Τι έχει πρώτη φορά το νέο Honda Civic;

Το εντελώς νέο, 11ης γενιάς Honda Civic παρουσιάστηκε πριν από λίγους μήνες για την Ευρώπη, ενώ στην Ελλάδα αναμένεται να λανσαριστεί τον ερχόμενο Σεπτέμβριο. Οι αλλαγές και βελτιώσεις που φέρει συγκριτικά με το προγενέστερο Civic είναι πάρα πολλές, όχι μόνο όσον αφορά την εμφάνιση, αλλά και σε σημεία που δεν φαίνονται με το μάτι. Ας δούμε λοιπόν παρακάτω, ποιες τεχνολογίες και συστήματα ενσωματώνει για πρώτη φορά το νέο Civic.

Καταρχήν, είναι το πρώτο Civic που θα προσφέρεται στην Ευρώπη αποκλειστικά και μόνο με φουλ υβριδικό κινητήρα. Το τεχνολογίας e:HEV μηχανικό σύνολο με το 2λιτρο μοτέρ βενζίνης αποδίδει συνολική ισχύ 184 PS και ροπή 315 Nm, επιταχύνοντας το Civic από στάση στα 100 χλμ./ώρα σε 7,8 δευτερόλεπτα. Η μεικτή κατανάλωση είναι 4,7 λτ./100 χλμ., με εκπομπές CO2 108 γρ./χλμ.

Για πρώτη φορά σε μοντέλο Honda, τοποθετείται μία προσαρμοζόμενη πλήρως ψηφιακή έγχρωμη οθόνη 10,2 ιντσών. Περιλαμβάνεται στάνταρ με τις ανώτερες εκδόσεις, ενώ οι μικρότερες διαθέτουν οθόνη 7,0 ιντσών. Επιπλέον, στα προγράμματα οδήγησης Normal, Sport και Eco, προστέθηκε και το Individual επιτρέποντας στους χρήστες να προσαρμόζουν τα χαρακτηριστικά του Civic ώστε να ταιριάζουν στο δικό τους οδηγικό στιλ, συμπεριλαμβανομένου του βάρους του τιμονιού και της απόκρισης του γκαζιού.

Είναι το πρώτο Civic που εφαρμόζεται τεχνολογία συγκόλλησης μέσω λέιζερ στην οροφή. Αυτή η κατασκευή επέτρεψε στην οροφή και τα πλαϊνά πάνελ να τοποθετηθούν πιο κοντά μεταξύ τους και είναι αποτέλεσμα της τεχνικής συγκόλλησης, που καταργεί την ανάγκη για τοποθέτηση μιας διακοσμητικής λωρίδας σε όλο το μήκος της οροφής. Επιπλέον, το αλουμινένιο καπό του νέου Civic είναι κατά 43% ελαφρύτερο από το ατσάλινο πάνελ του προηγούμενου μοντέλου και η πίσω πόρτα από ρητίνη είναι κατά 20% ελαφρύτερη από πριν.

Το νέο μοντέλο θα είναι το πρώτο Civic που υιοθετεί το κάθισμα σταθεροποίησης σώματος (Body Stabilising Seat) της Honda για τους εμπρός επιβάτες. Το κάθισμα περιλαμβάνει μία επίπεδη δομή ρητίνης για να υποστηρίζει ολόκληρο το κάτω μέρους του σώματος των επιβατών, από τη λεκάνη μέχρι την οσφυϊκή μοίρα της σπονδυλικής στήλης, για μεγαλύτερη σταθερότητα και στήριξη.

Για πρώτη φορά, το νέο Civic εξοπλίζεται με Traffic Jam Assist. Αυτό μειώνει το φόρτο εργασίας του οδηγού σε συνθήκες αργής, πυκνής κυκλοφορίας βοηθώντας να διατηρείται το όχημα στη λωρίδα του, ήδη από τα 0 χλμ./ώρα. Όταν η ροή της κυκλοφορία αποκατασταθεί, από τα 60 χλμ./ώρα περίπου, το σύστημα αλλάζει άμεσα σε Lane Keeping Assist System, μικρότερη ταχύτητα από τα συμβατικά συστήματα.

Το νέο Civic περιλαμβάνει συνολικά 11 αερόσακους στάνταρ, σε όλη τη γκάμα. Στάνταρ για πρώτη φορά στο Civic προσφέρονται οι αερόσακοι γονάτων και για τα δύο εμπρός καθίσματα, για τον περιορισμό των τραυματισμών σε μία εμπρόσθια σύγκρουση, και πλευρικοί αερόσακοι για τα πίσω καθίσματα. Νέος επίσης είναι ένας εμπρός κεντρικός αερόσακος που εμποδίζει τον οδηγό να πέσει πάνω στο συνοδηγό σε μία πλευρική σύγκρουση.

Το σύστημα Adaptive Driving Beam του Civic – για πρώτη φορά σε Honda – αποτελεί εξέλιξη της τεχνολογίας αυτόματης μεγάλης σκάλας και μεταβλητής κατανομής φωτεινής δέσμης της Honda. Το έξυπνο σύστημα μειώνει την αντανάκλαση και το ενδεχόμενο να ‘τυφλώνει’ τους άλλους οδηγούς και πεζούς, χρησιμοποιώντας την κάμερα του αυτοκινήτου, για την ανίχνευση των προπορευόμενων οχημάτων, ενεργοποιώντας και απενεργοποιώντας αυτόματα πολλαπλές λυχνίες LED, εξατομικευμένα, ώστε να προσφέρει την κατάλληλη ορατότητα, χωρίς να ενοχλούνται οι υπόλοιποι. Το σύστημα μπορεί επίσης να αλλάζει αυτόματα σε μεγάλη σκάλα, ώστε να μη διασπάται η προσοχή του οδηγού από το δρόμο.

neo honda civic epidoseis

Get it on Google Play Download on the App Store