Τι έχει το Dacia Duster και όχι ακριβότερα SUV; - AutoGreekNews

Τι έχει το Dacia Duster και όχι ακριβότερα SUV;

Από το 2010 που έκανε την εμφάνισή του το πρώτης γενιάς Dacia Duster, αγαπήθηκε από το αγοραστικό κοινό, αφού με λίγα λεφτά προσέφερε ένα αναλογικά πληθωρικό αμάξωμα και μάλιστα κατηγορίας SUV. Αντίστοιχα παρείχε πολύ καλές ανέσεις, ενώ ιδανικός συνδυασμός ήταν ο 1.500άρης πετρελαιοκινητήρας με την τετρακίνηση.

Το δεύτερης γενιάς Duster που παρουσιάστηκε το 2017 και δέχτηκε μια ανανέωση πρόσφατα, εκσυγχρονίστηκε σε κάθε επίπεδο, έγινε ακόμα πιο ελκυστικό σχεδιαστικά και κράτησε το άριστο value for money. Έτσι βρέθηκε μεταξύ των δημοφιλέστερων αυτοκινήτων στην Ευρώπη και ειδικά στα λαοφιλή SUV. Με τιμές που ξεκινούν από 15.990 ευρώ, αποτελεί με διαφορά το πιο οικονομικό σε τιμή μικρομεσαίο SUV της αγοράς.

Παρά το γεγονός αυτό, θα περίμενε κανείς ότι η Dacia θα έχει κάνει αναγκαστικά «εκπτώσεις» για να ρίξει το κόστος παραγωγής. Και όμως το Duster διαθέτει κάτι πολύ χρήσιμο (το είχε και στην πρώτη γενιά, όπως επίσης και το Sandero), που συναντάται σε ακριβότερα αυτοκίνητα και φαίνεται μόνο όταν ανοίξει το εμπρός καπό. Τα πρακτικά αυτά εξαρτήματα που διευκολύνουν πάρα πολύ, είναι τα δύο αμορτισέρ που βρίσκονται κοντά στις βάσεις του καπό και αναλαμβάνουν να το σηκώσουν, όπως συμβαίνει και με την πόρτα του χώρου αποσκευών.

Έτσι γλιτώνουν τον οδηγό -και όχι μόνο- από τη δύσχρηστη διαδικασία που απαιτείται, ακόμα και για απλούς ελέγχους – εργασίες στο χώρο του κινητήρα (π.χ. να γεμίσει με νερό το δοχείο των υαλοκαθαριστήρων). Στα περισσότερα αυτοκίνητα (πλην των πολυτελείας) χρειάζεται κανείς να ψάχνει τη μεταλλική μαύρη ράβδο και κατόπιν την εσοχή που κουμπώνει στο καπό, το οποίο με τη σειρά του αν είναι μεγάλο και βαρύ, τότε η δυσχεραίνεται περεταίρω η όλη διαδικασία. Αν μάλιστα φυσάει, η κατάσταση γίνεται πολύ χειρότερη. Παράλληλα με την τοποθέτηση ενός ή δύο αμορτισέρ μένει περισσότερος ελεύθερος χώρος στον κινητήρα, ενώ είναι και πιο ασφαλή από την κλασική ράβδο.

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Ετοιμάζεται η 5η γενιά του Toyota Prius;
Ετοιμάζεται η 5η γενιά του Toyota Prius;
Ford Focus «κόλλησε» στα 999.999 χλμ. (+video)
Ford Focus «κόλλησε» στα 999.999 χλμ. (+video)
Αυτοκίνητο 2-11 ετών πρότυπο αξιοπιστίας!
Αυτοκίνητο 2-11 ετών πρότυπο αξιοπιστίας!
Πώς μέσω Apple AirTags κλέβονται πολυτελή αυτοκίνητα;
Πώς μέσω Apple AirTags κλέβονται πολυτελή αυτοκίνητα; …
Πόσα άλογα βγάζει η Bugatti Chiron; (+video)
Πόσα άλογα βγάζει η Bugatti Chiron; (+video)
Στον «πάγκο» τα supercars του Κριστιάνο Ρονάλντο;
Στον «πάγκο» τα supercars του Κριστιάνο Ρονάλντο; …
Απλησίαστο Honda Prelude 20ετίας
Απλησίαστο Honda Prelude 20ετίας
Porsche 911 Turbo έτοιμη για τα βουνά
Porsche 911 Turbo έτοιμη για τα βουνά
Φέρτε μας πίσω το Honda S2000!
Φέρτε μας πίσω το Honda S2000!
Ήρθε το ισχυρότερο Ford των 80.000 ευρώ
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Οι τιμές του νέου Honda HR-V e:HEV στην Ελλάδα
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Νέο Suzuki Vitara Hybrid 1.5 λτ. 116 hp (+τιμές)
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Τιμές - εξοπλισμοί νέου Suzuki S-Cross στην Ελλάδα
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Οι τιμές της νέας Mercedes EQB στην Ελλάδα
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Διαθέσιμο από το 22.250 το Abarth F595
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Πόσο κάνουν τα Tesla των 1.020 ίππων στην Ελλάδα;
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Ήρθε η Mercedes C-Class που καίει 0,6 λτ./100 χλμ.
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Αυτές είναι οι τιμές των νέων BMW iX & i4!
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Ήρθαν τα νέα Kia Stonic με τιμή από 15.290 ευρώ
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Νέο σπορτίφ αυτοκίνητο με τιμή από 17.190 ευρώ
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Get it on Google Play Download on the App Store