Τι κινητήρα είχε η αμαξάρα των Dukes;

Όσα χρόνια και να περάσουν υπάρχουν κάποιες τηλεοπτικές σειρές και αυτοκίνητα που πρωταγωνιστούσαν σε αυτές, τα οποία περιμέναμε με μεγάλη λαχτάρα να δούμε στην τηλεόραση εν δράσει και σε απίστευτα ενσταντανέ. Καταδιώξεις, ακροβατικά, άλματα κι ό,τι άλλο μπορεί να φανταστεί κανείς, που φαινόντουσαν μαγικά στα -τότε- παιδικά μας μάτια. Ένας από τους μεγαλύτερους τετράτροχους πρωταγωνιστές, είναι φυσικά ο «General Lee» των «Dukes of Hazzard».

Το πορτοκαλί Dodge Charger του 1969, με τη χαρακτηριστικότατη κόρνα, τον άσο στις πόρτες και τη σημαία της Συνομοσπονδίας στην οροφή, έγραψε Ιστορία στους τηλεοπτικούς δέκτες. Από τις 26 Γενάρη 1979 μέχρι τις 8 Φλεβάρη 1985, το αυτοκίνητο που πήρε το εν λόγω όνομα προς τιμήν του στρατηγού Ρομπερτ Λι (θρύλος των Νοτίων στα χρόνια του εμφυλίου) έκανε το ένα άλμα μετά το άλλο, ταλαιπωρώντας και ταπεινώνοντας με ξεκαρδιστικό τρόπο όσους τον κυνηγούσαν, με πρώτο και χειρότερο τον Σερίφη Ρόσκο. Με τον Μπο Ντιουκ συνήθως στο τιμόνι, όντας ο «χεράς» της οικογένειας, το θέαμα ξεχείλιζε σε κάθε ένα από τα 147 επεισόδια που προβλήθηκαν.

Οι ανάγκες των οποίων έστειλαν για σκραπ τα περισσότερα εκ των 256-321 Charger που χρησιμοποιήθηκαν, σε αυτά τα 7 χρόνια καριέρας του «Στρατηγού Λι». Ως Charger 2ης γενιάς, κάτω από το καπό εναλλάσσονταν κινητήρες V8 και χωρητικότητας 5.2 έως 7.2 λίτρων. Πολλοί από τους τετράτροχους «κασκαντέρ» χρησιμοποιούσαν τον βασικό V8 των 318 κυβικών ιντσών, για λόγους κόστους. Το μοτέρ που άνοιγε την γκάμα ήταν ένα εξακύλινδρο εν σειρά 3.7 λίτρων, όμως δεν είχε ούτε την απαιτούμενη δύναμη, ούτε τον δέοντα ήχο. O 5.2 V8 απέδιδε 233 ίππους, ενώ για περισσότερες απαιτήσεις φρόντιζαν οι 335 ίπποι του 6.2 V8. Οι «ειδικές αποστολές» (βλέπε σκηνές καταδίωξης μεγάλης ταχύτητας) ανατίθεντο στον κορυφαίο V8 των 7.2 λίτρων και τους 380 ίππους του.

Δεδομένου ότι τα περισσότερα πλάνα ήταν εξωτερικά και η προβολή του «The Fast and the Furious» (με τις αμέτρητες «καρφωτές» αλλαγές) απείχε καμιά 20αριά χρόνια, τη μεταφορά της ισχύος αναλάμβανε -στις περισσότερες των περιπτώσεων- το 3άρι αυτόματο κιβώτιο TorqueFlite. Όλα τα αυτοκίνητα εξοπλίζονταν με roll cage, ενώ για να αντισταθμιστεί το μεγάλο βάρος του κινητήρα, που έφερνε «μπρούμυτα» το Charger όταν έκανε άλμα, τοποθετούνταν σακιά με άμμο στο πίσω μέρος ως έρμα, βάρους 230-450 κιλών!

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
50% πάνω το Hyundai Tucson στην Ελλάδα
50% πάνω το Hyundai Tucson στην Ελλάδα
Απαγόρευση ηλεκτρικών για αποφυγή μπλακάουτ!
Απαγόρευση ηλεκτρικών για αποφυγή μπλακάουτ! …
Νέα Hyundai Elantra σε τιμές μικρών SUV
Νέα Hyundai Elantra σε τιμές μικρών SUV
Ποια εταιρία προσφέρει μόνο κλασικό χειρόφρενο;
Ποια εταιρία προσφέρει μόνο κλασικό χειρόφρενο; …
Το Kia EV6 GT «πάγωσε» την Aventador SVJ (+video)
Το Kia EV6 GT «πάγωσε» την Aventador SVJ (+video)
Ήρθε το νέο SUV για βασιλικές ανέσεις
Ήρθε το νέο SUV για βασιλικές ανέσεις
Τι λάθος υπάρχει σε αυτή την αγγελία;
Τι λάθος υπάρχει σε αυτή την αγγελία;
Ίδιο 0-100 με το GR86 το νέο Toyota Prius!
Ίδιο 0-100 με το GR86 το νέο Toyota Prius!
Πωλείται η μοναδική χειροκίνητη Mercedes E55 AMG
Πωλείται η μοναδική χειροκίνητη Mercedes E55 AMG
Νέες εκδόσεις Citroen C3 και απόσυρση για όλους
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Οι τιμές των νέων Σκορπιών Abarth 595/695
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Ήρθε το κορυφαίο Citroen C5 X. Δείτε τις τιμές του
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Νέο Citroen C5 Aircross: Τιμές και εξοπλισμοί
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Ήρθε η BYD στην Ελλάδα με το ETP3. Πόσο κάνει;
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Οι τιμές του Hyundai Santa Fe στην Ελλάδα
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Πόσο κάνει η νέα BMW M2 στην Ελλάδα;
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Στις εκθέσεις το Hyundai Ioniq 5 με όφελος 10.000 ευρώ
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Πάτησε στην Ελλάδα το νέο Kia XCeed (+τιμές)
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Οι τιμές του νέου Suzuki S-Cross 1.5 Hybrid
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Νέος τιμοκατάλογος για το ανανεωμένο Ford Fiesta
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Οι τιμές του Toyota Corolla Cross στην Ελλάδα
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Get it on Google Play Download on the App Store