Τι σχέση έχουν τα Trabant με τη Formula 1;

Trabant και Formula 1 θα περίμενε κανείς να συνδυάζονται μόνο σε ανέκδοτο, όμως από ό,τι φαίνεται οι δυο έννοιες θα αποκτήσουν βάσιμη συγγένεια στο προσεχές μέλλον.

Ο τεχνικός επικεφαλής της κορωνίδας του μηχανοκίνητου αθλητισμού, Pat Symonds, κατέθεσε πρόταση στην Παγκόσμια Ομοσπονδία (FIA) με την οποία συστήνει τη μετατροπή των υβριδικών κινητήρων των μονοθεσίων, σε δίχρονους! Καλά διαβάσατε. Η Formula 1, από τη σεζόν 2025-2026, ενδέχεται να κινείται γύρω από μοτέρ παρόμοιας φιλοσοφίας με αυτή του cult μοντέλου της Ανατολικής Γερμανίας. Φυσικά μιλάμε για υπερεξελιγμένη υβριδική εκδοχή, στην αιχμή της τεχνολογίας, αλλά κατά βάση για δίχρονα μοτέρ.

Δείτε ακόμα: Trabant με μοτέρ Honda πιάνει τα 0-100 σε 3,2 δλ.!

Σύμφωνα με τον πρώην τεχνικό διευθυντή των Ferrari, Renault και Williams, οι υβριδικοί δίχρονοι κινητήρες θα είναι πιο οικολογικοί ακόμα και από τους ηλεκτρικούς της Formula E και θα παράγουν καλύτερο ήχο από τους σημερινούς 1.6λτ. V6. Δεν διέρρευσε κάποια πληροφορία σχετικά με την χωρητικότητα ή τις γενικότερες προδιαγραφές των προτεινόμενων νέων μοτέρ, όμως είναι σίγουρο πως η υπερτροφοδότηση και η συνεργασία με ηλεκτρικό μοτέρ θεωρείται προαπαιτούμενο.

Όπως δήλωσε και ο ίδιος, «η επόμενη μονάδα ισχύος που θα κατασκευάσουμε ενδέχεται να είναι η τελευταία που θα καταναλώνει υγρούς υδρογονάνθρακες. Νομίζω ότι υπάρχει πολύ μεγάλη πιθανότητα να υπάρχει ακόμα μια μηχανή εσωτερικής καύσης, αλλά ίσως να λειτουργεί με υδρογόνο. Πιστεύω ακράδαντα πως οι κινητήρες εσωτερικής καύσης έχουν ακόμα μέλλον, κόντρα στις απόψεις των πολιτικών που θεοποιούν τα ηλεκτρικά οχήματα».

Διαβάστε επίσης: H McLaren μας ταξιδεύει στην Formula 1 του 2050! (+video)

Σκοπός του Άγγλου «γκουρού» είναι η δημιουργία ενός μοτέρ, που θα μπορεί να καταναλώνει συνθετικά καύσιμα και να διαθέτει πολύ υψηλή σχέση συμπίεσης, μεγιστοποιώντας τη θερμοδυναμική απόδοση. Κατά τον ίδιο, αυτή τη στιγμή ένα δίχρονο σύνολο μπορεί να εξελιχθεί σε τέτοιο βαθμό, ώστε να παράγει υψηλότερη ισχύ σε σχέση με τους σημερινούς κινητήρες της F1, καλύτερο ηχητικό αποτέλεσμα και ακόμα χαμηλότερες εκπομπές ρύπων.

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Αυτοκίνητο γεμάτο σκουριά πουλήθηκε 150.500 ευρώ!
Αυτοκίνητο γεμάτο σκουριά πουλήθηκε 150.500 ευρώ! …
«Παρουσιάστε, αρμ!» με αγγλικό άρμα
«Παρουσιάστε, αρμ!» με αγγλικό άρμα
Τεράστια ζήτηση για τη χειροκίνητη Porsche 911 GT3
Τεράστια ζήτηση για τη χειροκίνητη Porsche 911 GT3
Ποιο SUV έσωσε τον Τiger Woods;
Ποιο SUV έσωσε τον Τiger Woods;
Πόσο αυξήθηκε η αυτονομία των Plug-in Hybrid Audi Q5, A6 & A7;
Πόσο αυξήθηκε η αυτονομία των Plug-in Hybrid Audi Q5, A6 & A7; …
Το ηλεκτρικό αυτοκίνητο με τους πιο ευχαριστημένους κατόχους
Το ηλεκτρικό αυτοκίνητο με τους πιο ευχαριστημένους κατόχους …
Πόσα γλυτώνει η ρωσική από την κανονική Rolls-Royce;
Πόσα γλυτώνει η ρωσική από την κανονική Rolls-Royce; …
Αθάνατη Mercedes E-Class Diesel με 524.000 χλμ.
Αθάνατη Mercedes E-Class Diesel με 524.000 χλμ.
Αναβιώνει το όνειρο για μια Ρωσική VW;
Αναβιώνει το όνειρο για μια Ρωσική VW;
Το νέο trendy υβριδικό αυτοκίνητο των 11.990 ευρώ
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Οι τιμές του νέου Honda CR-V e:HEV
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Ήρθε το φθηνότερο μικρομεσαίο crossover
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Νέα ειδική έκδοση για το Citroen C3 Aircross!
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Ήρθε η νέα Mercedes EQA! Πόσο κοστίζει;
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Τιμή σοκ για το νέο υβριδικό Fiat Panda
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Διαθέσιμη η νέα Skoda Octavia Scout
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Νέες εκδόσεις Kia Sportage σε χαμηλότερες τιμές
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Ήρθε το πιο φθηνό οικογενειακό των 14.500 ευρώ
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Ήρθε το 1.500άρι SUV των 0-100 χλμ./ώρα σε 6,7 δλ.
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Φθηνότερη έως 16.500 ευρώ η Alfa Romeo Giulia
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Από 17.950 ευρώ το νέο Citroen C4 C-Cross
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων