Το Euro 7 στέλνει στη «γκιλοτίνα» τα θερμικά μοτέρ - AutoGreekNews

Το Euro 7 στέλνει στη «γκιλοτίνα» τα θερμικά μοτέρ

H αρχή έγινε με τους ντίζελ. Απαγορεύσεις σε αστικά κέντρα αρχικά, περιορισμός παρουσίας σε γκάμες, ανακοινώσεις για τερματισμό εξέλιξης. Κατόπιν εμφανίστηκαν οι πρώτες αναφορές για ολική κατάργηση, πολλές χώρες ξεκίνησαν την παροχή αντι-κινήτρων. Κι από ό,τι φαίνεται, ίδια μέρα περιμένει όλα τα θερμικά μοτέρ.

Με μια ανακοίνωση, που περισσότερο θυμίζει κραυγή αγωνίας, ο Σύνδεσμος Ευρωπαίων Κατασκευαστών Αυτοκινήτων (European Automobile Manufacturers Association – ACEA για συντομία) προειδοποιεί για τον κίνδυνο ολοκληρωτικής κατάργησης όλων των Μ.Ε.Κ., εξαιτίας της νομοθεσίας εκπομπών ρύπων Euro 7. Οι νέες νόρμες είναι προγραμματισμένο να τεθούν σε ισχύ από το 2025 και ήδη, έχουν φέρει τις αυτοκινητοβιομηχανίες στα πρόθυρα νευρικής κρίσης. Όπως δηλώνει ο ACEA: «Πιστεύουμε ότι οι μέχρι τώρα εισηγήσεις για τα όρια εκπομπών ρύπων, από κοινού με τους νέους κύκλους μετρήσεων, ουσιαστικά θα έχουν ως αποτέλεσμα την απαγόρευση κυκλοφορίας κάθε νέου μοντέλου με κινητήρα εσωτερικής καύσης, συμπεριλαμβανομένων των υβριδικών

Σύμφωνα με μηχανικούς αυτοκινητοβιομηχανιών, τα προτεινόμενα όρια του Euro 7 θα μπορούσαν να οδηγήσουν σε αναγκαστική τοποθέτηση μέχρι 4 καταλυτών (1 ηλεκτρικά θερμαινόμενο, 2 κλασικούς τριοδικούς και 1 αμμωνίας) και φίλτρου σωματιδίων, στο ίδιο μοτέρ! Παράλληλα, εξετάζεται το ενδεχόμενο εγκατάστασης ειδικού λογισμικού παρακολούθησης, που θα ελέγχει αν ο κινητήρας βρίσκεται εντός νόμιμων ορίων για 150.000 μίλια (πάνω από 240.000 χλμ.). Ο ACEA υπογραμμίζει πως οι συγκεκριμένες τεχνολογίες είναι πανάκριβες και πρακτικά αδύνατο να προσαρμοστούν σε υπάρχουσες πλατφόρμες, οδηγώντας τις αυτοκινητοβιομηχανίες σε έμμεση εγκατάλειψη της Μ.Ε.Κ. για χάρη των ηλεκτρικών.

Με λίγα λόγια και υπό τις παρούσες συνθήκες, η εξέλιξη θερμικών μοτέρ καθίσταται τόσο ασύμφορη από τη νομοθεσία, ώστε μετατρέπει σε μονόδρομο αυτή ηλεκτρικών πατωμάτων. Προς το παρόν πάντως, δεν έχει επικυρωθεί τίποτα.

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Ετοιμάζεται η 5η γενιά του Toyota Prius;
Ετοιμάζεται η 5η γενιά του Toyota Prius;
Ford Focus «κόλλησε» στα 999.999 χλμ. (+video)
Ford Focus «κόλλησε» στα 999.999 χλμ. (+video)
Αυτοκίνητο 2-11 ετών πρότυπο αξιοπιστίας!
Αυτοκίνητο 2-11 ετών πρότυπο αξιοπιστίας!
Πώς μέσω Apple AirTags κλέβονται πολυτελή αυτοκίνητα;
Πώς μέσω Apple AirTags κλέβονται πολυτελή αυτοκίνητα; …
Πόσα άλογα βγάζει η Bugatti Chiron; (+video)
Πόσα άλογα βγάζει η Bugatti Chiron; (+video)
Στον «πάγκο» τα supercars του Κριστιάνο Ρονάλντο;
Στον «πάγκο» τα supercars του Κριστιάνο Ρονάλντο; …
Απλησίαστο Honda Prelude 20ετίας
Απλησίαστο Honda Prelude 20ετίας
Porsche 911 Turbo έτοιμη για τα βουνά
Porsche 911 Turbo έτοιμη για τα βουνά
Φέρτε μας πίσω το Honda S2000!
Φέρτε μας πίσω το Honda S2000!
Ήρθε το ισχυρότερο Ford των 80.000 ευρώ
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Οι τιμές του νέου Honda HR-V e:HEV στην Ελλάδα
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Νέο Suzuki Vitara Hybrid 1.5 λτ. 116 hp (+τιμές)
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Τιμές - εξοπλισμοί νέου Suzuki S-Cross στην Ελλάδα
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Οι τιμές της νέας Mercedes EQB στην Ελλάδα
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Διαθέσιμο από το 22.250 το Abarth F595
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Πόσο κάνουν τα Tesla των 1.020 ίππων στην Ελλάδα;
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Ήρθε η Mercedes C-Class που καίει 0,6 λτ./100 χλμ.
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Αυτές είναι οι τιμές των νέων BMW iX & i4!
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Ήρθαν τα νέα Kia Stonic με τιμή από 15.290 ευρώ
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Νέο σπορτίφ αυτοκίνητο με τιμή από 17.190 ευρώ
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Get it on Google Play Download on the App Store