Το Euro 7 στέλνει στη «γκιλοτίνα» τα θερμικά μοτέρ

H αρχή έγινε με τους ντίζελ. Απαγορεύσεις σε αστικά κέντρα αρχικά, περιορισμός παρουσίας σε γκάμες, ανακοινώσεις για τερματισμό εξέλιξης. Κατόπιν εμφανίστηκαν οι πρώτες αναφορές για ολική κατάργηση, πολλές χώρες ξεκίνησαν την παροχή αντι-κινήτρων. Κι από ό,τι φαίνεται, ίδια μέρα περιμένει όλα τα θερμικά μοτέρ.

Με μια ανακοίνωση, που περισσότερο θυμίζει κραυγή αγωνίας, ο Σύνδεσμος Ευρωπαίων Κατασκευαστών Αυτοκινήτων (European Automobile Manufacturers Association – ACEA για συντομία) προειδοποιεί για τον κίνδυνο ολοκληρωτικής κατάργησης όλων των Μ.Ε.Κ., εξαιτίας της νομοθεσίας εκπομπών ρύπων Euro 7. Οι νέες νόρμες είναι προγραμματισμένο να τεθούν σε ισχύ από το 2025 και ήδη, έχουν φέρει τις αυτοκινητοβιομηχανίες στα πρόθυρα νευρικής κρίσης. Όπως δηλώνει ο ACEA: «Πιστεύουμε ότι οι μέχρι τώρα εισηγήσεις για τα όρια εκπομπών ρύπων, από κοινού με τους νέους κύκλους μετρήσεων, ουσιαστικά θα έχουν ως αποτέλεσμα την απαγόρευση κυκλοφορίας κάθε νέου μοντέλου με κινητήρα εσωτερικής καύσης, συμπεριλαμβανομένων των υβριδικών

Σύμφωνα με μηχανικούς αυτοκινητοβιομηχανιών, τα προτεινόμενα όρια του Euro 7 θα μπορούσαν να οδηγήσουν σε αναγκαστική τοποθέτηση μέχρι 4 καταλυτών (1 ηλεκτρικά θερμαινόμενο, 2 κλασικούς τριοδικούς και 1 αμμωνίας) και φίλτρου σωματιδίων, στο ίδιο μοτέρ! Παράλληλα, εξετάζεται το ενδεχόμενο εγκατάστασης ειδικού λογισμικού παρακολούθησης, που θα ελέγχει αν ο κινητήρας βρίσκεται εντός νόμιμων ορίων για 150.000 μίλια (πάνω από 240.000 χλμ.). Ο ACEA υπογραμμίζει πως οι συγκεκριμένες τεχνολογίες είναι πανάκριβες και πρακτικά αδύνατο να προσαρμοστούν σε υπάρχουσες πλατφόρμες, οδηγώντας τις αυτοκινητοβιομηχανίες σε έμμεση εγκατάλειψη της Μ.Ε.Κ. για χάρη των ηλεκτρικών.

Με λίγα λόγια και υπό τις παρούσες συνθήκες, η εξέλιξη θερμικών μοτέρ καθίσταται τόσο ασύμφορη από τη νομοθεσία, ώστε μετατρέπει σε μονόδρομο αυτή ηλεκτρικών πατωμάτων. Προς το παρόν πάντως, δεν έχει επικυρωθεί τίποτα.

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Πόσα ζητάνε για μια τρακαρισμένη McLaren;
Πόσα ζητάνε για μια τρακαρισμένη McLaren;
Νέο Dacia Duster «μεταμορφώνεται» σε αγροτικό
Νέο Dacia Duster «μεταμορφώνεται» σε αγροτικό
Τα καλύτερα περιπολικά βρίσκονται στην Ιαπωνία
Τα καλύτερα περιπολικά βρίσκονται στην Ιαπωνία …
Το χειρότερο drift του κόσμου (+video)
Το χειρότερο drift του κόσμου (+video)
Στα «πράσα» η νέα BMW X5 (+video)
Στα «πράσα» η νέα BMW X5 (+video)
Πολίτες έσωσαν από ατύχημα λιπόθυμη οδηγό (+video)
Πολίτες έσωσαν από ατύχημα λιπόθυμη οδηγό (+video) …
«Ηλεκτρική» απόβαση της GM στην Ευρώπη
«Ηλεκτρική» απόβαση της GM στην Ευρώπη
«Μούτρωσε» το Dacia Jogger στον τάρανδο (+video)
«Μούτρωσε» το Dacia Jogger στον τάρανδο (+video)
«Έσκασε» πολύ δυναμικά νέο Honda CR-V
«Έσκασε» πολύ δυναμικά νέο Honda CR-V
Οι τιμές της Alfa Romeo Tonale στην Ελλάδα
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Οι τιμές του νέου Skoda Karoq στην Ελλάδα
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Η τιμή του νέου Ford Ranger Raptor στην Ελλάδα
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Οι τιμές του νέου Opel Astra στην Ελλάδα
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
«Πάτησε» Ελλάδα το νέο Mazda CX-60 PHEV (+τιμές)
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Η τιμή του νέου και πιο ακριβού Toyota Hilux GR Sport
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Οι τιμές των νέων Abarth 595/695 στην Ελλάδα
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Ήρθε το πιο σπορ και ακριβό Toyota Yaris GR Sport
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Οι τιμές του νέου καλοκαιρινού VW T-Roc Cabriolet
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Οι τιμές της νέας Mercedes-AMG SL στην Ελλάδα
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Άμεσα διαθέσιμο το νέο Volkswagen T-Roc (+τιμές)
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Get it on Google Play Download on the App Store