Το Euro 7 στέλνει στη «γκιλοτίνα» τα θερμικά μοτέρ

H αρχή έγινε με τους ντίζελ. Απαγορεύσεις σε αστικά κέντρα αρχικά, περιορισμός παρουσίας σε γκάμες, ανακοινώσεις για τερματισμό εξέλιξης. Κατόπιν εμφανίστηκαν οι πρώτες αναφορές για ολική κατάργηση, πολλές χώρες ξεκίνησαν την παροχή αντι-κινήτρων. Κι από ό,τι φαίνεται, ίδια μέρα περιμένει όλα τα θερμικά μοτέρ.

Με μια ανακοίνωση, που περισσότερο θυμίζει κραυγή αγωνίας, ο Σύνδεσμος Ευρωπαίων Κατασκευαστών Αυτοκινήτων (European Automobile Manufacturers Association – ACEA για συντομία) προειδοποιεί για τον κίνδυνο ολοκληρωτικής κατάργησης όλων των Μ.Ε.Κ., εξαιτίας της νομοθεσίας εκπομπών ρύπων Euro 7. Οι νέες νόρμες είναι προγραμματισμένο να τεθούν σε ισχύ από το 2025 και ήδη, έχουν φέρει τις αυτοκινητοβιομηχανίες στα πρόθυρα νευρικής κρίσης. Όπως δηλώνει ο ACEA: «Πιστεύουμε ότι οι μέχρι τώρα εισηγήσεις για τα όρια εκπομπών ρύπων, από κοινού με τους νέους κύκλους μετρήσεων, ουσιαστικά θα έχουν ως αποτέλεσμα την απαγόρευση κυκλοφορίας κάθε νέου μοντέλου με κινητήρα εσωτερικής καύσης, συμπεριλαμβανομένων των υβριδικών

Σύμφωνα με μηχανικούς αυτοκινητοβιομηχανιών, τα προτεινόμενα όρια του Euro 7 θα μπορούσαν να οδηγήσουν σε αναγκαστική τοποθέτηση μέχρι 4 καταλυτών (1 ηλεκτρικά θερμαινόμενο, 2 κλασικούς τριοδικούς και 1 αμμωνίας) και φίλτρου σωματιδίων, στο ίδιο μοτέρ! Παράλληλα, εξετάζεται το ενδεχόμενο εγκατάστασης ειδικού λογισμικού παρακολούθησης, που θα ελέγχει αν ο κινητήρας βρίσκεται εντός νόμιμων ορίων για 150.000 μίλια (πάνω από 240.000 χλμ.). Ο ACEA υπογραμμίζει πως οι συγκεκριμένες τεχνολογίες είναι πανάκριβες και πρακτικά αδύνατο να προσαρμοστούν σε υπάρχουσες πλατφόρμες, οδηγώντας τις αυτοκινητοβιομηχανίες σε έμμεση εγκατάλειψη της Μ.Ε.Κ. για χάρη των ηλεκτρικών.

Με λίγα λόγια και υπό τις παρούσες συνθήκες, η εξέλιξη θερμικών μοτέρ καθίσταται τόσο ασύμφορη από τη νομοθεσία, ώστε μετατρέπει σε μονόδρομο αυτή ηλεκτρικών πατωμάτων. Προς το παρόν πάντως, δεν έχει επικυρωθεί τίποτα.

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Ελληνικό Skoda Favorit με 34 χλμ. για χιλιάδες ευρώ!
Ελληνικό Skoda Favorit με 34 χλμ. για χιλιάδες ευρώ!
McLaren P1 «έσπασε» σε κόντρα με LaFerrari (+video)
McLaren P1 «έσπασε» σε κόντρα με LaFerrari (+video)
Πόσα άλογα βγάζει το νέο Ford Ranger Raptor; (+video)
Πόσα άλογα βγάζει το νέο Ford Ranger Raptor; (+video)
Έτσι θα είναι το ρηξικέλευθο Volvo EX90
Έτσι θα είναι το ρηξικέλευθο Volvo EX90
Ποια μάρκα έχει ξεμείνει από σήματα;
Ποια μάρκα έχει ξεμείνει από σήματα;
Η Alpina αποχαιρετά την αρχοντική B7
Η Alpina αποχαιρετά την αρχοντική B7
Μέχρι πότε ισχύει η επιδότηση καυσίμων Fuel Pass II;
Μέχρι πότε ισχύει η επιδότηση καυσίμων Fuel Pass II; …
Σε δημοπρασία αυτοκίνητα από 300 ευρώ (λίστα)
Σε δημοπρασία αυτοκίνητα από 300 ευρώ (λίστα)
Πως είναι το Αεροδρόμιο του Ελληνικού σήμερα;
Πως είναι το Αεροδρόμιο του Ελληνικού σήμερα; …
Νέος τιμοκατάλογος για το ανανεωμένο Ford Fiesta
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Οι τιμές του Toyota Corolla Cross στην Ελλάδα
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Ήρθε με δώρα το Skoda Enyaq Coupe iV (+τιμές)
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Νέο Jeep Compass 4xe Business ειδικά για leasing
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Η τιμή στην Ελλάδα του Kia EV6 GT των 585 ίππων
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Οι τιμές του νέου Hyundai Ioniq 5 στην Ελλάδα
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Οι τιμές του ανανεωμένου Toyota RAV4
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Τιμές και εξοπλισμοί του νέου Nissan X-Trail
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Οι τιμές του νέου Nissan Juke 1.6 Hybrid 145 PS
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Οι τιμές όλων των αναβαθμισμένων Dacia
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Νέο Mazda2 Hybrid με τιμή από 18.692 ευρώ
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Πόσο κάνουν τα Tesla των 1.020 ίππων στην Ελλάδα;
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Get it on Google Play Download on the App Store