Το νέο Genesis GV80 μας γυρνάει 12 χρόνια πίσω!

Μην μπερδεύεστε! Δεν λέμε το εντυπωσιακό Genesis GV80 αναχρονιστικό, στο σύνολο του, αλλά σε ένα μόνο σημείο του: έχει σύστημα με αναγνώριση γραφής για το σύστημα infotainment!

Στην ψηφιακή εποχή που ζούμε τα πάντα μπορούν να ελεγχθούν με μερικές κινήσεις. Και ειδικά στον τομέα του αυτοκινήτου, κάθε έλεγχος ενός επιμέρους συστήματος πρέπει να γίνεται χωρίς να αποσπάται η προσοχή του οδηγού.

Δείτε ακόμα: Αρχοντικό νέο Genesis GV80 με έως 375 άλογα (+video)

Μπορεί το πολυτελές Κορεάτικο μοντέλο Genesis GV80 να παρουσιάστηκε προ ημερών, όμως έχει κάτι που μας γυρνάει 12 χρόνια πίσω. Το σύστημα αναγνώρισης γραφής για το infotainment, μια λειτουργία που την είχαμε δει σε μοντέλα της Lexus. Στο κατώτερο σημείο της κεντρικής κονσόλας, υπάρχουν τρία διαφορετικά χειριστήρια: ένα για το κιβώτιο ταχυτήτων, ένα για τις ρυθμίσεις για την off – road κίνηση του αυτοκινήτου κι ένα για τον έλεγχο του infotainment, μέσω γραφής! Όμως το εν λόγω σύστημα θα αποσπά αρκετά τη προσοχή του οδηγού, ενώ τους αριστερόχειρες θα τους δυσκολέψει ακόμα περισσότερο. Λειτουργίες που οι ανταγωνιστές του Genesis το έχουν λύσει με την ενσωμάτωση των φωνητικών εντολών.

Διαβάστε επίσης: Πόσο κάνει το υπερπολυτελές Genesis G90;

Βέβαια το εν λόγω σύστημα το είχαμε δει και πριν μερικά χρόνια σε μοντέλα Lexus με την ονομασία Remote Touch Interface. Σύστημα που δεν αγαπήθηκε και ιδιαίτερα από το καταναλωτικό κοινό και για αυτό μπήκαν οι οθόνες αφής! Τώρα γιατί ο Κορεάτης κατασκευαστής γυρίζει 12 χρόνια πίσω ουδείς γνωρίζει! Και ειδικά σε μια τεχνολογία που έχει αποδειχθεί ότι το κοινό δεν την θέλει!

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Ασταμάτητο το πιο «σκληρό» Hyundai Santa Cruz
Ασταμάτητο το πιο «σκληρό» Hyundai Santa Cruz
Μέλι Lamborghini για γλύκα κατά της αφραγκίας
Μέλι Lamborghini για γλύκα κατά της αφραγκίας
Γιαγιά οδήγησε VW Golf Bon Jovi μόνο 50 χιλιόμετρα!
Γιαγιά οδήγησε VW Golf Bon Jovi μόνο 50 χιλιόμετρα!
Ζυγώνει το πανίσχυρο Hyundai Ioniq 5 N των 585 ίππων
Ζυγώνει το πανίσχυρο Hyundai Ioniq 5 N των 585 ίππων
Πόσο πάει το τρακάρισμα σε μια Aventador; (+video)
Πόσο πάει το τρακάρισμα σε μια Aventador; (+video)
Έρχεται στην Ευρώπη το Ford F-150!
Έρχεται στην Ευρώπη το Ford F-150!
Ανακατασκευή σε Ferrari 250 GT κοστίζει 1,6 εκατ. ευρώ
Ανακατασκευή σε Ferrari 250 GT κοστίζει 1,6 εκατ. ευρώ …
«Παπάτζα» της Tesla για δοκιμές στην έρημο
«Παπάτζα» της Tesla για δοκιμές στην έρημο
Διαθέσιμο ξανά το νέο Ford Focus (+τιμές)
Διαθέσιμο ξανά το νέο Ford Focus (+τιμές)
Νέος τιμοκατάλογος για το ανανεωμένο Ford Fiesta
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Οι τιμές του Toyota Corolla Cross στην Ελλάδα
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Ήρθε με δώρα το Skoda Enyaq Coupe iV (+τιμές)
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Νέο Jeep Compass 4xe Business ειδικά για leasing
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Η τιμή στην Ελλάδα του Kia EV6 GT των 585 ίππων
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Οι τιμές του νέου Hyundai Ioniq 5 στην Ελλάδα
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Οι τιμές του ανανεωμένου Toyota RAV4
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Τιμές και εξοπλισμοί του νέου Nissan X-Trail
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Οι τιμές του νέου Nissan Juke 1.6 Hybrid 145 PS
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Οι τιμές όλων των αναβαθμισμένων Dacia
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Νέο Mazda2 Hybrid με τιμή από 18.692 ευρώ
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Πόσο κάνουν τα Tesla των 1.020 ίππων στην Ελλάδα;
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Get it on Google Play Download on the App Store