Το «νεκροταφείο» των Nissan Skyline

126

Με την πρώτη ματιά, η εικόνα σε γεμίζει θλίψη. Εκατοντάδες Nissan Skyline, πακτωμένα σε μια μάντρα, έχοντας ολοκληρώσει τον κύκλο τους να περιμένουν την πρέσα ή στην καλύτερη, τη διάλυση για ανταλλακτικά.

Πάνω από 400 Skyline βρίσκονται στο «νεκροταφείο», όλα R31. Εξ ου και η ονομασία του μέρους: R31 House. H 4η γενιά GT-R είχε την ατυχία να προηγηθεί του R32 και της κληρονομιάς που πέρασε στα R33 και R34. Στο θυμικό των Skyline, πρόκειται για τον ξεχασμένο συγγενή. Επί της ουσίας, όμως, το R31 έθεσε τις βάσεις για το μύθο του μοντέλου. Καταρχάς, φιλοξένησε για πρώτη φορά κινητήρα της σειράς RB. Τόσο σε ατμοσφαιρική (RB20E και RB30E), όσο και υπερτροφοδοτούμενη μορφή (RB20ΕΤ και RB20DET). Η ιπποδύναμη κυμαινόταν από 130 ίππους για τον εξακύλινδρο εν σειρά 2 λίτρων RB20E, στα 159-190 άλογα για τον 3λιτρο straight six RB30E, ενώ ποίκιλε από 169 μέχρι 210 ίππους για τους RB20ET και RB20DET.

Δείτε ακόμα: Δημοπρατείται Nissan Skyline 2000 GT-R του 1969

Πέρα από τον κινητήρα, το R31 ήταν το πρώτο Skyline που εξοπλίστηκε με το πρωτοποριακό σύστημα τετραδιεύθυνσης HICAS της Nissan. O RB26DETT και το σύστημα τετρακίνησης ATTESA του R32, όμως, άφησαν στη λήθη τον προκάτοχο. Κάτι που φαινομενικά, συμβαίνει στην αυλή του Toshuhiro Shibata. Ο Ιάπωνας, ωστόσο, είναι πολύ παραπάνω από πάροχος ανταλλακτικών για Skyline.

Διαβάστε επίσης: Πωλούνται Nissan Skyline σαν καινούργια! (+video)

Ο Shibata διατηρεί μια από τις μεγαλύτερες και κερδοφόρες εταιρίες αναπαλαίωσης αυτοκινήτων στην Ιαπωνία, με ειδίκευση φυσικά στα Skyline R30 και R31. Όπως δηλώνει ο ίδιος, ξεκίνησε να αγοράζει αυτοκίνητα πριν 20 χρόνια έναντι λίγων χρημάτων. Σήμερα, ένα πλήρως αναπαλαιωμένο Skyline από την R31 House μπορεί να ξεπεράσει τις 150.000 ευρώ. Έχει μάλιστα τόση ζήτηση η δουλειά του, ώστε η λίστα αναμονής φτάνει τα 5 χρόνια!

Δείτε ακόμα: Επίσημη πρώτη για το Nissan GT-R του 1 εκατομμυρίου!

Τα Skyline που βλέπουμε στις φωτογραφίες, αποτελούν την ψυχή της επιχείρησης. Διαφορετικά κομμάτια συλλέγονται από διάφορα αυτοκίνητα, προκειμένου να υποστούν επεξεργασία και να χρησιμοποιηθούν σε projects. Τα R31 που βρίσκονται σε καλύτερη κατάσταση, αποτελούν τους τυχερούς παραλήπτες των «οργάνων». Τα υπόλοιπα, αποτελούν δότες. Το τελικό και ολοκληρωμένο αποτέλεσμα, είναι κάπως έτσι

Δείτε ακόμα: Πωλείται ελληνικό Nissan Skyline R34 1300 ίππων! (+video)

Ως γνήσιος Ιάπωνας, ο Shibata δραστηριοποιείται και στις βελτιώσεις. Συνολικά, έχει πάνω από 3.000 πελάτες, με την ατζέντα του να διευρύνεται συνεχώς. Όλα χάρις στο μεράκι του και τα κουφάρια των R31, που μετενσαρκώνονται σε ονειρικά rebuilds!