Toyota GRMN Yaris πουλήθηκε για 130.000 ευρώ!

Το Toyota GR Yaris λατρεύεται παντού και από όλους: ως καινούργιο/μεταχειρισμένο από τους αγοραστές, ως πεδίο δράσης από τους βελτιωτές, ως βάση για τον πρωταθλητή του WRC. Διαλέγετε και παίρνετε. Το κορυφαίο, ταχύτερο, πιο σκληροπυρηνικό και με διαφορά πιο συλλεκτικό GRMN ακόμα περισσότερο. Σε σημείο που ευκατάστατοι φανς του δίνουν 130.000 ευρώ για να το αποκτήσουν!

Όποιος θέλει ένα GRMN Yaris θα πρέπει να παλέψει για να το αποκτήσει, καθώς αφενός η παραγωγή του περιορίζεται στις 500 μονάδες, αφετέρου προορίζονται όλες για την ιαπωνική αγορά. Συνεπώς ή θα πρέπει να έχει μέσο στην Toyota, ή να περιμένει πότε θα εμφανιστεί κάποιο σε δημοπρασία. Ένα τέτοιο παράδειγμα μας έρχεται από τη Χώρα του Ανατέλλοντος Ηλίου, όπου κάποιος πλήρωσε 18.165.000 γεν για να πάρει ένα GRMN Yaris με το Circuit Package (υπάρχει και το Rally Package), που χαρακτηρίζεται από τις νέες 18άρες ζάντες της BBS, τα αμορτισέρ της Bilstein και το carbon αεροδυναμικό πακέτο. Πόσο μεταφράζονται αυτά τα εκατομμύρια σε ευρώ; 128.267 και 49 σεντς!

Για να έχουμε ένα δείγμα του δυσθεώρητου ύψους που έφτασε το μπιντάρισμα της δημοπρασίας, το GRMN Yaris Circuit Package πωλείται καινούργιο στην Ιαπωνία έναντι 8.467.000 γεν (59.782 ευρώ). Το αυτοκίνητο κοινώς, πωλήθηκε για υπερδιπλάσια από το αρχικό ποσό. Μάλιστα το συγκεκριμένο, με 66 χλμ. στο οδόμετρο, είναι ένα από τα μόλις 50 με το χρώμα Matte Steel, χαρακτηριστικό που αναμφισβήτητα βοήθησε στην εκτίναξη της τιμής.

Toyota GRMN Yaris front

Να θυμίσουμε πως το GRMN Yaris έχει καθαρά αγωνιστικό προσανατολισμό, καθώς στην καμπίνα δεν συναντάμε πίσω καθίσματα αλλά θολόμπαρα στη θέση τους, αγωνιστικά μπάκετ της Recaro και κανονικό roll cage στο Rally Package. Ακόμα μια σημαντική διαφορά υπάρχει και στο θέμα των διαφορικών, μιας και στο GRMN Yaris συναντάμε μηχανικά μπλοκέ εμπρός-πίσω, ενώ το 6άρι χειροκίνητο έχει αρκετά πυκνότερη κλιμάκωση, με ενισχυμένο βολάν διπλής μάζας. Το αμάξωμα με τη σειρά του έχει αυξημένη ακαμψία, αφού έχει αυξηθεί ο αριθμός των σημειακών συγκολλήσεων κατά 545 επιπλέον σημεία, την ώρα που ο 1.6λτ. τρικύλινδρος τούρμπο αποδίδει 272 ίππους και 390 Nm, με το βάρος στα 1.260 κιλά για το Circuit Package (1.250 το GRMN, 1.280 το απλό GR Yaris).

Get it on Google Play Download on the App Store