Τρακαρισμένο Honda S2000 ξαναζεί ως Σκαραβαίος!

Τα περισσότερα τρακαρισμένα χρησιμοποιούνται ως δότες ανταλλακτικών. Κινητήρας και μετάδοση είναι τα συνηθέστερα «μοσχεύματα», συνήθως ως τροπέτα. Ολόκληρο αυτοκίνητο να χρησιμοποιείται ως πλατφόρμα αναγέννησης, όμως, σπανίως. Εκτός κι αν μιλάμε για το κράμα Honda S2000-Σκαραβαίου που βλέπουμε!

Ο Garrett Dawson είναι ένας Αμερικανός με αγάπη στις αναπαλαιώσεις. Στο γκαράζ του είχε ένα VW Beetle από τη δεκαετία του 70, στην αναμονή για πλήρες restoration. Οι πλανήτες ευθυγραμμίστηκαν υπέρ του, όταν ένας φίλος του Dawson με μάντρα τρακαρισμένων τον ενημέρωσε για ένα πολύ ενδιαφέρον Honda S2000 AP2, που είχε περιέλθει στην κατοχή του. Το S2K είχε υποστεί εκτεταμένες ζημιές, λογικά από κάποιο «φεύγα» του πίσω μέρους (φαίνεται πεντακάθαρα η ζημιά). Παρόλα αυτά, πολλά από τα μηχανικά του μέρη παρέμεναν ανέπαφα. Απλώς, το αμάξωμα και μεγάλο μέρος του σασί ήταν πέραν επισκευής.

Για μόλις 1.000 δολάρια, ο Dawson απέκτησε ολόκληρο το πάτωμα, τις αναρτήσεις, τον κινητήρα και το σύνολο του συστήματος μετάδοσης (κιβώτιο, άξονα μετάδοσης, ημιαξόνια, διαφορικό κλπ). Με λίγα λόγια, είχε τη βάση. Να είχε και κάτι να χτίσει, καλά θα ήταν. Και φυσικά είχε, σε μορφή «Σκαθαριού»! Ο Αμερικανός πήρε μεζούρα και άρχισε να μετράει, προκειμένου να δει αν ο ιαπωνογερμανικός γάμος χαρακτηρίζονταν από προοπτική. Για καλή του τύχη, το μεταξόνιο των δυο αυτοκινήτων ταίριαξε «κουτί»: 2.400 χλστ. To παζλ σιγά-σιγά άρχιζε να μπαίνει σε σειρά…

Από τη στιγμή που το κέλυφος του Beetle «κούμπωσε» στην πλατφόρμα του AP2, το νερό είχε μπει για τα καλά στο αυλάκι. Κάποια ζητήματα προφανώς υπάρχουν, με κυριότερα αυτά του πλάτους και των μετατροχιών. Οι τροχοί του S2000 εξέχουν καθαρά από τους θόλους, ιδίως οι πίσω, οπότε ο Dawson θα πρέπει να κοιτάξει για κάποιο wide bodykit. Με 242 ίππους στις 7.800 σ.α.λ. και 220 Nm ροπής στις 6.800 σ.α.λ. από τον F22C1 των 2.2 λίτρων (αμερικανικών προδιαγραφών, μην ξεχνιόμαστε) εξάλλου, η δυναμική του Beetle πλέον σχεδόν απαιτεί «φουσκωμένο» παρουσιαστικό.

O Dawson δουλεύει στο αυτοκίνητο ολομόναχος, για αυτό και η ολοκλήρωση του «S2Beetle» θα καθυστερήσει αρκετά. Βόλτες, όμως, μπορεί να κάνει ακόμα και στην ημιτελή κατάσταση που βρίσκεται!

Get it on Google Play Download on the App Store