Βέβηλη Ferrari με κινητήρα Chevrolet και καρότσα!

Το κατασκεύασμα που βλέπουμε λογικά προκαλεί αναφυλαξία στους φίλους της Ferrari και εύλογες απορίες σε όλους τους petrolheads. Έχεις μια κλασική 412, από τα ελάχιστα «αλογάκια» με χώρους για τέσσερις και αξιοσημείωτη πρακτικότητα, που συν τοις άλλοις διαθέτει V12 κινητήρα κάτω από το καπό, και αποφασίζεις να τη μετατρέψεις σε αγροτικό με V8 από Chevrolet! Πού να βρεις λογική σε αυτό;

Όταν παρουσιάστηκε το 1985, η 412 διαφημιζόταν ως η πιο ραφιναρισμένη Ferrari που είχε κυκλοφορήσει μέχρι τότε. Έμεινε στην παραγωγή μέχρι το 1989 και αποτέλεσε τον προπομπό της 456 GT, ούσα παράλληλα το πρώτο μοντέλο του Μαρανέλο με ABS και πουλώντας περίπου 1.000 αντίτυπα. Πέρα από ταξιδιάρα και πρακτική, δηλαδή, είναι και σπάνια. Φυσικά δεν της έλειπε η ταχύτητα, καθώς με 340 ίππους και 451 Nm από τον V12 των 4.942 κ.εκ. μπορούσε να επιταχύνει στα πρώτα 100 χλμ./ώρα σε 6,4 δλ. και μέχρι τα 250 χλμ./ώρα. Επίσης, δεν έλειπαν τα προβλήματα αξιοπιστίας. Ο Colombo ήταν διαβόητος για την ταλαιπωρία που υπέβαλλε τους κατόχους Ferrari, με αυτόν της συγκεκριμένης να απελπίζεται και να τον στέλνει για σκραπ, αντικαθιστώντας τον με έναν Small Block 5.7 V8. Οπότε η αλλαγή μοτέρ, όσο τραβηγμένη κι αν ήταν όσο επιλογή, διατηρεί μια βάση αιτιολόγησης. Το «πετσόκομμα» του αμαξώματος, όμως;

Η εξήγηση εδώ είναι τηλεοπτική. Το αυτοκίνητο συμμετείχε το 2013 σε επεισόδιο της σειράς «Ultimate Wheels», που ασχολούνταν με τις ακραίες και ευρηματικές μετατροπές τετράτροχων. Για την 412, η μοίρα (βλέπε παραγωγοί) την ήθελε να γίνεται pick up. Το «κόψε-ράψε» επικεντρώθηκε από τη μεσαία κολώνα και πίσω, όπου τα πίσω καθίσματα και τα πλαϊνά παράθυρα αποχώρησαν, για χάρη ενός ξύλινου δαπέδου στο χώρο φόρτωσης και μιας μίνι πλατφόρμας πάνω από αυτόν, που λειτουργεί σαν έξτρα αποθηκευτικός χώρος.

Πέρα από τον χαρακτήρα και την εμφάνιση, επηρεασμένες εμφανίζονται και οι επιδόσεις. Από τα 340 άλογα η απόδοση έχει πέσει σχεδόν 100 ίππους, καθότι ο 5.7 V8 παράγει 245 ίππους. Κι όχι μόνο αυτό, αλλά συνεργάζεται με 3άρι αυτόματο κιβώτιο. Το ελλιπές γκάζι και η αγροτική διαμόρφωση κρατούν τουλάχιστον χαμηλά την τιμή, η οποία οριοθετείται στις 19.500 δολάρια (17.999 ευρώ).

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Γιατί σε κάποιες χώρες το τιμόνι είναι δεξιά;
Γιατί σε κάποιες χώρες το τιμόνι είναι δεξιά; …
Οι εκθαμβωτικές «ιπτάμενες» ζάντες της Rolls-Royce
Οι εκθαμβωτικές «ιπτάμενες» ζάντες της Rolls-Royce …
Το MG TF ετοιμάζεται για τη μεγάλη επιστροφή
Το MG TF ετοιμάζεται για τη μεγάλη επιστροφή
Πατροπαράδοτη Lambo Murcielago μας έχει «στο χέρι»
Πατροπαράδοτη Lambo Murcielago μας έχει «στο χέρι»
5.000 ευρώ για έναν συμπλέκτη ζήτησαν στη Σαντορίνη!
5.000 ευρώ για έναν συμπλέκτη ζήτησαν στη Σαντορίνη! …
Ο Koenigsegg πουλάει το GR Yaris του!
Ο Koenigsegg πουλάει το GR Yaris του!
Πανικός για το Citroen Ami Buggy!
Πανικός για το Citroen Ami Buggy!
Η Toyota Supra από την Alpina είναι όνειρο
Η Toyota Supra από την Alpina είναι όνειρο
Το πιστοποιημένο «τζιπάκι» που κατασκευάζεται στην Ελλάδα!
Το πιστοποιημένο «τζιπάκι» που κατασκευάζεται στην Ελλάδα! …
Ήρθαν τα VW ID.5 και ID.5 GTX (+τιμές)
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Η τιμή του Toyota bZ4X στην Ελλάδα
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Πάτησε στην Ελλάδα το πολυτάλαντο Dacia Jogger
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Ακόμα πιο ισοπεδωτικό το Jeep Wrangler 4xe
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Ήρθε στην Ελλάδα το φθηνότερο 7θέσιο Crossover
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Το Toyota Aygo X ήρθε στην Ελλάδα (+τιμές)
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Νέα σειρά Fiat Panda Hybrid σε χαμηλές τιμές
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Οι τιμές του νέου VW Multivan στην Ελλάδα
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Οι τιμές της Alfa Romeo Tonale στην Ελλάδα
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Οι τιμές του νέου Skoda Karoq στην Ελλάδα
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Η τιμή του νέου Ford Ranger Raptor στην Ελλάδα
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Get it on Google Play Download on the App Store