Βέβηλη Ferrari με κινητήρα Chevrolet και καρότσα!

Το κατασκεύασμα που βλέπουμε λογικά προκαλεί αναφυλαξία στους φίλους της Ferrari και εύλογες απορίες σε όλους τους petrolheads. Έχεις μια κλασική 412, από τα ελάχιστα «αλογάκια» με χώρους για τέσσερις και αξιοσημείωτη πρακτικότητα, που συν τοις άλλοις διαθέτει V12 κινητήρα κάτω από το καπό, και αποφασίζεις να τη μετατρέψεις σε αγροτικό με V8 από Chevrolet! Πού να βρεις λογική σε αυτό;

Όταν παρουσιάστηκε το 1985, η 412 διαφημιζόταν ως η πιο ραφιναρισμένη Ferrari που είχε κυκλοφορήσει μέχρι τότε. Έμεινε στην παραγωγή μέχρι το 1989 και αποτέλεσε τον προπομπό της 456 GT, ούσα παράλληλα το πρώτο μοντέλο του Μαρανέλο με ABS και πουλώντας περίπου 1.000 αντίτυπα. Πέρα από ταξιδιάρα και πρακτική, δηλαδή, είναι και σπάνια. Φυσικά δεν της έλειπε η ταχύτητα, καθώς με 340 ίππους και 451 Nm από τον V12 των 4.942 κ.εκ. μπορούσε να επιταχύνει στα πρώτα 100 χλμ./ώρα σε 6,4 δλ. και μέχρι τα 250 χλμ./ώρα. Επίσης, δεν έλειπαν τα προβλήματα αξιοπιστίας. Ο Colombo ήταν διαβόητος για την ταλαιπωρία που υπέβαλλε τους κατόχους Ferrari, με αυτόν της συγκεκριμένης να απελπίζεται και να τον στέλνει για σκραπ, αντικαθιστώντας τον με έναν Small Block 5.7 V8. Οπότε η αλλαγή μοτέρ, όσο τραβηγμένη κι αν ήταν όσο επιλογή, διατηρεί μια βάση αιτιολόγησης. Το «πετσόκομμα» του αμαξώματος, όμως;

Η εξήγηση εδώ είναι τηλεοπτική. Το αυτοκίνητο συμμετείχε το 2013 σε επεισόδιο της σειράς «Ultimate Wheels», που ασχολούνταν με τις ακραίες και ευρηματικές μετατροπές τετράτροχων. Για την 412, η μοίρα (βλέπε παραγωγοί) την ήθελε να γίνεται pick up. Το «κόψε-ράψε» επικεντρώθηκε από τη μεσαία κολώνα και πίσω, όπου τα πίσω καθίσματα και τα πλαϊνά παράθυρα αποχώρησαν, για χάρη ενός ξύλινου δαπέδου στο χώρο φόρτωσης και μιας μίνι πλατφόρμας πάνω από αυτόν, που λειτουργεί σαν έξτρα αποθηκευτικός χώρος.

Πέρα από τον χαρακτήρα και την εμφάνιση, επηρεασμένες εμφανίζονται και οι επιδόσεις. Από τα 340 άλογα η απόδοση έχει πέσει σχεδόν 100 ίππους, καθότι ο 5.7 V8 παράγει 245 ίππους. Κι όχι μόνο αυτό, αλλά συνεργάζεται με 3άρι αυτόματο κιβώτιο. Το ελλιπές γκάζι και η αγροτική διαμόρφωση κρατούν τουλάχιστον χαμηλά την τιμή, η οποία οριοθετείται στις 19.500 δολάρια (17.999 ευρώ).

Get it on Google Play Download on the App Store