Νέο αυτόματο 7τάχυτο κιβώτιο για τους Ford EcoBoost Hybrid

H Ford μας συστήνει το νέο 7τάχυτο κιβώτιο ταχυτήτων διπλού συμπλέκτη, που τοποθετείται στις ήπια υβριδικές εκδόσεις των Fiesta και Puma.

Η Ford εισάγει αυτή την νέα επιλογή κιβωτίου που θα «συνοδεύσει» τους EcoBoost Hybrid κινητήρες, με σκοπό να μειώσει κι άλλο τις εκπομπές ρύπων (εκτιμάται κατά 5%), αλλά και να δώσει τη δυνατότητα στους οδηγούς να κινηθούν ακόμα οικονομικότερα. Επιπρόσθετα οι γρήγορες κι άκρως ραφιναρισμένες αλλαγές από το κιβώτιο, θα συμπληρώσουν ιδανικά την ηλεκτρικά ενισχυμένη απόδοση του υβριδικού κινητήρα. Σύμφωνα με τη Ford, το εν λόγω κιβώτιο στο ήπια υβριδικό Puma με τους 125 ίππους, προσφέρει βελτίωση στην επιτάχυνση κατά 4%, συγκριτικά με την μη υβριδική version του μοντέλου, με την version των 155 ίππων να είναι ταχύτερη από την έκδοση με το χειροκίνητο κιβώτιο. Πιο συγκεκριμένα για τα πρώτα 100 χλμ./ώρα το αυτόματο Puma απαιτεί 8,7 δλ.! Το software του νέου αυτόματου κιβωτίου, είναι σεταρισμένο κατά τέτοιον τρόπο, ώστε στη λειτουργία Sport, να είναι επιλεγμένη πάντοτε η μικρότερη σχέση, ώστε να υπάρχει άμεση απόκριση στο γκάζι και η μέγιστη δυνατή επιτάχυνση.

Αξιοσημείωτη είναι η λειτουργία του κιβωτίου στα κατεβάσματα, όπου γίνονται άμεσα, κάτι που τονίζει ακόμα περισσότερο τον  σπορ χαρακτήρα των μοντέλων. Επιπλέον, στις εκδόσεις Puma ST-Line X και ST-Line Vignale πίσω από το τιμόνι υπάρχουν paddles τα οποία επιτρέπουν στον οδηγό να “δουλέψει” ως χειροκίνητο το κιβώτιο.

Να θυμίσουμε, πως ως ήπια υβριδικά τα Ford Puma & Fiesta, ενσωματώνουν μια μίζα/γεννήτρια (BISG) με κίνηση μέσω ιμάντα, αντί εναλλάκτη. Κατά αυτό το τρόπο γίνεται η απαιτούμενη ανάκτηση ενέργειας κατά το φρενάρισμα φορτίζοντας την μπαταρία ιόντων λιθίου. Το μεγάλο πλεονέκτημα όμως είναι πως κατά την πλήρη επιτάχυνση το παραπάνω σύνολο προσφέρει 24 Nm επιπλέον ροπής υποβοηθώντας έτσι τον κινητήρα για εκρηκτικότερες επιταχύνσεις.

 

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Φαντασμαγορικό θέαμα στον Πειραιά με τις 30 Ferrari
Φαντασμαγορικό θέαμα στον Πειραιά με τις 30 Ferrari …
Ασύγκριτη Aston Martin Lagonda για λόρδους
Ασύγκριτη Aston Martin Lagonda για λόρδους
Πρόεδρος Toyota: «Τα ηλεκτρικά θα κόψουν θέσεις εργασίας»!
Πρόεδρος Toyota: «Τα ηλεκτρικά θα κόψουν θέσεις εργασίας»! …
Αθάνατο Ford Transit πήρε μπρος μετά από 12 χρόνια (+video)
Αθάνατο Ford Transit πήρε μπρος μετά από 12 χρόνια (+video) …
Κάμπριο λούσα με οικογενειακή Mercedes E320 του '95
Κάμπριο λούσα με οικογενειακή Mercedes E320 του '95
Η Ford θα αναβιώσει κι άλλα ιστορικά ονόματα
Η Ford θα αναβιώσει κι άλλα ιστορικά ονόματα
Οι πρώτες τιμές του νέου Honda Civic Hatchback
Οι πρώτες τιμές του νέου Honda Civic Hatchback
Κορυφαίο το νέο Nissan Qashqai στη ρυμούλκηση
Κορυφαίο το νέο Nissan Qashqai στη ρυμούλκηση
Hardcore διθέσιο το Toyota GR Yaris GRMN (+video)
Hardcore διθέσιο το Toyota GR Yaris GRMN (+video)
Ο «καυτός» εξοπλισμός του Hyundai i20 N Performance
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Οι τιμές των Hyundai i20 N, Kona N και i30 N
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Πόσο κοστίζει η νέα BMW iX3;
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Πόσο κάνει η Mercedes EQS στην Ελλάδα;
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Οι τιμές του νέου Citroen C3 Aircross
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Πόσο κάνουν τα Tesla των 1.020 ίππων στην Ελλάδα;
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Οι τιμές των Audi Q4 e-tron Sportback, e-tron GT & RS e-tron GT!
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
«Πάτησε» Ελλάδα το νέο Nissan Qashqai!
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Νέα Toyota Yaris Tokyo Spirit και Pop-Out (+τιμές)
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Με εκπτώσεις τα ανανεωμένα SEAT Ibiza & Arona
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Πόσα Yaris κοστίζει η βασική Supra στην Ελλάδα;
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Οι τιμές του Toyota Prius Plug-in Hybrid στην Ελλάδα
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Get it on Google Play Download on the App Store