Ποιο επιτυχημένο ιταλικό μικρό επιστρέφει; - AutoGreekNews

Ποιο επιτυχημένο ιταλικό μικρό επιστρέφει;

Ο σοφός λαός λέει πως ομάδα που κερδίζει δεν την αλλάζεις. Έκφραση που πιάνει τόπο και στον κλάδο του αυτοκινήτου. Επομένως είναι απορίας άξιο γιατί η Fiat το 2018 αποφάσισε να παύσει την κυκλοφορία του Fiat Punto!

Το Fiat Punto είναι ένα από τα μοντέλα που έχει συνδέσει το όνομά του με την ιστορία της ιταλικής μάρκας, έχοντας πουλήσει περισσότερα από 9 εκατομμύρια αυτοκίνητα. Οι περισσότεροι θα θυμάστε τον ερχομό του το 1993 ως αντικαταστάτη του Fiat Uno, με το θρυλικό Fiat Punto GT να φωλιάζει για τα καλά στις καρδιές των γρήγορων. Το 2005 ήρθε η επόμενη γενιά, το Grande Punto με πλήθος αλλαγών και νέα σχεδίαση. Η γενιά αυτή δέχθηκε 2 facelift, ένα το 2009 με την ονομασία Punto Evo και την τελευταία το 2012, με την Fiat να επιστρέφει στο αρχικό όνομα Punto. Έκτοτε αφέθηκε στην τύχη του με την καριέρα του να τερματίζει άδοξα κι αφήνοντας την Fiat χωρίς μοντέλο στην κατηγορία των μικρών.

Φαίνεται όμως ότι αυτό θα αλλάξει, μιας και έπειτα από την ένταξη της Fiat στον όμιλο Stellantis, η νέα διοίκηση θέλει να αναβιώσει το μικρό ιταλικό. Σύμφωνα με τις μέχρι τώρα πρώιμες πληροφορίες, το νέο Punto θα βασίζεται στην πλατφόρμα CMP EMP1. Μια πλατφόρμα που χρησιμοποιείται κι από άλλα μικρά που ανήκουν στο group, όπως το Peugeot 208 και το Opel Corsa. Διά της εις άτοπον απαγωγής λοιπόν, το νέο Fiat Punto πέρα από την πλατφόρμα θα εξοπλίζεται και με τις ίδιες γκάμες κινητήρων, με την ισχύ να είναι από 75 έως και 130 ίππους. Και μιας και τα 208 και Corsa προσφέρονται κι ως ηλεκτρικά, δεν αποκλείεται να δούμε και το Punto μελλοντικά, εξοπλισμένο με την νέα κι εναλλακτική τεχνολογία κίνησης.

Μπορεί ακόμα το project να βρίσκεται στα σπάργανα, όμως αποτυπώνει πλήρως το όραμα, αλλά και το αναπτυξιακό πλάνο της Stellantis. Να αξιοποιήσει από κάθε μάρκα που ανήκει στον όμιλο την υστεροφημία που έχει και την αγάπη του αγοραστικού κοινού, με σκοπό την αύξηση των πωλήσεων. Που συνδυαστικά με το χαμηλό κόστος εξέλιξης και κατασκευής, λόγω των κοινών μηχανολογικών μερών μεταξύ των αυτοκινήτων, θα εκτοξεύσει την κερδοφορία της, γιγαντώνοντάς την περαιτέρω στο αυτοκινητιστικό στερέωμα.

 

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Το 2023 θα κυκλοφορήσει η νέα γενιά Mitsubishi ASX
Το 2023 θα κυκλοφορήσει η νέα γενιά Mitsubishi ASX
Προ των πυλών το νέο Kia Carens (+video)!
Προ των πυλών το νέο Kia Carens (+video)!
Οργασμός μοντέλων από την Nissan έως το 2030!
Οργασμός μοντέλων από την Nissan έως το 2030!
Λίφτινγκ και περισσότερα άλογα για την Alpine A110
Λίφτινγκ και περισσότερα άλογα για την Alpine A110 …
Θα δίνατε 262.000€ για μια Toyota Supra του 1993;
Θα δίνατε 262.000€ για μια Toyota Supra του 1993;
Το ανατολίτικο hypercar που σπάει τα κοντέρ!
Το ανατολίτικο hypercar που σπάει τα κοντέρ!
Ανάσταση της Lancia Aurelia με V6 300 ίππων
Ανάσταση της Lancia Aurelia με V6 300 ίππων
To πιο «ψόφιο» κτήνος που κυκλοφορεί (+video)
To πιο «ψόφιο» κτήνος που κυκλοφορεί (+video)
Έρχεται Porsche Cayman GT4 RS και νέες Taycan
Έρχεται Porsche Cayman GT4 RS και νέες Taycan
Οι τιμές του νέου Honda HR-V e:HEV στην Ελλάδα
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Νέο Suzuki Vitara Hybrid 1.5 λτ. 116 hp (+τιμές)
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Τιμές - εξοπλισμοί νέου Suzuki S-Cross στην Ελλάδα
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Οι τιμές της νέας Mercedes EQB στην Ελλάδα
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Διαθέσιμο από το 22.250 το Abarth F595
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Πόσο κάνουν τα Tesla των 1.020 ίππων στην Ελλάδα;
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Ήρθε η Mercedes C-Class που καίει 0,6 λτ./100 χλμ.
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Αυτές είναι οι τιμές των νέων BMW iX & i4!
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Ήρθαν τα νέα Kia Stonic με τιμή από 15.290 ευρώ
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Νέο σπορτίφ αυτοκίνητο με τιμή από 17.190 ευρώ
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Οι τιμές των πιο φλογερών Fiat 500 (RED)
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Get it on Google Play Download on the App Store