Άλλα επίπεδα στριψίματος το Renault Austral

Το εντελώς νέο μικρομεσαίο SUV της Renault, το Austral, το οποίο είδαμε για πρώτη φορά από κοντά τον περασμένο Μάρτιο, αντικαθιστά το Kadjar και πρόκειται να λανσαριστεί στην Ελλάδα προς τα τέλη του 2022. Οι αλλαγές που φέρει είναι πάρα πολλές, όχι μόνο εξωτερικά και στο εσωτερικό του, αλλά και στον τομέα των αναρτήσεων και οδηγικών χαρακτηριστικών.

Το νέο Austral εξοπλίζεται για πρώτη φορά με την 3η γενιά του συστήματος 4διεύθυνσης της Renault: Πρόκειται για το «4CONTROL Advanced». Εκτός από το νέο σύστημα της 4διεύθυνσης, το νέο Austral διαθέτει πίσω άξονα πολλαπλών συνδέσμων για καλύτερο κράτημα στο δρόμο, πιο άνετη οδήγηση και εξαιρετική ευστάθεια σε όλες τις περιστάσεις. Στο κακό οδόστρωμα, η κίνηση των πίσω τροχών διευκολύνεται χάρη στο βελτιωμένο σύστημα διεύθυνσης, επιτυγχάνοντας έτσι καλύτερη συμπεριφορά κατά την οδήγηση. Έτσι εξασφαλίζεται πάντα η επαφή του τροχού με το δρόμο, ενώ η άνεση και η ηχομόνωση βρίσκονται σε κορυφαία επίπεδα.

Κατά την οδήγηση με υψηλές ταχύτητες, ή σε διαδρομή με στροφές με ταχύτητα άνω των 50 χλμ./ώρα, οι πίσω τροχοί στρέφουν έως και 1 μοίρα προς την ίδια κατεύθυνση με τους μπροστινούς. Αυτό επιτυγχάνεται χάρη στην προσθήκη ενός ενεργοποιητή διεύθυνσης, τοποθετημένου στον πίσω άξονα, που ελέγχει τις πληροφορίες που προέρχονται από το υδραυλικό τιμόνι, τον κινητήρα και το ηλεκτρονικό σύστημα ευστάθειας (ESP).

Το νέο Renault Austral είναι ιδιαίτερα ευέλικτο στους ελιγμούς στους δρόμους της πόλης, προσφέροντας εξαιρετική ευκολία χειρισμού για SUV της μικρομεσαίας κατηγορίας. Ο κύκλος στροφής δεν ξεπερνά τo εξαιρετικά χαμηλό νούμερο των 10,1 μέτρων, τιμή καλύτερη ακόμα και από ορισμένα αυτοκίνητα πόλης. Ο ενεργοποιητής στρέψης του Austral που βρίσκεται στον πίσω άξονα μπορεί να στρίψει τους πίσω τροχούς έως και 5 μοίρες προς την αντίθετη κατεύθυνση από τους μπροστινούς τροχούς, νούμερο που καταδεικνύει το τεχνολογικό άλμα που έχει γίνει σε σχέση με το σύστημα προηγούμενης γενιάς, στο οποίο η αντίστοιχη τιμή ήταν στις 3,5 μοίρες.

Με το σύστημα παραμετροποίησης Multi-Sense του νέου Renault Austral, ο οδηγός μπορεί τώρα να αναβαθμίσει ακόμα περισσότερο την εμπειρία της δυναμικής οδήγησης. Ανάλογα με την προγραμματισμένη λειτουργία οδήγησης που έχει επιλεγεί (Eco, Comfort ή Sport), είναι δυνατό να ρυθμιστεί το κάθε ένα από τα 3 προγράμματα, σε ένα από τα 13 διαφορετικά επίπεδα. Οι ρυθμίσεις αφορούν στη συμπεριφορά των αναρτήσεων καθώς και στην απόκριση του συστήματος διεύθυνσης, την απόκριση του κινητήρα, τον έλεγχο της πρόσφυσης και τον έλεγχο της δυναμικής συμπεριφοράς του αυτοκινήτου. Αυτή η λειτουργία είναι προσβάσιμη μέσω της οθόνης OpenR, ή ενός νέου πλήκτρου που βρίσκεται στο τιμόνι.

Ο Filippo Mantovani, Επικεφαλής του τμήματος Vehicle Dynamics – Renault, δήλωσε σχετικά: «Η Renault παρουσιάζει μία νέα τεχνολογία 4διεύθυνσης στη νέα της πλατφόρμα CMF-CD. Χάρη στον ηλεκτρονικό έλεγχο της στρέψης των πίσω τροχών, είναι πλέον δυνατό να τροποποιήσουμε την πίσω ανάρτηση ώστε να εξασφαλίσουμε την καλύτερη απόδοση σε όλες τις συνθήκες: ευκολία χειρισμών στην πόλη, ευελιξία στην ύπαιθρο και τις ορεινές διαδρομές, σταθερότητα και ασφάλεια στον αυτοκινητόδρομο».

Get it on Google Play Download on the App Store