Δοκιμή Nissan Pulsar 1.2 DIG Turbo 115 PS

Δεν έχει περάσει πολύ καιρός από τη δοκιμή που κάναμε στο ντίζελ Pulsar 1.5 dCi 110PS, ενός μοντέλου που μας άφησε αρκετά καλές εντυπώσεις σε κάθε επίπεδο. Αυτή τη φορά έχουμε στα χέρια μας την αρχική βενζινοκίνητη έκδοση με μοτέρ άμεσου ψεκασμού 1.2 λίτρων τούρμπο, η οποία με πλήθος και άλλων πλεονεκτημάτων έχει τα φόντα να ανταγωνιστεί τους εμπορικούς γίγαντες της μικρομεσαίας κατηγορίας.


Θυμίζουμε λοιπόν πως το Pulsar αποτελεί τη νέα πρόταση της Nissan στη μικρομεσαία κατηγορία των 5θυρων χάτσμπακ, εκεί δηλαδή που μέχρι τώρα η ιαπωνική φίρμα δραστηριοποιούνταν αποκλειστικά με το επιτυχημένο crossover Qashqai. To Pulsar λοιπόν στη νέα του γενιά (το όνομα του μοντέλου θα το θυμάστε οι παλαιότεροι) είναι κάτι σαν τον σύγχρονο απόγονο του άλλοτε κραταιού Almera που αποτελούσε μια προσιτή και αξιόπιστη επιλογή στη μικρομεσαία κατηγορία.

Αυτά τα ίδια χαρακτηριστικά φαίνεται πως συγκεντρώνει και το νέο Pulsar, προσφέροντας ανταγωνιστικό κόστος απόκτησης, στυλ, χώρους, οικονομική λειτουργία και πολύ καλή άνεση. Η τιμή του αυτοκινήτου ξεκινά από τα 15.850 ευρώ για τη βενζινοκίνητη υπερτροφοδοτούμενη έκδοση των 1.2 λίτρων, με αξιόλογα επίπεδα εξοπλισμού, άνεσης και ασφάλειας.

Αρκετά ποιοτικό και ευρύχωρο εσωτερικό

Στο εσωτερικό του το Nissan Pulsar είναι καλοφτιαγμένο, με μαλακά πλαστικά στο μεγαλύτερο μέρος τους και με συναρμογή σε καλά επίπεδα, αν και κάποιες μικροατέλειες δεν λείπουν. Οι μουντοί χρωματισμοί περιορίζουν κάπως το αισθητικό αποτέλεσμα, ωστόσο οι επενδύσεις μαύρης λάκας πιάνου και τα διακοσμητικά νίκελ αναβαθμίζουν την συνολική εικόνα. Σε επίπεδο εργονομίας, τα πράγματα είναι επίσης αρκετά καλά, ενώ ευανάγνωστος είναι και ο πίνακας οργάνων με το μεγάλο ταχύμετρο και στροφόμετρο και την οθόνη πολλαπλών ενδείξεων στο κέντρο. Οι διαθέσιμοι για επιβάτες χώροι είναι ένα από τα δυνατά σημεία του Pulsar. Στο πίσω κάθισμα δύο ή και τρεις ενήλικες με ανάστημα και άνω του μετρίου θα φιλοξενηθούν με σχετική άνεση. Ο χώρος αποσκευών έχει όγκο 385 λίτρων και διαθέτει ιδιαίτερα εκμεταλλεύσιμο σχήμα.

Αθόρυβος, αποδοτικός και οικονομικός ο 1.2 DIG-T

Το Pulsar της δοκιμής μας διαθέτει όπως προείπαμε μοτέρ τούρμπο 1.2 λίτρων με άμεσο ψεκασμό και μια σειρά από επιμέρους τεχνολογίες εξοικονόμησης ενέργειας όπως το σύστημα start/stop. Αποδίδει 115 ονομαστικούς ίππους και 190 Nm ροπής από τις 2.000 σ.α.λ. Σύμφωνα με τη Nissan, έχει μέση κατανάλωση καυσίμου 5,0 λτ./100 χλμ. και εκπομπές CO2 117γρ./χλμ. Η επιτάχυνση 0-100 χλμ./ώρα πραγματοποιείται σε 10,7 δευτερόλεπτα. Στην πράξη, οδηγώντας το Pulsar εντός της πόλης και με δυνατό κλιματισμό είδαμε καταναλώσεις που έφταναν ακόμα και τα 9,5-10,0 λίτρα. Στον αυτοκινητόδρομο ωστόσο το μοντέλο της Nissan μας εντυπωσίασε πραγματικά αφού μας επέτρεψε να κινηθούμε καταναλώνοντας ακόμα και 5,5 λίτρα/100 χλμ., χάρη και στη μακριά 6η ταχύτητα. Συνολικά, το συγκεκριμένο μοτέρ κινεί με χαρακτηριστική άνεση το Pulsar. Μάλιστα, όταν ο οδηγός το επιθυμεί το αυτοκίνητο μπορεί να κινηθεί και πραγματικά σβέλτα, με πολύ χαμηλά επίπεδα θορύβου και εξαιρετικά χαρακτηριστικά λειτουργίας.

Πάρα πολύ άνετο στο δρόμο

Το βασικό στοιχείο της οδικής συμπεριφοράς του Pulsar είναι η «γαλλική» άνεση που παρέχει στους επιβάτες του, σε σύγκριση πάντα με τα δεδομένα των ανταγωνιστών του στη μικρομεσαία κατηγορία. Η ανάρτηση φιλτράρει πολύ καλά τις ανωμαλίες των δρόμων και η καμπίνα είναι εξαιρετικά ηχομονωμένη. Συνολικά, το αυτοκίνητο ικανοποιεί απόλυτα με την οδική του συμπεριφορά. Είναι ιδιαίτερα ισορροπημένο σε όλες τις συνθήκες. Ακόμα και όταν πιεστεί πολύ, το πίσω άκρο του συμπεριφέρεται ιδιαίτερα προβλέψιμα, παρά το γεγονός ότι διαθέτει ημιάκαμπτο άξονα. Το ηλεκτρικά υποβοηθούμενο σύστημα διεύθυνσης μπορεί μεν να μην ενθουσιάζει, παρέχει όμως ικανοποιητικά επίπεδα πληροφόρησης στον οδηγό. Είναι προφανές από τα γραφόμενά μας πως το Pulsar μας άφησε πολύ καλές εντυπώσεις.

Πρόκειται για αυτοκίνητο που έχει φτιαχτεί για να παρέχει άνεση, χώρους καθώς και ασφαλείς και οικονομικές μετακινήσεις. Και σε αυτούς τους τομείς τα καταφέρνει πάρα πολύ καλά.

(+) Άνεση ανάρτησης, κινητήρας, χώροι, οδική συμπεριφορά, τιμή

(-) Ατέλειες συναρμολόγησης, κατανάλωση στην πόλη


Καύσιμο
Βενζίνη
Κυβισμός (κ.εκ.)
1.197
Κύλινδροι/βαλβίδες
4/16
Ταχύτητες
6
Ισχύς (PS/σ.α.λ.)
115/4.500
Ροπή (Nm/σ.α.λ.)
190/2.000
0-100 χλμ./ώρα (δλ.)
10,7
Τελική ταχύτητα (χλμ./ώρα)
190
Αστική (λτ./100 χλμ.)
6,3
Υπεραστική (λτ./100 χλμ.)
4,3
Μεικτή (λτ./100 χλμ.)
5,0
Εκπομπές CO2 (γρ./χλμ.)
117
Τέλη κυκλοφορίας (ευρώ)
114,66
Εμπρός ανάρτηση
Γόνατα ΜακΦέρσον, αντ. δοκός
Πίσω ανάρτηση
Ημιάκαμπτος άξονας, αντ. δοκός
Εμπρός φρένα
Αεριζόμενοι δίσκοι
Πίσω φρένα
Δίσκοι
Υποβοήθηση τιμονιού
Ηλεκτρική
Μήκος (χλστ.)
4.387
Πλάτος (χλστ.)
1.768
Ύψος (χλστ.)
1.520
Μεταξόνιο (χλστ.)
2.700
Βάρος (κιλά)
1.258
Χώρος αποσκευών (λίτρα)
385
Αστέρια
(5)
Ασφάλεια ενηλίκου
84%
Ασφάλεια παιδιού
81%
Ασφάλεια πεζού
75%
Επικουρικά συστήματα
68%
ESP
 
Αερόσακοι
6
Ηλεκτρικά παράθυρα
4
Ηλεκτρικοί καθρέπτες
 
Air condition
 
Κλιματισμός
 
Ηχοσύστημα
 
Ζάντες Αλουμινίου
 
Τιμή από
15.850
Get it on Google Play Download on the App Store