Εκκίνηση έκτακτης ανάγκης κινητήρα με καλώδια - AutoGreekNews

Εκκίνηση έκτακτης ανάγκης κινητήρα με καλώδια

Η αποφόρτιση της μπαταρίας είναι ένα συνηθισμένο φαινόμενο και μπορεί να συμβεί ανα πάσα ώρα και στιγμή, όταν το αυτοκίνητο δεν κινείται, αν μπαταρία έχει χάσει την ενέργειά της, στο ενδεχόμενο που υπάρχει κάποια ηλεκτρική διαρροή, αν ξεχαστεί αναμμένο κάποιο φως του αυτοκινήτου κ.λπ. Σε κάθε περίπτωση για να «ζωντανέψει» ξανά ο κινητήρας απαιτείται εκκίνηση ανάγκης με καλώδια, τα οποία πρέπει πάντοτε να υπάρχουν στο αυτοκίνητο. Βασική προϋπόθεση είναι να βρίσκεται διαθέσιμο ένα ακόμη αυτοκίνητο, από την μπαταρία του οποίου θα «αντληθεί» ρεύμα.

Διαβάστε ακόμα: Πως αλλάζει το φίλτρο καμπίνας στα Toyota (+videos)

Τα βήματα που πρέπει να ακολουθήσουμε:

– Πρώτα, τοποθετούμε το ένα αυτοκίνητο κοντά στο άλλο, έτσι ώστε οι μπαταρίες να έχουν τη μικρότερη δυνατή απόσταση μεταξύ τους για να φτάνουν τα καλώδια στους πόλους.

– Στη συνέχεια, βάζουμε την άκρη του κόκκινου καλωδίου στο θετικό πόλο της «γεμάτης» μπαταρίας και την άλλη άκρη του ίδιου καλωδίου στον θετικό πόλο της άδειας μπαταρίας.

– Κατόπιν, τοποθετούμε τη δαγκάνα του μαύρου καλωδίου στην γείωση του κινητήρα σύμφωνα με τις υποδείξεις του κατασκευαστή που υπάρχουν στο εγχειρίδιο χρήσης.

– Θέτουμε σε λειτουργία το «βοηθητικό» αυτοκίνητο και μετά από λίγα δευτερόλεπτα αυτό με την άδεια μπαταρία γυρνώντας το κλειδί στη μίζα. Το αυτοκίνητο θα πρέπει να πάρει αμέσως εμπρός. Διαφορετικά το πρόβλημα είναι μηχανικής φύσεως.

Διαβάστε εδώ για την συντήρηση και έλεγχο της μπαταρίας αυτοκινήτου

Προσοχή:

α) H αφαίρεση των καλωδίων γίνεται αντίστροφα.

β) Αν μετά την προσπάθεια το αυτοκίνητο δεν πάρει μπροστά, πιθανότατα θα χρειαστεί άμεση αντικατάσταση της μπαταρίας ή στην χειρότερη περίπτωση υπάρχει μηχανικό πρόβλημα (π.χ. χαλασμένη μίζα).

γ) Κατά τη διαδικασία φόρτισης, δεν πρέπει να έρθουν σε επαφή τα άκρα των καλωδίων γιατί θα δημιουργηθούν σπινθιρισμοί.

δ) Για να φορτίσει η μπαταρία, θα πρέπει να λειτουργήσει ο κινητήρας του αυτοκινήτου διανύοντας μερικά χιλιόμετρα και όχι να παραμείνει για ώρα στο ρελαντί. Δεν πρέπει να τον σβήσουμε αμέσως.

Πως παρατείνεται η διάρκεια ζωής της μπαταρίας; Διαβάστε εδώ.

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Ταχύτητα ή χειρόφρενο στο παρκάρισμα;
Ταχύτητα ή χειρόφρενο στο παρκάρισμα;
Σκότωμα η οδήγηση σε χαμηλές στροφές
Σκότωμα η οδήγηση σε χαμηλές στροφές
Ταμπλό χριστουγεννιάτικο δέντρο και κινητήρας off; Τι φταίει;
Ταμπλό χριστουγεννιάτικο δέντρο και κινητήρας off; Τι φταίει; …
Στάζει ψυκτικό – αντιψυκτικό υγρό! Τι φταίει και τι κάνω;
Στάζει ψυκτικό – αντιψυκτικό υγρό! Τι φταίει και τι κάνω; …
Έτσι χαλάνε τα τηλεχειριστήρια των αυτοκινήτων
Έτσι χαλάνε τα τηλεχειριστήρια των αυτοκινήτων …
Τι παθαίνουν τα φρένα αν δεν χρησιμοποιηθούν;
Τι παθαίνουν τα φρένα αν δεν χρησιμοποιηθούν; …
Τι γίνεται αν αδειάσει το ρεζερβουάρ καυσίμου;
Τι γίνεται αν αδειάσει το ρεζερβουάρ καυσίμου; …
Τι διάρκεια ζωής έχουν τα καύσιμα στο ρεζερβουάρ;
Τι διάρκεια ζωής έχουν τα καύσιμα στο ρεζερβουάρ; …
Σωστό ή λάθος το καθάρισμα των τζαμιών με εφημερίδα;
Σωστό ή λάθος το καθάρισμα των τζαμιών με εφημερίδα; …
Τιμές κι εξοπλισμοί για το νέο Kia EV6!
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Τιμές και εξοπλισμοί του Toyota Aygo X στην Ελλάδα
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Suzuki Vitara 1.5 Hybrid: Τιμές, εξοπλισμός & επιδόσεις
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Πόσο κάνει το νέο Volvo C40 Recharge 408 hp;
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Νέο Toyota RAV4 Adventure σε τιμή για έχοντες
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Οι τιμές του νέου Ford Focus στην Ελλάδα!
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Ήρθε το ισχυρότερο Ford των 80.000 ευρώ
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Οι τιμές του νέου Honda HR-V e:HEV στην Ελλάδα
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Get it on Google Play Download on the App Store