Άκρως συμφέρον τώρα το Suzuki Vitara 1.4 Hybrid

Με τις τιμές των αυτοκινήτων να ανεβαίνουν συνεχώς, όποιος ενδιαφέρεται να αγοράσει τώρα ένα καινούργιο δεν θα πρέπει να το καθυστερεί, αφού ο χρόνος είναι χρήμα! Στα δημοφιλή μικρά SUV για παράδειγμα, το ποσό των 20.000 ευρώ είναι πλέον λίγο, αφού τα περισσότερα μοντέλα το ξεπερνούν κατά πολύ. Εξαίρεση αποτελεί το Suzuki Vitara 1.4 Hybrid, το οποίο στην αρχική έκδοση GL πωλείται στη χαμηλή τιμή των 18.830 ευρώ.

Ξεκινώντας από τον εξοπλισμό του, δεν λείπει κάτι το σημαντικό, καθώς διαθέτει τα εξής: 7 αερόσακους, τα συστήματα αυτόνομης πέδησης, προειδοποίησης αλλαγής λωρίδας και αναγνώρισης πινακίδων κυκλοφορίας, αυτόματα φώτα και υαλοκαθαριστήρες, αυτόματο κλιματισμό, ηλεκτρικά παράθυρα εμπρός, ηλεκτρικούς καθρέπτες, ράδιο/CD/MP3 με χειριστήρια στο τιμόνι, adaptive cruise control, προβολείς LED και προβολείς ομίχλης.

Η δεύτερη έκδοση GL+ είναι ακόμα πιο πλούσια, παρόλα αυτά η τιμή παραμένει βατή, στις 20.780 ευρώ. Επιπλέον εξοπλίζεται με συστήματα αναγνώρισης τυφλού σημείου και υποβοήθηση οπίσθιας διασταυρούμενης κυκλοφορίας, οθόνη αφής 7 ιντσών, ηλεκτρικά παράθυρα πίσω, θερμαινόμενα καθίσματα εμπρός, κεντρικό υποβραχιόνιο, δερμάτινο τιμόνι, φιμέ πίσω παράθυρα και ζάντες αλουμινίου.

Την κίνηση αναλαμβάνει το αποδοτικό 4κύλινδρο 1.400άρι turbo μηχανικό σύνολο, ισχύος 129 ίππων και 235 Nm ροπής. Ο εν λόγω κινητήρας παρουσιάζει πολύ καλό τράβηγμα από τις χαμηλές στροφές, έχει γραμμική απόδοση και χαρίζει σβέλτες επιταχύνσεις στο Vitara. Σύμφωνα με τις εργοστασιακές μετρήσεις επιταχύνει στο 0-100 χλμ./ώρα σε 9,5 δλ. και η τελική ταχύτητα φτάνει 190 χλμ./ώρα, με μεικτή κατανάλωση 5,4-5,6 λτ./100 χλμ. και εκπομπές CO2 121-125 γρ./χλμ.

Από τα πιο προσιτά 4κίνητα SUV είναι και το Vitara 1.4 Hybrid AllGrip, με τιμή από 24.130 ευρώ στην έκδοση GL+. Η τετρακίνηση συμβάλλει στην πιο ασφαλή οδική συμπεριφορά στην άσφαλτο, αφού σε γλιστερά οδοστρώματα αυξάνει τα περιθώρια πρόσφυσης. Εκτός δρόμου, το Vitara με τα 185 χλστ. απόστασης από το έδαφος κινείται και σε πιο δύσβατα σημεία, ειδικά με την επιλογή Lock που κατανέμει συνεχώς μεγάλη ποσότητα ροπής στους πίσω τροχούς. Πρόσθετα, εκτός από την επιλογή Auto, διαθέτει το πρόγραμμα Sport για πιο δυναμική οδήγηση και το Snow που ενισχύει την πρόσφυση κατά την επιτάχυνση.

Get it on Google Play Download on the App Store