Ετοιμοπαράδοτα Peugeot 3008 σε τιμή έκπληξη!

Το πρώτο σε ταξινομήσεις (πέρσι και φέτος) μικρομεσαίο SUV στην Ελλάδα, το Peugeot 3008 προσφέρεται τώρα άμεσα ετοιμοπαράδοτο και σε χαμηλή τιμή. Συγκεκριμένα με τον αποδοτικό κινητήρα 1.2 PureTech 130, το χειροκίνητο κιβώτιο ταχυτήτων και με πολύ καλό εξοπλισμό ασφαλείας και ανέσεων, προσφέρεται στις 27.900 ευρώ.

Δυναμική πολυτέλεια

To Peugeot 3008 αμέσως διακρίθηκε για τον πολύ δυναμικό και θελκτικό του σχεδιασμό, όπως και για την πολυτέλεια και υψηλή τεχνολογία. Μετά την ανανέωση που δέχτηκε ενισχύθηκαν περεταίρω αυτά τα γνωρίσματά του, τόσο εξωτερικά, όσο και στο εσωτερικό του. Στο θάλαμο των επιβατών το i-cockpit τραβάει αμέσως τα βλέμματα και ενισχύει το high-tech προφίλ του αυτοκινήτου. Παράλληλα το τιμόνι με τη μικρή διάμετρο και τα επίπεδα μέρη είναι πολύ βολικό, όπως ισχύει και για την υπερυψωμένη θέση οδήγησης. Σε επίπεδο κατασκευής, το ταμπλό αποτελείται από πολύ καλής ποιότητας υλικά, όπου έχει γίνει χρήση άφθονου αφρώδους πλαστικού, με την συναρμογή να αψεγάδιαστη. Πλουσιοπάροχο είναι και σε χώρους το Peugeot 3008. Τρεις ενήλικοι στα πίσω κάθισμα θα κάτσουν άνετα, ενώ μεγάλο και πλήρως εκμεταλλεύσιμο πορτ μπαγκάζ των 520 λίτρων.

Ευχάριστο και άνετο στην οδήγηση

Τα αυτοκίνητα της Peugeot διακρίνονται χρόνια τώρα και στον τομέα της οδικής συμπεριφοράς, παράδοση που τηρεί πιστά και το 3008. Το στιβαρό πλαίσιο μαζί με τις σωστά ρυθμισμένες αναρτήσεις κοντρολάρουν αποτελεσματικά το αμάξωμα του 3008, με τον οδηγό να λαμβάνει πολύ καλή πληροφόρηση και ακρίβεια από το σπορτίφ τιμόνι. Τα ταξίδια γίνονται ξεκούραστα και οι όποιες ανωμαλίες των δρόμων δεν ενοχλούν τους επιβάτες. Ακόμα και σε πιεσμένους ρυθμούς σε στροφές, το 3008 θα εκπλήξει ευχάριστα, αφού εξασφαλίζει μικρές κλίσεις στις στροφές και αυξημένα περιθώρια πρόσφυσης, τονίζοντας το αίσθημα ασφάλειας που παρέχει στον οδηγό του.

Με μπρίο ο 1.200άρης turbo κινητήρας

Ο γνωστός και αποδοτικός turbo κινητήρας 1.2 PureTech 130 μαζί με το χειροκίνητο 6άρι κιβώτιο που προσφέρονται στα ετοιμοπαράδοτα 3008 των 27.900 ευρώ, ταιριάζουν πολύ καλά στο μικρομεσαίο γαλλικό SUV. Αρχικά εντυπωσιάζει με τη λειτουργία του, μιας και απουσιάζουν οι όποιο ενοχλητικοί κραδασμοί ή θόρυβοι λόγω τριών κυλίνδρων. Οι 130 ίπποι και τα 230 Nm ροπής δίνουν την αίσθηση στον οδηγό ότι κάτω από το εμπρός καπό υπάρχει μεγαλύτερο μοτέρ. Πατώντας παραπάνω το γκάζι, ο οδηγός θα μείνει απόλυτα ικανοποιημένος με την απόκριση του κινητήρα και την ικανότητά του ανεβάζει στροφές με ένα τρόπο πολύ γραμμικό. Ταυτόχρονα εξασφαλίζει σβέλτες επιδόσεις (0-100 χλμ./ώρα σε 9,5 δευτερόλεπτα) και κρατά εύκολα γρήγορους ρυθμούς σε συνθήκες ταξιδιού. Η κατανάλωση σε πραγματικούς ρυθμούς βρίσκεται στα 7,5 λτ./100 χλμ., ενώ με εκπομπές CO2 στα 138 γρ./χλμ., τα τέλη κυκλοφορίας είναι 88 ευρώ.

Τεχνικά χαρακτηριστικά
Κυβισμός (κ.εκ.) 1.199
Ταχύτητες 6
Ισχύς (PS/σ.α.λ.) 130/5.500
Ροπή (Nm/σ.α.λ.) 230/1.750
0-100 χλμ./ώρα (δλ.) 9,5
Τελική ταχύτητα (χλμ./ώρα) 188
Κατανάλωση* (λτ./100 χλμ.) 7,5
CO2 (γρ./χλμ.) 138
*Δοκιμής

Σημείωση: Οι φωτογραφίες είναι ενδεικτικές.

Get it on Google Play Download on the App Store