Kia EV6 με συνολικό κέρδος έως 8.000 ευρώ

Το αμιγώς ηλεκτρικό και εντυπωσιακό EV6 βρίσκεται εδώ και λίγες μέρες στις εκθέσεις της Kia, ανοίγοντας ένα νέο κεφάλαιο για τη μάρκα, η οποία στοχεύει έως το 2026 να εντάξει στην γκάμα της 11 EV μοντέλα. Επτά από αυτά τα BEV (το πρώτο ήταν το EV6), θα βασίζονται στην ηλεκτρική παγκόσμια αρθρωτή πλατφόρμα της Kia (E-GMP), που σημαίνει ότι θα έχει μια πληρέστατη γκάμα.

Αρχικά, τις πρώτες εντυπώσεις κλέβει ο αιχμηρός και ευφάνταστος σχεδιασμός του μεσαίας κατηγορίας αμαξώματος, των 4.680 χλστ. μήκους, 1.880 χλστ. πλάτους, 1.550 χλστ. ύψους και με το πολύ μακρύ μεταξόνιο των 2.900 χλστ. Εντυπωσιακή είναι και η καμπίνα του, όπου κυριαρχούν οι δύο ευρείες οθόνες των 12,3 ιντσών σε ενιαία διάταξη. Επίσης παρέχει πολύ άνετους χώρους για τους επιβάτες και μεγάλο πορτ μπαγκάζ 520 λίτρων.

Πέρα από τα κορυφαία του χαρακτηριστικά, το EV6 προσφέρεται τώρα και με σημαντικά οφέλη που φτάνουν έως τις 8.000 ευρώ. Αυτά περιλαμβάνουν την κρατική επιδότηση «Κινούμαι ηλεκτρικά» και το κίνητρο ηλεκτροκίνησης Kia των 2.000 ευρώ.

Τιμές Kia EV6 ανά έκδοση:

Έκδοση Τιμή
Platinum RWD 170 PS Από 40.427€ (όφελος 7.563€)
Titanium RWD 170 PS Από 42.009€ (όφελος 7.781€)
Platinum RWD 229 PS Από 43.990€ (όφελος 8.000€)
Titanium RWD 229 PS Από 45.790€ (όφελος 8.000€)
GT-Line RWD 229 PS Από 48.990€ (όφελος 8.000€)
Titanium AWD 325 PS Από 48.990€ (όφελος 8.000€)
GT-Line AWD 325 PS Από 52.190€ (όφελος 8.000€)

 

Από την αρχική έκδοση Platinum το Kia EV6 εξοπλίζεται με τα πάντα, όπως: 7 αερόσακους, αυτόνομη πέδηση, διατήρηση λωρίδας, αναγνώριση ορίων ταχύτητας, αποφυγή σύγκρουσης σε διασταύρωση με αντιθέτως κινούμενο όχημα, διζωνικό κλιματισμό, όλες τις ηλεκτρικές ευκολίες, αισθητήρες βροχής και φωτός, smart cruise control, αισθητήρες παρκαρίσματος εμπρός και πίσω, ψηφιακό πίνακα οργάνων 12,3 ιντσών, οθόνη 12,3 ιντσών ζάντες αλουμινίου 19 ιντσών κ.λπ.

Η αρχικές εκδόσεις εφοδιάζονται με κινητήρα 170 ίππων και 350 Nm ροπής, πίσω κίνηση και τη μπαταρία των 58 kWh, για αυτονομία 394 χλμ. (0-100 χλμ./ώρα σε 8,5 δλ.). Το αμέσως πιο ισχυρό πισωκίνητο των 229 ίππων και 350 Nm ροπής εξοπλίζεται με μπαταρία 77,4 kWh και παρέχει αυτονομία 528 χλμ. (0-100 χλμ./ώρα σε 7,3 δλ.). Το πιο δυνατό των 325 ίππων και 605 Nm είναι τετρακίνητο (δύο ηλεκτρικά μοτέρ), επιταχύνει στο 0-100 χλμ./ώρα σε 5,2 δλ. και έχει αυτονομία 484 χλμ. (μπαταρία 77,4 kWh). Στα τέλη της χρονιάς θα έρθει και το κορυφαίο EV6 GT, με τετρακίνηση, την μπαταρία των 77,4 kWh, απόδοση 585 PS και 740 Nm, 0-100 χλμ./ώρα σε 3,5 δλ. και τελική ταχύτητα 260 χλμ./ώρα, με αυτονομία τα 405 χλμ.

Get it on Google Play Download on the App Store