Το diesel δεν είναι πλέον το κυρίαρχο καύσιμο της Ευρώπης

Σύμφωνα με τα στοιχεία των Ευρωπαϊκών πωλήσεων που δημοσίευσε η Jato Dynamics, το πετρέλαιο έχασε την κυριαρχία του στη Γηραιά Ήπειρο τον Απρίλιο, αφού οι πωλήσεις του έπεσαν στο 46% έναντι 50% που βρισκόντουσαν τον Απρίλιο του 2016.

Όπως σημειώνει ο αναλυτής της Jato, κ. Felipe Munoz, παρότι υπάρχουν πολλοί λόγοι για αυτή την πτώση του ντίζελ,  ο κυριότερος εξ αυτόν είναι το περίφημο Σκάνδαλο με τα diesel της VW, το οποίο από το Φθινόπωρο του 2015 μέχρι και σήμερα που έχει γίνει γνωστό, έχει οδηγήσει στη σημαντική μείωση των πωλήσεων του καυσίμου στην Ευρώπη.

Παράλληλα, οι διάφοροι νέοι νόμοι και μέτρα από τις Κυβερνήσεις των χωρών της Ευρώπης κατά του diesel λόγω των υψηλών εκπομπών ρύπων του και επιπλέον, οι επερχόμενες νόρμες της Ευρωπαϊκής Ένωσης για τους ρύπους των καινούργιων αυτοκινήτων, έχουν ως αποτέλεσμα να δημιουργηθεί ένα γενικότερο αρνητικό κλίμα κατά του πετρελαίου, που αντικατοπτρίζεται πλέον στις πωλήσεις του.

Είναι χαρακτηριστικό άλλωστε ότι η πτώση στις πωλήσεις των diesel τον Απρίλιο στην Ευρώπη ήταν υπερδιπλάσια αυτής όλης της αγοράς (-15% το diesel, -7,1% οι πωλήσεις των καινούργιων αυτοκινήτων).

Σε ό,τι αφορά τώρα στα υπόλοιπα στοιχεία των πωλήσεων του Απριλίου, το VW Golf επέστρεψε στην πρώτη θέση μετά το… διάλειμμα του Μαρτίου, σημειώνοντας 35.085 πωλήσεις. Δεύτερο ήταν το Renault Clio με 26.088 αυτοκίνητα και τρίτο το VW Polo με 24.775 πωλήσεις. Στις εταιρείες, η VW ήταν πρώτη τον Απρίλιο με 136.475 αυτοκίνητα και ακολουθήθηκε από την Renault (90.636 πωλήσεις) και τη Ford (79.812 αυτοκίνητα).

Διαβάστε ακόμα: 

Μετά από 7 χρόνια το VW Golf δεν είναι το best-seller της Ευρώπης! 

Diesel ή βενζίνη: Τι αγοράζει ο Έλληνας; 

Πόσες Ferrari έχουν πωληθεί στην Ελλάδα την τελευταία 20ετία;

Get it on Google Play Download on the App Store