Ποια εταιρεία έκανε το double σε έρευνες αξιοπιστίας;

5
|

Η αξιοπιστία σε κάθε αυτοκίνητο έχει μεγάλη σημασία για κάθε κάτοχο οποιοδήποτε οχήματος ανεξαρτήτως μάρκας και μοντέλου, αφού όσο καλό και αν είναι σε ποιότητα κατασκευής, οδική συμπεριφορά, ασφάλεια, κ.λπ., αν αρχίσει και βγάζει βλάβες τότε δημιουργεί πολλά προβλήματα στον ιδιοκτήτη του.

Διαβάστε ακόμα: Ποιος 1.600άρης κινητήρας αποδίδει 680 άλογα;

Η J.D. Power η οποία είναι από τις μεγαλύτερες εταιρείες παγκοσμίως που διεξάγει έρευνες ικανοποίησης πελάτη, ανακοίνωσε τα νέα αποτελέσματα σχετικά με την ικανοποίηση πελατών αυτοκινήτων που διεξάχθηκαν στη Γερμανία και στη Μ. Βρετανία. Φέτος ρωτήθηκαν online 14.000 κάτοχοι αυτοκινήτων στη Γερμανία και 12.000 στη Μ. Βρετανία, μοντέλων 2014-2016, ενώ η έρευνα έγινε από τον Φεβρουάριο έως τον Απρίλιο του 2017.

Η έρευνα κατέγραψε τα προβλήματα που αντιμετώπισαν οι κάτοχοι των αυτοκινήτων κατά τη διάρκεια των τελευταίων 12 μηνών, ύστερα από 12-36 μήνες ιδιοκτησίας. Η J.D. Power εξέτασε 177 προβλήματα σε οκτώ βασικές κατηγορίες, όπως είναι κινητήρας και μετάδοση, αμάξωμα, οδηγική εμπειρία, χειριστήρια, συστήματα ήχου – πολυμέσων, καθίσματα, θέρμανση – εξαερισμός και εσωτερικό. Παράλληλα, υπήρχαν πολλές επιμέρους ερωτήσεις σχετικά με την ποιότητα, αντοχή, εμφάνιση και λειτουργικό κόστος. Από τις αξιολογήσεις προέκυψε μία κατάταξη στην οποία αναδείχτηκε νικητής η μάρκα ή το μοντέλο με το μικρότερο αριθμό προβλημάτων.

Διαβάστε ακόμα: Ρεκόρ με Lada στο Nurburgring (+video)

Στην πρώτη θέση τόσο στη Γερμανία όσο και στη Μ. Βρετανία βρέθηκε η Kia, ωστόσο από εκεί και κάτω η θέση που πήρε η κάθε μάρκα στην κατάταξη ήταν διαφορετική σε κάθε χώρα. Πιο αναλυτικά στοιχεία μπορείτε να δείτε στους παρακάτω πίνακες.