Η Volvo μειώνει στο μισό την αναμονή στο συνεργείο

Η Volvo πρωτοπορεί υιοθετώντας και στην χώρα μας μια νέα προσέγγιση στη συντήρηση και την επισκευή των αυτοκινήτων, στοχεύοντας στην αμεσότερη και ταχύτερη εξυπηρέτηση των πελατών του συνεργείου, με το πρόγραμμα Volvo Personal Service.

Δείτε ακόμη: Ξέρεις να οδηγείς σε αυτοκινητόδρομο; (+video)

Το εξουσιοδοτημένο συνεργείο της Σαρακάκης Α.Ε.Β.Μ.Ε (Λ. Αθηνών 71, Αθήνα) αφού πέρασε την σχετική πιστοποίηση της Volvo Cars, είναι το πρώτο συνεργείο Volvo στην Ελλάδα το οποίο προσφέρει την υπηρεσία αυτή.

Το νέο πρότυπο της Volvo βασίζεται στις μεθόδους εργασίας Lean, οι οποίες χρησιμοποιούνται στις μοντέρνες βιομηχανίες με στόχο την αύξηση της απόδοσης και τη μείωση των λαθών. Με το νέο τρόπο εργασίας το συνεργείο μπορεί να μειώσει στο μισό τον χρόνο αναμονής των πελατών, αυξάνοντας την ικανοποίησή τους.

Όπως και σε μια ομάδα της F1, έτσι και εδώ, κατά τη διάρκεια του σέρβις εργάζονται κάθε φορά δύο τεχνίτες σε ένα αυτοκίνητο, ως μία ομάδα, αντί για έναν τεχνίτη κάθε φορά. Με τον τρόπο αυτό η εργασία μπορεί να γίνει πιο αποδοτικά και χωρίς λάθη από την αρχή, καθώς βασίζεται σε μια απόλυτα προκαθορισμένη σειρά ενεργειών. Επιπρόσθετα ο κάθε πελάτης έχει τον Προσωπικό Μηχανικό του, ο οποίος κατά την διάρκεια του σέρβις ασχολείται αποκλειστικά με αυτόν και το αυτοκίνητό του. 

Από την στιγμή που ο χρόνος του service έχει μειωθεί, οι πελάτες Volvo της Σαρακάκης Α.Ε.Β.Μ.Ε. δεν χρειάζεται να πηγαινοέρχονται στο συνεργείο, μέχρι να ολοκληρωθούν οι εργασίες στο αυτοκίνητο τους.

Διαβάστε επίσης: Ιστορικά Alfa Romeo, Fiat, Lancia και Abarth ξανά στην ζωή προς πώληση!

Αντίθετα μπορούν να απολαύσουν τον καφέ τους στην ειδικά διαμορφωμένη αίθουσα αναμονής, διαβάζοντας την εφημερίδα τους ή σερφάροντας στο Internet μέσω του διαθέσιμου δωρεάν Wi-Fi. Η ακόμα καλύτερα μπορούν να επισκεφθούν το χώρο της έκθεσης και να συζητήσουν τις επιλογές για το επόμενό τους Volvo.

Get it on Google Play Download on the App Store