Νέες δοκιμές αυτοκινήτων
Έχοντας δοκιμάσει τις περισσότερες εκδόσεις του Renault Clio, έφτασε το πλήρωμα του χρόνου να γευτούμε την κορυφαία κι υβριδική έκφανσή του, που στοχεύει στην απόδοση, αλλά πρωτίστως στην οικονομία καυσίμου. Η Renault παραδοσιακά ξεχωρίζει κι από την υψηλή τεχνογνωσία που διαθέτει στην κατασκευή κινητήρων. Μπορεί μερικά χρόνια πριν οι diesel της να ήταν η αιχμή του […]
Το όνομα της Jeep είναι άρρηκτα συνδεδεμένο εδώ και δεκαετίες με τα σκληροτράχηλα εκτός δρόμου οχήματα, όπως επίσης με την πολυτέλεια και τους μεγάλους κινητήρες. Όμως, στη νέα εποχή του εξηλεκτρισμού προσφέρει υψηλές δυνατότητες κίνησης σε κάθε τερέν με ισχυρά 1.300άρια turbo downsized μηχανικά σύνολα, συνδυασμένα με υβριδική τεχνολογία. Έτσι εξασφαλίζεται χαμηλή έως μηδενική κατανάλωση […]
Ο συνδυασμός των λέξεων «Yaris» και «cross» προεξοφλεί την εμπορική επιτυχία. Από τη μία, το δημοφιλέστερο αυτοκίνητο της ελληνικής αγοράς και ένα από τα πιο επιτυχημένα παγκοσμίως. Από την άλλη, η δημοφιλέστερη κατηγορία στον πλανήτη. Θέμα χρόνου ήταν η παρουσίαση ενός μοντέλου που θα έβαζε στο ίδιο πιάτο τα δυο «χρυσά αβγά» της αυτοκίνησης. Η […]
Το Audi Q3 διαθέτει μια ευρεία γκάμα κινητήρων με επιλογές βενζίνης, πετρελαίου, υβριδικά και υβριδικά με πρίζα σύνολα, καλύπτοντας έτσι το αγοραστικό κοινό στα premium μικρομεσαία SUV. Μεταξύ αυτών, το Q3 45 TFSI e με την plug-in hybrid τεχνολογία που δοκιμάζουμε, ξεχωρίζει με τη συνδυαστική δύναμη των 245 ίππων, την αμιγώς ηλεκτρική του κίνηση για έως […]
Έχοντας δοκιμάσει την ισχυρή και τετρακίνητη Mustang Mach-E με τους 351 ίππους, ήρθε η ώρα να πάρουμε μια καλή γεύση από την πισωκίνητη εκδοχή της, με τους 294 ίππους. Αυτή ενσωματώνει μεγάλη μπαταρία καθαρής χωρητικότητας 88 kWh (98,7 kWh η ονομαστική ενεργειακή), προσφέροντας αυτονομία έως και 610 χλμ.! {loadposition Fordcarcenter} Τιμολογιακά η Mustang Mach-E με […]
O ιδρυτής της πιο επιτυχημένης κατηγορίας παγκοσμίως και διαμορφωτής των εμπορικών δρώμενων της αυτοκίνησης, μπήκε αισίως στην 3η του γενιά. Το Nissan Qashqai άλλαξε ολοκληρωτικά, πέρασε σε εντελώς νέα πλατφόρμα και αποσκοπεί εκεί που το κάνει πάντα: στην κορυφή της κατηγορίας και τις ασταμάτητες πωλήσεις. Με τιμή εκκίνησης τις 24.990 ευρώ στη χώρα μας, για […]
Η Dacia είναι μια μάρκα που έχει αλλάξει άρδην την εικόνα της, γεγονός που έχει κερδίσει το αγοραστικό κοινό, το οποίο έχει φέρει τα μοντέλα της στις πρώτες θέσεις των πωλήσεων στην Ευρώπη. Η αρχή έγινε με το δημοφιλές Dacia Duster και συνεχίστηκε με το τρίτης γενιάς Sandero στις εκδόσεις Streetway και Stepway, όπως είναι αυτή που […]
Η ανανέωση του VW Tiguan πέρα από τη νέα πνοή που έδωσε στο SUV της γερμανικής μάρκας, έφερε και την ενσωμάτωση του plug-in υβριδικού μηχανικού συνόλου, που εκτοξεύει την ισχύ στους 245 ίππους και διατηρεί την κατανάλωση σε εξαιρετικά χαμηλά επίπεδα. Το Tiguan είναι ένα από τα πιο σημαντικά μοντέλα του VW Group, που συνδράμει […]
Η Kia διαθέτει μια μεγάλη γκάμα μοντέλων, όπως μίνι, μικρά, Crossover, SUV, υβριδικά και ηλεκτρικά, καλύπτοντας ένα ευρύ αγοραστικό κοινό. Σε λίγο καιρό θα λανσαριστεί στην Ελλάδα και το νέο Sportage, ανεβάζοντας και άλλο τον πήχη στα δημοφιλή C-SUV. Πολύ ενδιαφέρον όμως παρουσιάζει και η πρόταση της μάρκας στα μικρομεσαία Crossover, το XCeed, καθώς συνδυάζει […]
Plug-in υβριδικά αυτοκίνητα! Ο απόλυτος συγκερασμός κινητήρων εσωτερικής καύσης και ηλεκτρικών, που λειτουργεί ως μια ιδανική γέφυρα για το μέλλον της αυτοκίνησης. Μια τέτοια περίπτωση είναι κι η Mercedes A 250 e που δοκιμάζουμε αυτή τη φορά με το sedan αμάξωμα και το 1,33 λτ. μηχανικό σύνολο, με τη συνδυαστική ισχύ των 218 ίππων. {loadposition […]
Το δεύτερης γενιάς Duster κατάφερε να ανεβάσει και άλλο τις πωλήσεις και την αποδοχή του κοινού προς τη μάρκα, γιατί έγινε ακόμα πιο αρεστό και σύγχρονο. Παράλληλα διατήρησε ένα πολύ σημαντικό του αβαντάζ, το άριστο value for money. Μετά την πρόσφατη ανανέωση που δέχτηκε τέσσερα χρόνια μετά το λανσάρισμά του (το 2017), βελτιώθηκε σε διάφορους […]
Μέχρι πριν 15 χρόνια, το κορυφαίο που μπορούσες να αποκτήσεις σε σπορ και γρήγορο Hyundai ήταν το Coupe 2.7 V6. Στην Ελλάδα δεν το είδαμε καθόλου, λόγω φορολογίας, συμβιβαζόμενοι με το S145. Μια έκδοση της ελληνικής αντιπροσωπείας, που τούρμπιζε τον 1.600άρη τετρακύλινδρο και τον έφτανε στα 145 άλογα. Το V6 κυμαινόταν λίγο ψηλότερα, στους 174 […]