Τα νέα ιαπωνικά μοντέλα του 2017

206

Το 2017 στην αυτοκίνηση μπορεί να χαρακτηριστεί ως η χρονιά των Ιαπώνων, αφού οι περισσότερες σημαντικές νέες αφίξεις αυτοκινήτων που αναμένουμε στη χώρα μας αυτό το έτος, προέρχονται από ιαπωνικές εταιρείες. Είναι χαρακτηριστικό άλλωστε ότι τη φετινή χρονιά το απόλυτο best-sellerτης ελληνικής αγοράς, το Toyota Yaris, θα ανανεωθεί σε εμφάνιση και κινητήρες και θα έρθει τον Μάιο, ενώ και το επίσης best-seller Nissan Micra θα έρθει τον Απρίλιο στη νέα του γενιά, εντελώς αλλαγμένο και πολύ πιο αναβαθμισμένο από πριν. Άκρως σημαντικές θα είναι και οι αφίξεις μέσα στο έτος του νέου Suzuki Swift και του Honda Civic, ενώ στα τέλη της χρονιάς αναμένουμε και το νέο Honda CR-V. Εκτός από τα 5 αυτά νέα και πολύ σημαντικά ιαπωνικά μοντέλα, μέσα στο 2017 θα δούμε επίσης το ανανεωμένο Nissan Qashqai αλλά και το νέο Nisssan Juke, με τις επίσημες εικόνες και στοιχεία τους όμως να μην έχουν ακόμη αποκαλυφθεί. 

Νέο Honda Civic την άνοιξη

Μεγάλο νέο για τη Honda αποτελεί η επικείμενη άφιξη του 10ης γενιάς Civic μέσα στην άνοιξη. Το αυτοκίνητο αλλάζει εντελώς σε σχέση με αυτό που αντικαθιστά, έχοντας μια νέα πλατφόρμα που το βοηθά να μειώσει το βάρος του παρά τις μεγαλύτερες διαστάσεις, ενώ του προσφέρει αυξημένη στρεπτική ακαμψία κατά 52% και νέα ανάρτηση με πολλαπλούς συνδέσμους στον πίσω άξονα.

Ειδικά στο πεδίο των διαστάσεων, το Civic μεγαλώνει αρκετά και πλέον με μήκος στα 4,497 μέτρα είναι μακρύτερο κατά 127 ολόκληρα χιλιοστά, ενώ έχει μεγαλύτερο μεταξόνιο κατά 105 χλστ. (2,7 μέτρα) και είναι πιο πλατύ, αλλά πιο κοντό σε ύψος. Το σεντάν μοντέλο είναι ακόμη πιο μακρύ, φθάνοντας στα 4,63 μέτρα μήκους.

Δείτε ακόμα: Οι πρώτες φωτογραφίες από το εσωτερικό του Civic Type R

Σχεδιαστικά, οι γραμμές του νέου Civic είναι πιο φινετσάτες και λιγότερο ιδιαίτερες σε σχέση με πριν, ενώ και στο εσωτερικό συναντούμε μια πιο ώριμη σχεδίαση, προς όφελος και της εργονομίας. Οι μεγαλύτερες διαστάσεις προσφέρουν ακόμα μεγαλύτερους χώρους για τους επιβάτες και κορυφαίο πορτ-μπαγκάζ (478 λίτρα το 5θυρο και 519 λίτρα το σεντάν).

Πολλά νέα έχουμε και στους κινητήρες, αφού το νέο Civic θα έρθει με τους νεότερους 1.0 και 1.5 turbo VTEC των 127 και 180 ίππων, που θα συνδυαστούν με 6τάχυτο μηχανικό ή αυτόματο CVT κιβώτιο. Το κορυφαίο Civic Type R αναμένεται να παρουσιαστεί μέσα στη χρονιά, με ισχύ που θα ξεπεράσει τα 310 άλογα.

Νέο Nissan Micra τον Απρίλιο

Τον Απρίλιο θα έρθει στη χώρα μας η νέα γενιά του Nissan Micra, το οποίο θα κατασκευάζεται στην Ευρώπη (Γαλλία) διαθέτοντας ένα μεγαλύτερο αμάξωμα 3,99 μέτρων με άκρως δυναμικές γραμμές. Ειδικότερα, το νέο Micra ενσωματώνει μια πολύ μοντέρνα και τολμηρή σχεδίαση, με έντονες νευρώσεις και ακμές, αλλά και κρυμμένες χειρολαβές στο πίσω τμήμα που του δίνουν μια κουπέ διάσταση.

Στο εσωτερικό η σχεδίαση είναι επίσης νέα και δείχνει πολύ αναβαθμισμένη σε σχέση με αυτή του προηγούμενου Micra. Ξεχωρίζουν στοιχεία όπως η οθόνη αφής 7 ιντσών στο κέντρο του ταμπλό, το σπορ τιμόνι με επίπεδο κάτω τμήμα, αλλά και η χαμηλότερα τοποθετημένη θέση οδήγησης. Μεγάλο είναι και το πορτ-μπαγκάζ των 300 λίτρων.

Διαβάστε ακόμα: Nissan Pulsar με χαμηλό επιτόκιο και 0% προκαταβολή

Στον τομέα των κινητήρων, το νέο Nissan Micra θα σταδιοδρομήσει με μοτέρ turbo βενζίνης και diesel, τον 0,9 TCe των 90 ίππων και τον 1,5 dCi των 90 ίππων αντίστοιχα. Βασική επιλογή είναι ένας 3κύλινδρος ατμοσφαιρικός 1.000άρης βενζινοκινητήρας με 73 άλογα. Η μέση κατανάλωση είναι μόνο από 3,2 λτ./100 χλμ. στο diesel.

Στο νέο Micra η Nissan έχει ενισχύσει και τον εξοπλισμό ασφαλείας του πριμοδοτώντας το με συστήματα όπως τα Lane Departure Prevention (Αποφυγή Εσφαλμένης Αλλαγής Λωρίδας), Intelligent Emergency Braking (Έξυπνο Σύστημα Πέδησης) με αναγνώριση των πεζών, Traffic Sign Recognition (Σύστημα Αναγνώρισης Οδικών Σημάτων) και πολλά άλλα.

Ανανεωμένο Toyota Yaris τον Μάιο

Το απόλυτο best-seller της αγοράς, το Toyota Yaris, ανανεώνεται και θα κάνει το ντεμπούτο του στην Ελλάδα τον Μάιο. Σχεδιαστικά, το ανανεωμένο μοντέλο ξεχωρίζει με τη νέα μάσκα, τους αλλαγμένους προφυλακτήρες, τα νέα LED φώτα μεγαλύτερων διαστάσεων στο πίσω μέρος, αλλά και τα νέα χρώματα για το αμάξωμα, με τις επιλογές πλέον να φτάνουν τις 10.

Στο εσωτερικό οι αλλαγές είναι πιο… ήπιες. Η αρχιτεκτονική της καμπίνας όπως και η αισθητική της παραμένουν ίδιες, ενώ νέες είναι οι ταπετσαρίες και οι χρωματικοί συνδυασμοί. Κάποιες επιμέρους αλλαγές συναντάμε σε πίνακα οργάνων (μεγαλύτερη έγχρωμη οθόνη 4,2 ιντσών για τον υπολογιστή ταξιδιού) και διακόπτες/χειριστήρια.

Διαβάστε ακόμα: Toyota: Η μάρκα αυτοκινήτων που αξίζει περισσότερο παγκοσμίως

Οι αλλαγές συνεχίζονται και κάτω από το αμάξωμα του Toyota Yaris, αφού αντί του 1.33 λτ. βενζινοκινητήρα των 99 ίππων, συναντούμε έναν νέο 1.500άρη 4κύλινδρο κινητήρα βενζίνης με 111 ίππους ισχύος και 136 Nmροπής, που προσφέρει πιο γρήγορες επιδόσεις (π.χ. 0-100 χλμ./ώρα σε 11,0 δλ.), αλλά και χαμηλότερη κατά 12% κατανάλωση καυσίμου.

Όσον αφορά στην οδική του συμπεριφορά, η Toyota υπόσχεται βελτιωμένη ποιότητα κύλισης και ηχομόνωση καμπίνας, πιο άνετη ανάρτηση συνδυασμένη με καλύτερα δυναμικά χαρακτηριστικά και πιο… ζωντανό σύστημα διεύθυνσης χάρη στις μειωμένες τριβές. Τέλος, στάνταρ περιλαμβάνεται το σύστημα Safety Sense, που περιλαμβάνει μια σειρά από προηγμένα συστήματα ασφαλείας.

Νέο Suzuki Swift το Καλοκαίρι

Το Swift 4ης γενιάς θα λανσαριστεί μέσα στο καλοκαίρι, με το νέο μοντέλο να εξελίσσει την τετραγωνισμένη αισθητική των 2 προηγούμενων γενιών του, έχοντας ένα αμάξωμα με μοντέρνα εικόνα, όμορφα φώτα, αλλά και πλαϊνές πίσω χειρολαβές, οι οποίες «κρύβονται» μέσα στις πίσω κολώνες δημιουργώντας ένα όμορφο οπτικό τρικ.

Στο εσωτερικό του νέου μικρού Suzuki, η σχεδίαση δίνει έμφαση στην εργονομία και έτσι, στην κεντρική κονσόλα ξεχωρίζει η παρουσία της απαραίτητης πλέον οθόνης αφής για το σύστημα πολυμέσων, με στρογγυλά χειριστήρια για τον κλιματισμό ακριβώς από κάτω της. Το τιμόνι με το επίπεδο κάτω τμήμα δίνει μια σπορτίφ νότα, ενώ όμορφος, με λευκές και κόκκινες ενδείξεις είναι ο πίνακας οργάνων.

Διαβάστε ακόμα: Νέος τιμοκατάλογος Suzuki και νέα πλούσια έκδοση του Vitara

Στο τεχνικό κομμάτι η ιαπωνική εταιρεία βασίζει το νέο Swift σε μια καινούργια πλατφόρμα η οποία ονομάζεται «Heartect», συμβάλλοντας στη συνολική μείωση του βάρους του αυτοκινήτου, αλλά και παράλληλα στην αύξηση της ακαμψίας του. Επίσης, υπάρχουν και νέα συστήματα ασφαλείας, όπου μέσω του προαιρετικού πακέτου «Safety Package», προσφέρονται αυτόματο φρενάρισμα, ενεργό cruise control και αρκετά άλλα τεχνολογικά καλούδια.

Σε ό,τι αφορά στους κινητήρες, κάτω από το καπό του νέου Swift αναμένεται να δούμε τα βενζινοκίνητα μοτέρ 1,0 λτ. turbo (Boosterjet) με 112 άλογα, 1,2 λτ. Dualjet με 90 άλογα, αλλά και μια «ήπια» υβριδική έκδοση του 1.200άρη βενζινοκινητήρα, με ηλεκτροκινητήρα χαμηλής απόδοσης (3,1 ίππων).

Νέο Honda CR-V στα τέλη της χρονιάς

Η Honda θα φέρει στην Ευρώπη και τη χώρα μας μέχρι τα τέλη της χρονιάς το νέο CR-V, το οποίο αλλάζει όπως και το Civic εντελώς σε σχέση με το προηγούμενο βασιζόμενο σε νέα πλατφόρμα, αλλά και αποκτώντας ένα ελαφρώς μεγαλύτερο αμάξωμα με μήκος 4.587 χλστ. (+17 χλστ.) και ύψος 1.689 χλστ. (+4 χλστ.).

Η σχεδίαση του νέου μοντέλου της Honda δείχνει ως εξέλιξη αυτής του τωρινού μοντέλου, με το νέο CR-V να αποκτά περισσότερο δυναμισμό στο εμπρόσθιο μέρος έχοντας νέα LED εμπρόσθια φώτα, μυώδες καπό και νίκελ στη μάσκα, ενώ στο πίσω μέρος ξεχωρίζουν τα μεγαλύτερα φωτιστικά σώματα και το χρώμιο που υπάρχει πάνω στην πόρτα του χώρου αποσκευών και τον διαχύτη.

Διαβάστε ακόμα: Έτσι φτιάχνει η Honda το NSX (+video)

Στο εσωτερικό, η σχεδίαση διαφέρει και δείχνει πιο καλαίσθητη, έχοντας έναν ψηφιακό πίνακα οργάνων με μεγάλη οθόνη TFT στο κέντρο, αντίστοιχα μια νέα οθόνη για το σύστημα πολυμέσων στην κονσόλα, αλλά και ψηλά τοποθετημένο επιλογέα ταχυτήτων. Οι χώροι αναμένεται να είναι πολύ άνετοι για μια ακόμη φορά σε CR-V.

Για τους κινητήρες του νέου CR-V, η Honda αναμένεται να φέρει στην Ευρώπη την έκδοση με τον ισχυρό 1.500άρη turbo i-VTEC βενζινοκινητήρα των 190 ίππων, που θα διατεθεί και στις Η.Π.Α. Προς το παρόν δεν υπάρχει κάποια άλλη πληροφόρηση για το ποια θα είναι τα υπόλοιπα μοτέρ του, ωστόσο περιμένουμε τις επίσημες ανακοινώσεις της εταιρείας για να δούμε με ποια ακριβώς γκάμα θα σταδιοδρομήσει το νέο CR-V.