Πόσα χιλιόμετρα καλώδια έχει το νέο VW Golf 8;

2

Η αντίστροφη μέτρηση για το νέο VW Golf έχει ήδη ξεκινήσει και τα αποκαλυπτήριά του θα πραγματοποιηθούν στις 24 Οκτωβρίου. Η κατασκευή του στο εργοστάσιο του Βόλφσμπουργκ άρχισε το καλοκαίρι και τώρα βρίσκεται στη φάση πλήρους έναρξης της παραγωγής, ενώ τα πρώτα οχήματα θα βρίσκονται στις εκθέσεις της Γερμανίας και της Αυστρίας στις αρχές Δεκεμβρίου.

Δείτε ακόμη: Τα καινοτόμα συστήματα ασφαλείας του VW T-Roc

Αξίζει να σημειωθεί ότι πάνω από 35 εκατομμύρια Golf σε διάφορες εκδόσεις έχουν παραχθεί παγκοσμίως από την πρώτη γενιά, 26 εκατομμύρια από αυτά στο εργοστάσιο του Βόλφσμπουργκ, όπου εκεί σήμερα 8.400 υπάλληλοι εργάζονται αποκλειστικά στο Golf. Το Golf 8 έχει πάνω από 2.700 μεμονωμένα εξαρτήματα και 962 καλωδιώσεις με 1.340 μέτρα καλωδίου. Συγκριτικά, το Golf 7 έχει 31 συστήματα καλωδίωσης και 100 μέτρα λιγότερα καλώδια από το Golf 8. Συνολικά, το νέο Golf διανύει 69 χιλιόμετρα στις γραμμές παραγωγής, από την πρέσα που θα βγει η λαμαρίνα, μέχρι το τελικό όχημα να εγκαταλείψει το εργοστάσιο.

Ο Dr. Andreas Tostmann, Μέλος του Διοικητικού Συμβουλίου της Volkswagen για την Παραγωγή, δήλωσε: «Το Golf 8 είναι πολύ πιο πολύπλοκο από τον προκάτοχό του. Παρ ‘όλα αυτά, έχουμε μειώσει το μέσο χρόνο παραγωγής περίπου μία ώρα. Επειδή το Golf 8 ανήκει στη δεύτερη γενιά προϊόντων MQB, επιτύχαμε σημαντική μείωση των επενδύσεων στην παραγωγή. Η ομάδα στο Βόλφσμπουργκ έχει δώσει τα πάντα για το Golf 8. Οι διαδικασίες παραγωγής έχουν γίνει πιο αποτελεσματικές συνολικά. Αυτό είναι ένα μεγάλο επίτευγμα και θα ήθελα να πω ένα μεγάλο ευχαριστώ σε όλους τους εργαζομένους».

Δείτε ακόμη: Νέο VW Tiguan R-Line για όσους τα θέλουν όλα

Λόγω της μεγαλύτερης τυποποίησης των εγκαταστάσεων και των διαδικασιών για το Golf 8, οι επενδύσεις για μια επιτυχημένη έναρξη παραγωγής έχουν μειωθεί κατά περισσότερο από το μισό σε σύγκριση με τον προκάτοχό του. Οι συνολικές επενδύσεις για το νέο Golf είναι στο μεσαίο τριψήφιο εύρος των εκατομμυρίων ευρώ. Δεδομένης της τρέχουσας στρατηγικής πλατφόρμας, το 80% των υφιστάμενων εγκαταστάσεων και εξοπλισμού αμαξωμάτων μπορεί να χρησιμοποιηθεί.