Νέο Audi Q7 με έμφαση στην οδική συμπεριφορά

8

Το μεγάλο SUV της Audi ανανεώνεται τόσο αισθητικά, όσο κυρίως τεχνολογικά, με τους Γερμανούς να δίνουν έμφαση στην τόνωση των δυναμικών χαρακτηριστικών.

Στο αισθητικό κομμάτι ξεχωρίζουν οι νέοι προβολείς εμπρός, που μπορούν να εξοπλιστούν με τεχνολογία LED Laserlight, μαζί με τον ανασχεδιασμένο προφυλακτήρα. Πίσω, επίσης τα φωτιστικά σώματα με τα νέα γραφικά κερδίζουν τις εντυπώσεις, τα οποία πλέον συνδέονται με μια χρωμιωμένη λωρίδα, ενώ τα πλαστικά προστατευτικά περιμετρικά του αμαξώματος τονίζουν τον περιπετειώδη χαρακτήρα του Q7. Κατά τα συνήθη πρότυπα των facelifts, δεν θα μπορούσαν να λείπουν τα νέα σχέδια στις ζάντες αλουμινίου, οι οποίες ξεκινούν από τις 19 και φτάνουν μέχρι τις 21 ίντσες.

Δείτε ακόμα: «Ασταμάτητο» νέο Audi SQ8 με 900 Nm ροπής

Στο εσωτερικό οι δυο οθόνες στην κεντρική κονσόλα κλέβουν τις εντυπώσεις, μαζί με την τελευταία εκδοχή του συστήματος πολυμέσων MMI.

Κάτω από το αμάξωμα, ωστόσο, κρύβονται τα μεγαλύτερα νέα. Οι μηχανικοί της Audi πήραν απόφαση να εκμηδενίσουν τις κινήσεις του αμαξώματος των 2+ τόνων, επιστρατεύοντας ενεργές αντιστρεπτικές σε συνέργεια με τα ηλεκτρονικά ελεγχόμενη αερανάρτηση (Electromechanical Αctive Roll Stabilization) προκειμένου να εξαλείψουν τις ταλαντώσεις κατά το πέρασμα από κακοφτιαγμένους δρόμους ή σε διαδρομές πέρα από την άσφαλτο. Για τους φαν της γρήγορης οδήγησης, το ίδιο σύστημα φροντίζει ώστε το Q7 να περνά όσο το δυνατόν «τραπέζι» τις στροφές.

Παράλληλα είναι διαθέσιμο και σύστημα τετραδιεύθυνσης, που στρίβει τους πίσω τροχούς μέχρι 5 μοίρες: στις χαμηλές ταχύτητες στην αντίθετη κατεύθυνση από τους εμπρός, προς όφελος της ευελιξίας, και στην ίδια φορά στις υψηλές για βελτίωση της σταθερότητας.

Διαβάστε επίσης: Audi Q7 κόπηκε στα δυο στην Ρωσία!

Την αξιοποίηση των συστημάτων δυναμικής συμπεριφοράς αναλαμβάνουν 3 μοτέρ: 2 ντίζελ και 1 βενζίνης. Για την ακρίβεια ο πετρελαιοκινητήρας είναι ένας, με την μορφή του 3λιτρου V6 TDI, ο οποίος παίρνει θέση κάτω από το καπό του Q7 σε δυο εκδόσεις: με 231 (45 TDI MHEV) και 286 ίππους (50 TDI MHEV). To «ΜHEV» αντιστοιχεί στο ήπιο υβριδικό σύστημα των 48 Volt, ενώ στο βενζινοκίνητο «μέτωπο» συναντάμε τον επίσης 3λιτρο V6, αλλά TFSI, των 333 ίππων. Φυσικά όλα τα μοτέρ συνδυάζονται με σύστημα τετρακίνησης quattro, με το 8τάχυτο αυτόματο κιβώτιο να περνάει την κίνηση σε αυτό.