Φινάλε για την κίνηση πίσω στην BMW Σειρά 1

2

Το μοναδικό πισωκίνητο premium μικρομεσαίο -και μικρομεσαίο γενικότερα- ετοιμάζεται να ενστερνιστεί την νόρμα της κατηγορίας, ήτοι την μπροστοκίνηση. Εκτός από αυτό, η BMW Σειρά 1 θα αποχαιρετίσει και τους εξακύλινδρους κινητήρες. Οι Βαυαροί δεν θα μπορούσαν να μην «ξεπροβοδίσουν» το επιτυχημένο τους μοντέλο, με την παρουσίαση της M140i Finale Edition.

Δείτε ακόμα: Πωλείται BMW Σειρά 3 του 1985 με 260 χιλιόμετρα!

Εμφανισιακά η Finale Edition μοιάζει αρκετά με την M Sport Shadow Line Advanced, που είχαμε για δοκιμή λίγο καιρό πριν. Το πακέτο Μ Sport περιλαμβάνει διαφορετικού σχεδιασμού προφυλακτήρες, προσθήκες στα μαρσπιέ, μαύρο πλαίσιο στα παράθυρα, πιο σκουρόχρωμα φωτιστικά σώματα, μαύρο χρώμα στα χαρακτηριστικά «νεφρά» και απόληξη της εξάτμισης στην ίδια απόχρωση. Οι ζάντες αλουμινίου των 18 ιντσών ακολουθούν το «σκοτεινό» μοτίβο, με τους καθρέπτες και τα πλαίσια των πλαϊνών αεραγωγών στον προφυλακτήρα να ξεφεύγουν και να είναι βαμμένα σε ασημί χρώμα.

Κάτω από το καπό συναντάμε τον γνώριμο B58 straight six των 3 λίτρων και 335 ίππων (στα 500 Nm η ροπή), ο οποίος επιταχύνει την M140i στα πρώτα 100 χλμ./ώρα σε 4,6 δλ. και φτάνει με χαρακτηριστική ευκολία τα 250 χλμ./ώρα της ηλεκτρονικά περιοριζόμενης τελικής ταχύτητας. Το χειροκίνητο κιβώτιο, δυστυχώς, έχει ήδη χαιρετίσει στην κορυφαία Σειρά 1, καθώς είναι διαθέσιμο μόνο το 8τάχυτο Steptronic.

Διαβάστε επίσης: Νέα φθηνότερη BMW X2 ντίζελ 1.5 λτ.

Η μπροστοκίνητη διάδοχος αναμένεται να παρουσιαστεί εντός του 2019, κατά πάσα πιθανότητα στο Σαλόνι της Φρανκφούρτης τον Σεπτέμβριο. Όπως είπαμε 6κύλινδρα σύνολα δεν θα υπάρχουν, με την κορυφή της γκάμας να αναλαμβάνει ο ολοκαίνουργιος 2λιτρος TwinPower των 302 ίππων και 450 Nm ροπής, που συναντάμε κάτω από το καπό της Χ2 Μ35i.