Kia ProCeed: Και στέισον βάγκον και κουπέ

Δυναμική επιστροφή πραγματοποιεί το Kia ProCeed, το οποίο βγάζει από πάνω του ότι ξέραμε για αυτό από το παρελθόν, καθώς πλέον μας συστήνεται εκ νέου ως shooting brake. Αμάξωμα το οποίο συνδυάζει κουπέ και στέισον βάγκον στοιχεία. Έτσι, η Kia ολοκληρώνει την γκάμα του Ceed, μετά από τις 5θυρες και Sportwagon εκδόσεις του, ενώ έχει ήδη παρουσιάσει και το κορυφαίο Ceed GT.

Διαβάστε επίσης: Οι τιμές του νέου Kia Ceed στην Ελλάδα

Το αυτοκίνητο ακολουθεί πιστά τις γραμμές που μας έδειξε ως πρωτότυπο, όντας πλέον πιο προσγειωμένο στην πραγματικότητα όσων αφορά στις λεπτομέρειές του, διατηρώντας πάντως την έντονη κλίση της γραμμής της οροφής στο πίσω μέρος. Σχεδιαστικά, με το εμπρός μέρος να μην διαφοροποιείται από αυτό των άλλων αμαξωμάτων του Ceed, το πίσω αναπόφευκτα πρωταγωνιστεί. Εκεί εντύπωση προκαλεί ο σχεδιασμός των φώτων, τα οποία ενώνονται μέσω μίας πλαστικής φάσας, πάνω από το σήμα της πέμπτης πόρτας. Και ο προφυλακτήρας όμως δεν περνά απαρατήρητος, χάρη στις μαύρες λεπτομέρειές του.

Σε σύγκριση με το Kia Ceed Sportwagon το ProCeed είναι ελαφρώς πιο μακρύ κατά 5 χλστ. φτάνοντας στα 4.605 χλστ. ενώ μοιράζονται φυσικά το ίδιο μεταξόνιο στα 2.650 χλστ. και φυσικά την πλατφόρμα K2.

Η καμπίνα δεν έχει ιδιαίτερες σχεδιαστικές ή ποιοτικές διαφορές, καθώς είναι πανομοιότυπη με αυτή των υπόλοιπων μελών της οικογένειας Ceed, κάτι που εξάλλου είναι λογικό. Εκεί που συναντάμε διαφορές όμως, λόγω του σχεδιασμού του αμαξώματος είναι στο χώρο αποσκευών, ο οποίος είναι στα 594 λίτρα, μειωμένος κατά 31 λίτρα από αυτόν του Ceed Sportwagon. Είναι όμως και πάλι μεγάλος. Τα πίσω καθίσματά του είναι διαιρούμενα σε αναλογία 40:20:40 και με την αναδίπλωσή τους ο χώρος φόρτωσης παραμένει επίπεδος.

Κάτω από το καπό του, το νέο Kia ProCeed θα έχει τα γνωστά και από τα υπόλοιπα μοντέλα σύνολα. Αυτά είναι το 3κύλινδρο 1.0 λτ. T-GDi βενζίνης των 120 ίππων και 172 Nm και το 4κύλινδρο 1.4 λτ. επίσης βενζίνης με 140 ίππους και 242 Nm. Ισχυρότερο μοτέρ όλων θα είναι αυτό που είδαμε και στο Ceed GT. Ο λόγος για τον βενζινοκινητήρα 1.6 λτ. T-GDi με 204 ίππους και 265 Nm. Από την άλλη η μία και μοναδική πετρελαιοκίνητη έκδοση του θα είναι η 1.6 λτ. Smartstream με 136 ίππους και 280 Nm ροπής με χειροκίνητο κιβώτιο και 320 Nm ροπής με αυτόματο, διπλού συμπλέκτη, επτά σχέσεων.

Δείτε ακόμη: Kia Rio από 12.190 ευρώ, με εκπτώσεις και 7ετή εγγύηση

Και αυτό το μοντέλο της Kia είναι εξελιγμένο στην Ευρώπη, σχεδιασμένο για τις ανάγκες του ευρωπαϊκού αγοραστικού κοινού και θα κατασκευάζεται στη Zilina της Σλοβακίας. Στην χώρα μας αναμένεται το πρώτο τέταρτο του 2019 και θα συνοδεύεται φυσικά από 7ετή εγγύηση ή 150.000 χλμ.

Get it on Google Play Download on the App Store