Συγκλονιστικό το νέο Kia Optima

1

Εάν υπάρχουν ακόμα «άπιστοι Θωμάδες», που αμφισβητούν την εξέλιξη της κορεατικής αυτοκινητοβιομηχανίας, ας πάρουν την φωτογραφία και το PDF με τα τεχνικά χαρακτηριστικά του Kia Clarus, και ας τα παραθέσουν δίπλα στα αντίστοιχα του νέου Optima.

Το μόνο κοινό μεταξύ των δυο μοντέλων είναι το σήμα της Kia (αν και αυτό πλέον, είναι διαφορετικό σε σχέση με τη δεκαετία του 90) και ο χαρακτηρισμός «ναυαρχίδα». Οι Κορεάτες μετά από σωρεία teasers αποκάλυψαν την τελική μορφή του κορυφαίου τους μοντέλου, με την ονομασία K5. Αυτό είναι το όνομα του Optima στην αγορά της Νοτίου Κορέας και αυτό είναι το αυτοκίνητο που βλέπουμε στις φωτογραφίες. Παρόλα αυτά, βάσει και του ιστορικού της φίρμας, τα KDM από τα αμερικανικά και ευρωπαϊκά Optima έχουν ελάχιστες διαφορές μεταξύ τους. Οπότε πρακτικά έχουμε να κάνουμε με την 5η γενιά του κορεατικού μεγαλομεσαίου.

Δείτε ακόμα: Δυναμικό το Kia ProCeed στο τεστ αποφυγής ταράνδου (+video)

Για την σχεδίαση, δεν χρειάζονται πολλά λόγια. Μια ματιά στα αιχμηρά φωτιστικά σώματα, τα «ελισσόμενα» LED ημέρας, το δυναμικό προφίλ με το χαρακτηριστικό χαμήλωμα της οροφής στο πίσω μέρος, στο οποίο δεσπόζει η ενιαία διάταξη των φώτων, αρκεί για να σε κάνει να καταλάβεις πως ίσως πρόκειται για το πιο ξεχωριστό σχεδιαστικά αυτοκίνητο που έχουν να προσφέρουν Hyundai-Kia (εξαιρούνται τα Genesis).

Οι διαστάσεις έχουν πάρει την ανιούσα, με το μήκος να κερδίζει 50 χλστ. (4.905 χλστ.) και το πλάτος 25 (1.860 χλστ.), ενώ το ύψος έχασε 25 χλστ. (1.445 χλστ.). Αναλογίες που χαρίζουν στο Optima το look ενός fastback μοντέλου, έχοντας και τους ανάλογους χώρους στο εσωτερικό απόρροια των 2.850 χλστ. (+45 χλστ. σε σχέση με τον προκάτοχο) του μεταξονίου.

Διαβάστε επίσης: Οδηγούμε το Kia XCeed 1.0 T-GDi 120 PS

H Kia δεν έδωσε στη δημοσιότητα φωτογραφίες από το εσωτερικό, ούτε τεχνικά χαρακτηριστικά. Κατά πάσα βεβαιότητα, όμως, στην πρώτη περίπτωση θα υπάρχουν πολλές ομοιότητες με τις εικόνες των teasers, ενώ στη δεύτερη λογικά θα συναντάμε τα μηχανικά σύνολα του Hyundai Sonata, με το οποίο το Optima μοιράζεται την πλατφόρμα. Οπότε ο 1.6 T-GDI των 180 ίππων και 264 Nm ροπής, ο ατμοσφαιρικός 2.5άρης των 190 ίππων και 245 Nm και το υβριδικό σύνολο των 195 ίππων (2λιτρος ατμοσφαιρικός 150 ίππων και ηλεκτροκινητήρας 52 ίππων) θα πάρουν θέση κάτω από το φαντασμαγορικό αμάξωμα.