Νέα εμφάνιση και νέες τεχνολογίες για το Mazda2

5

Με την 4η γενιά του να κυκλοφορεί στις παγκόσμιες αγορές εδώ και μια 5ετία, ήταν λογικό κι επόμενο η Mazda να προβεί σε ένα καλό facelift του μικρού μοντέλου της 2, το οποίο πέρα από νέα εμφάνιση διαθέτει και νέες τεχνολογίες.

Η ανανέωση αυτή έρχεται στο κατάλληλο σημείο, ώστε η Mazda να διατηρήσει την δυναμική της στις παγκόσμιες αγορές, με το timing να είναι ιδανικό και για την δική μας αγορά έπειτα από την επαναδραστηριοποίηση της εταιρείας στη χώρα μας.

Δείτε ακόμα: Δοκιμή Mazda2 1.5 SKYACTIV-G 90PS

Έχοντας ένα αρκετά αιχμηρό παρουσιαστικό που ξεχωρίζει στη μικρή κατηγορία, οι σχεδιαστές της μάρκας έκαναν μελετημένες σχεδιαστικές αλλαγές – προσθήκες, με το Mazda2 να θυμίζει αρκετά το Mazda3. Τα φωτιστικά σώματα έχουν μεγαλώσει αρκετά, με την νέα μάσκα να είναι μεγαλύτερου μεγέθους και να θυμίζει αυτή που φοράει το μεγαλύτερο μοντέλο, ενώ νέο σχεδιασμό διαθέτει ο εμπρός προφυλακτήρας, όπου στο κατώτερο σημείο του ενσωματώνονται νέα LED φώτα ημέρας. Τέλος, για το κομμάτι της εξωτερικής εμφάνισης η Mazda προσφέρει και νέες πολυάκτινες ζάντες 16 ιντσών.

Σε ότι αφορά τον εσωτερικό κόσμο του ανανεωμένου Mazda2, η εταιρεία αναφέρει πως έχουν μειωθεί κατά πολύ τα επίπεδα θορύβου εντός της καμπίνας, ενώ και η άνεση από την ανάρτηση αναμένεται να είναι εξαιρετική. Σε επίπεδο εξοπλισμού, η προίκα θα είναι καλή, μιας και γίνεται λόγος πως θα είναι διαθέσιμα: πλήρως ρυθμιζόμενο κάθισμα οδηγού, σύστημα περιμετρικού ελέγχου του αυτοκινήτου, όπως και συστήματα αναγνώρισης της σήμανσης και υποβοήθησης διατήρησης της λωρίδας, προαιρετικά θερμαινόμενο τιμόνι, ενώ θα υπάρχει και η απαραίτητη συνδεσιμότητα μέσω των Apple CarPlay και Αndroid Auto.

Διαβάστε επίσης: Έλληνες κυνηγιούνται με Honda S2000 και Mazda RX-7 στο ‘Ring (+video)

Σε ότι αφορά τα μηχανικά σύνολα, το Mazda2 θα είναι διαθέσιμο με τους γνώριμους κινητήρες βενζίνης 1.5 λίτρων SkyActiv-G, ισχύος 75 και 90 ίππων αλλά με 6τάχυτα μηχανικά κιβώτια (αντί 5 ταχυτήτων) και με 6άρι αυτόματο με τους 90 ίππους. Αμφότερα τα μηχανικά σύνολα συνδυάζονται με ήπιο υβριδικό σύστημα Mazda M Hybrid. Αυτό συνδυάζει τη βοήθεια ηλεκτρικού κινητήρα με ανάκτηση ενέργειας από την πέδηση, για να ενισχύσει τη ροπή του κινητήρα και να μειώσει την κατανάλωση καυσίμου.

Η έλευση του ιαπωνικού μικρού στην Ευρώπη αναμένεται στις αρχές του 2020.