To Nissan GT-R αναβιώνει το θρυλικό Skyline R34!

18

Οι φανατικοί φίλοι του Skyline θεωρούν πως ο τελευταίος πραγματικός εκπρόσωπος του ιστορικού ονόματος, είναι το R34. Κάτι στο οποίο συμφωνεί και η Nissan, καθώς ο διάδοχός του ονομάζεται μόνο GT-R (άσχετα που τυπικά αποκαλείται ως R35). To «Skyline» έχει εκλείψει. Όχι, όμως, και η αλησμόνητη αύρα του.

Την οποία οι Ιάπωνες επαναφέρουν στο θυμικό μας, με την παρουσίαση του επετειακού GT-R 50th Anniversary Edition. Και συγκεκριμένα, στο χρώμα Bayside Blue που χαρακτήρισε το σύνολο της ύπαρξης του R34! Από κοντά και άσπρες λωρίδες, ενώ οι υποψήφιοι αγοραστές μπορούν να επιλέξουν 2 ακόμα συνδυασμούς: Pearl White με κόκκινες λωρίδες και Super Silver με άσπρες. Αλλά κάτι μας λέει ότι όποιος ενδιαφέρεται για το επετειακό GT-R, θα επιλέξει το μονοπάτι των αναμνήσεων και του Skyline.

Δείτε ακόμα: Το Nissan Skyline ονομάστηκε «Πιο εμβληματικό Ιαπωνικό αυτοκίνητο»

Το μπλε χρώμα συναντάται και στους τροχούς, δημιουργώντας μια μοναδική απόχρωση με το βασικό μαύρο των 19αρων ζαντών αλουμινίου. Ίδια προσέγγιση και για το περίγραμμα των απολήξεων της εξάτμισης.

Στο εσωτερικό κάθε σπιθαμή είναι καλυμμένη με alcantara και δέρμα Nappa, ενώ τιμόνι, λεβιές αυτόματου κιβωτίου και καθίσματα είναι νέα.

Στα μηχανικά μέρη τώρα, υπάρχουν σημαντικές αλλαγές αλλά δεν μεταφράζονται σε μεταβολή των αριθμών. Ο 3.8 V6 twinturbo εξακολουθεί να αποδίδει 570 ίππους στις 6.800 σ.α.λ. και 637 Nm μεταξύ 3300-5800, όμως τα τούρμπο είναι νέα, το ίδιο ισχύει για την πολλαπλή εξαγωγής, ενώ και η εξάτμιση κατασκευάζεται από τιτάνιο. Όλες οι μετατροπές έχουν γίνει με γνώμονα την βελτίωση στην απόκριση του γκαζιού, ειδικά στις χαμηλές στροφές, και την μείωση της κατανάλωσης κατά 5%.

Διαβάστε επίσης: Ντεμπούτο για το Nissan GT-R50 στη Μέση Ανατολή (+video)

Η ηλεκτρονικά ελεγχόμενη ανάρτηση διαθέτει αναβαθμισμένο λογισμικό, η οποία σύμφωνα με τους μηχανικούς που την εξέλιξαν προσφέρει ακόμα περισσότερη ευστάθεια στις γρήγορες καμπές και ποιοτικότερη κύλιση. Το εύρος των «ψαγμένων» αλλαγών εκτείνεται μέχρι την αίσθηση του πεντάλ των φρένων, όπου ένα brake booster αυξάνει την απόκριση στο «τσίμπημα».