Νέο Renault Clio: Κινητήρες, επιδόσεις και πότε έρχεται

13

Το ολοκαίνουργιο, 5ης γενιάς Clio παρουσιάστηκε με κάθε λεπτομέρεια από την Renault και έχει όλα τα φόντα να συνεχίζει και να ενισχύσει περεταίρω την άριστη πορεία των προκατόχων του με τις 15 εκατομμύρια πωλήσεις και την πρώτη θέση των πωλήσεων στη γαλλική μάρκα. Οι βελτιώσεις και αλλαγές που φέρει είναι πάρα πολλές σε κάθε επίπεδο, όπως σε ασφάλεια, τεχνολογία και κινητήρες. Στην Ελλάδα, το Clio θα λανσαριστεί τον Οκτώβριο.

Δείτε ακόμη: Τώρα το Renault Clio με τιμή από 10.990 ευρώ

Σχεδιαστικά το νέο Renault Clio θυμίζει αρκετά το προγενέστερο, ωστόσο παρουσιάζεται ακόμα πιο δυναμικό και ελκυστικό, ενώ και οι διαστάσεις του δεν άλλαξαν σημαντικά (μήκος 4.050 χλστ., πλάτος 1.798 χλστ., ύψος 1.440 χλστ. και μεταξόνιο 2.583 χλστ.). Παράλληλα, θα είναι διαθέσιμο και στην σπορτίφ έκδοση R.S. Line, αντικαθιστώντας την GT-Line. Το σπόιλερ στον εμπρός προφυλακτήρα, οι 17 ιντσών ζάντες αλουμινίου, τα λογότυπα R.S. Line και οι διαφορετικού σχεδιασμού προφυλακτήρες, αποτελούν ορισμένα ξεχωριστά γνωρίσματα του Clio R.S. Line.

Εντελώς νέο είναι και το εσωτερικό, όπου κυριαρχεί η μεγάλη κάθετη οθόνη αφής των 9,3 ιντσών. Επίσης, για πρώτη φορά, το Clio εξοπλίζεται και με ψηφιακό πίνακα οργάνων, με οθόνη από 7 έως 10 ίντσες. Ιδιαίτερη έμφαση έχει δοθεί στην ποιότητα μέσω της χρήσης μαλακών υλικών στο ταμπλό, στις πόρτες και στην κεντρική κονσόλα. Βελτιωμένοι με την σειρά τους είναι οι χώροι για τους επιβάτες, ενώ και το πορτ μπαγκάζ έχει μεγαλώσει έως 91 λίτρα (391 λτ. τα μοντέλα βενζίνης και 366 λτ. τα πετρελαίου).

Δείτε ακόμη: «Φρούριο» το νέο Renault Clio στα crash tests (+video)

Το νέο Clio είναι το πρώτο μοντέλο που βασίζεται στην καινούργια πλατφόρμα CMF-B, η οποία εξασφαλίζει μείωση του βάρους κατά 50 κιλά, βελτιωμένη αεροδυναμική και περισσότερη ασφάλεια σε ενδεχόμενο σύγκρουσης. Επίσης, έχει σχεδιαστεί για να μπορεί να υποστηρίξει εξηλεκτρισμένες εκδόσεις το 2020 με τον υβριδικό κινητήρα E-TECH. Το μηχανικό αυτό σύνολο θα αποτελείται από ένα νέας γενιάς μοτέρ βενζίνης 1.6 λτ., συνδυασμένο με δύο ηλεκτροκινητήρες και με μια μπαταρία 1,2 kWh.

Τα διαθέσιμα μηχανικά σύνολα βενζίνης ξεκινούν από το ατμοσφαιρικό SCe 75, κατόπιν υπάρχει ο νέος κινητήρας 1.0 TCe 100 και πιο πάνω τοποθετείται ο επίσης νέος 1.3 TCe 130. Στους ντίζελ, οι επιλογές που προσφέρονται είναι ο Blue dCi 85 και 115. Ποιο αναλυτικά στοιχεία μπορείτε να δείτε στους παρακάτω πίνακες.

Δείτε ακόμη: To Renault Megane RS Trophy-R διέλυσε το ρεκόρ του Type R! (+video)

Κινητήρες βενζίνης
Έκδοση Sce 75 TCe 100 TCe 130
Κυβισμός (κ.εκ.) 999 999 1.333
Ταχύτητες 5 5 EDC 7
Ισχύς (PS/σ.α.λ.) 72/6.250 100/5.000 130/5.000
Ροπή (Nm/σ.α.λ.) 95/3.600 160/2.750 240/1.600
0-100 χλμ./ώρα (δλ.) 11,8 9,0
Τελική ταχύτητα (χλμ./ώρα) 187 200
Κατανάλωση (λτ./100 χλμ.) 4,4 5,2
Εκπομπές CO2 (γρ./χλμ.) 100 119
Βάρος (κιλά) 1.148 1.178 1.248
Κινητήρες πετρελαίου
Έκδοση Blue dCi 85 Blue dCi 115
Κυβισμός (κ.εκ.) 1.461 1.461
Ταχύτητες 6 6
Ισχύς (PS/σ.α.λ.) 85/3.750 115/3.750
Ροπή (Nm/σ.α.λ.) 220/1.750 260/2.000
0-100 χλμ./ώρα (δλ.) 14,7 9,9
Τελική ταχύτητα (χλμ./ώρα) 178 197
Κατανάλωση (λτ./100 χλμ.) 3,6 3,6
Εκπομπές CO2 (γρ./χλμ.) 95 95
Βάρος (κιλά) 1.277 1.277