H ταχύτερη και πιο ακραία Lamborghini όλων των εποχών!

Πριν ακόμα παρουσιαστεί επίσημα η Lamborghini Aventador SVJ έκανε ρεκόρ ταχύτερου γύρου στο Nurburgring, κατακτώντας τον τίτλο του ταχύτερου αυτοκινήτου παραγωγής στην πίστα του Nordschleife. Βλέποντας τις φωτογραφίες από την πρεμιέρα της, αντιλαμβανόμαστε ότι εκτός από πιο την πιο γρήγορη, έχουμε να κάνουμε και με την πιο ακραία Lamborghini όλων των εποχών.

Δείτε ακόμα: Nέο ρεκόρ στο Nurburgring από την Lambo Aventador SVJ (+video)

Ο πιο σκληροπυρηνικός «μαινόμενος ταύρος» κινείται από έναν λυσσαλέο ατμοσφαικό V12 κινητήρα 6.5 λίτρων, απόδοσης 770 ίππων και 720 Nm ροπής. Σε συνδυασμό με το σύστημα τετρακίνησης και το 7αρι ημιαυτόματο κιβώτιο μπορεί να «εκτοξεύεται» στα πρώτα 100 χλμ./ώρα σε 2,8 δλ., στα 200 χλμ./ώρα σε 8,6 δλ. και να μην σταματάει την επιτάχυνση πριν τα 350 χλμ./ώρα-στοιχείο εντυπωσιακό, δεδομένης της προσήλωσης της SVJ στην παραγωγή κάθετης δύναμης και την παρουσία αεροδυναμικών βοηθημάτων σε όλη την έκταση του φαντασμαγορικού αμαξώματος.

Το αεροδυναμικό αυτό πακέτο είναι που καθορίζει την ουσία της Aventador SVJ. Η δεύτερη γενιά του ALA (Aerodinamica Lamborghini Attiva) ενσωματώνει ενεργά στοιχεία, όπως τα εμπρός πτερύγια στις εισαγωγές του προφυλακτήρα που ανοιγοκλείνουν σε λιγότερο από 500 milisecond. Ανοίγοντας βελτιστοποιούν την ροή του αέρα, συνδράμοντας στην ταχύτητα σε ευθείες, ενώ όταν κλείνουν αυξάνουν την αεροδυναμική αντίσταση και συμβάλλουν στην αύξηση της παραγωγής κάθετης δύναμης. Το πιο εντυπωσιακό κομμάτι βρίσκεται πίσω, όπου ένα κεντρικό τούνελ διοχετεύει αέρα κατά βούληση στην αεροτομή, ανοιγοκλείνοντας δυο πτερύγια εκατέρωθεν της σήραγγας αναλόγως του πού χρειάζεται περισσότερο downforce (ανάλογα, δηλαδή, με το αν στρίβει δεξιά ή αριστερά).

Διαβάστε επίσης: Lamborghini-«δαίμονας» πιάνει 413 χλμ./ώρα σε 800 μέτρα! (+video)

Πέρα από τα ενεργά, υπάρχουν νέα σταθερές αεροδυναμικές προσθήκες. Ο εμπρός προφυλακτήρας φιλοξενεί νέο splitter, η πίσω αεροτομή είναι διαφορετική, το κάλυμμα του κινητήρα διαθέτει μικρότερα ανοίγματα και αποτελείται εξ ολοκλήρου από ανθρακόνημα, όπως και η οροφή. Όλα αυτά συντελούν στην αύξηση της παραγόμενης κάθετης δύναμης κατά 40%, σε σχέση με την Aventador S.

Συνολικά 900 Aventador SVJ θα βγούν από το εργοστάσιο στη Sant’Agata, με την καθεμιά να κοστίζει 510.000 ευρώ.

Get it on Google Play Download on the App Store