Πρεμιέρα για το plug-in DS 7 Crossback E-Tense

Μετά την επίσημη παρουσίαση της νέας γκάμας των plug-in υβριδικών της Peugeot, αλλά και του ολοκαίνουργιου DS 3 Crossback, ήρθε η σειρά της ναυαρχίδας του Groupe PSA να μπει στην «στην πρίζα». Το DS 7 Crossback E-Tense έρχεται να αποτελέσει την premium εναλλακτική στην εδραιωμένη τάξη της κατηγορίας, με κύρια προσόντα του την ξεχωριστή αισθητική και το υβριδικό σύστημα κίνησης.

Δείτε ακόμα: Tο πρώτο plug-in υβριδικό της Citroen είναι γεγονός (+video)

Ξεκινώντας από το τελευταίο, έχουμε να κάνουμε με το ίδιο σύνολο που συναντάμε στο νέο Peugeot 3008 HYBRID4. Ο 1.600αρης PureTech των 225 ίππων παρουσιάζεται με ελαφρώς «φιμωμένη» απόδοση (200 ίπποι) και συνεργάζεται με δυο ηλεκτροκινητήρες, συνδυαστικής απόδοσης 220 ίππων (110 ίπποι έκαστος). Ο ένας εξ αυτών βρίσκεται τοποθετημένος στον πίσω άξονα, καθιστώντας το υβριδικό DS 7 Crossback τετρακίνητο. Η συνολική ισχύς ανέρχεται στους 300 ίππους και 450 Nm ροπής, με την μπαταρία των 13,2 kWh να εξασφαλίζει ηλεκτρική αυτονομία 50 χιλιομέτρων στον νέο κύκλο μετρήσεων WLTP (ανάλογα και το στυλ οδήγησης) και τους 110 ίππους των δυο ηλεκτρικών μοτέρ να επιτυγχάνουν μια τελική της τάξης των 135 χλμ./ώρα. Όλα τα ανωτέρω νούμερα, όπως είναι φυσικό, αφορούν μηδενικές εκπομπές ρύπων.

Το υβριδικό σύστημα συνεπικουρείται από το σύστημα ανάκτησης ενέργειας BRAKE και το E-SAVE, που δίνει την δυνατότητα στον οδηγό να κρατάει «κάβα» 10-20 χιλιόμετρα ηλεκτρικής αυτονομίας για παν ενδεχόμενο, ανεξαρτήτως στυλ οδήγησης (όταν το E-SAVE είναι ενεργοποιημένο, δηλαδή). Η πλήρης φόρτιση διαρκεί 2 ώρες, σε περίπτωση χρήσης ταχυφορτιστή, και 8 για τις κλασικές οικιακές πρίζες. Εκτός του E-SAVE, το Crossback διαθέτει ακόμα 4 προγράμματα λειτουργίας: Zero Emission (για κίνηση αποκλειστικά με τους ηλεκτροκινητήρες), Sport Mode (για βελτιστοποίηση των επιδόσεων και της ισχύος), Hybrid Mode (η κανονική λειτουργία του συστήματος, δηλαδή, που εναλλάσσει κατά βούληση θερμικό με ηλεκτρικά μοτέρ) και 4WD (για κίνηση σε συνθήκες χαμηλής πρόσφυσης ή εκτός δρόμου).

Διαβάστε επίσης: Ο όμιλος PSA θέλει να κατακτήσει την Ευρώπη

Τα τεχνικά χαρακτηριστικά αν μη τι άλλο εντυπωσιάζουν, καθότι το υβριδικό DS 7 μπορεί να επιταχύνει στα πρώτα 100 χλμ./ώρα σε 6,5 δλ. και από τα 80 στα 120 χλμ./ώρα σε 4,4 δλ., με μια εξωπραγματικά χαμηλή τιμή μέσης κατανάλωσης 2,2 λίτρων/100 χλμ!

Get it on Google Play Download on the App Store