Αντιπροσωπεία Ferrari κατέστρεψε αυτοκίνητο πελάτη!

Ατυχήματα συμβαίνουν στους δρόμους και η «στραβή» μπορεί να τύχει στον οποιοδήποτε. Αλλά αν συμβεί καλό είναι να το παραδεχόμαστε κι όχι να σφυρίζουμε αδιάφορα!

Όπως δηλαδή έπραξε η αντιπροσωπεία της Ferrari στο San Antonio των Η.Π.Α., σε έναν πελάτη της, ο οποίος εμπιστεύτηκε την εταιρεία για να πουλήσει την 458 Spider.

Δείτε ακόμα: Έτσι κατασκευάζεται η Ferrari SF90 Stradale (+video)

Ο Ryad κι η Diana Bakalem μηνύουν την αντιπροσωπεία γιατί ανακάλυψαν εκ των υστέρων ότι ένας υπάλληλος κατέστρεψε την υπέροχη Ferrari και στην συνέχεια προσπάθησαν να το αποκρύψουν. Επιπρόσθετα στη μηνυτήρια αναφορά, το ζευγάρι αναφέρει ότι τα στελέχη της αντιπροσωπείας τους πίεσαν ώστε να πουλήσουν το αυτοκίνητό τους σε χαμηλότερη τιμή από αυτή που είχε συμφωνηθεί. Η ιστορία έχει ως εξής: το ζευγάρι άφησε τη Ferrari του στην αντιπροσωπεία, ώστε να πουληθεί μέσω αυτής και συμφώνησαν στην τιμή των 240.000 δολαρίων ή 217.400 ευρώ. Οι μήνες πέρναγαν και λεφτά δεν έρχονταν στον τραπεζικό λογαριασμό των ιδιοκτητών. Μέχρι που ήρθε μια προσφορά για λιγότερα χρήματα από όσα είχαν πει. Το ζευγάρι δεν δέχτηκε την προσφορά και εκεί τα πράγματα άρχισαν να περιπλέκονται και η πίεση να αυξάνεται. Τότε ενέδωσαν και αποδέχτηκαν τα χρήματα που τους πρόσφεραν και εκεί αποκαλύφθηκε η αλήθεια.

Διαβάστε επίσης: «Ραλιάρα» Ferrari με μοτέρ Suzuki GSX-R! (+video)

Στις 29 Νοεμβρίου η αντιπροσωπεία έστειλε ηλεκτρονικά όλα τα απαιτούμενα έγγραφα για την ολοκλήρωση της αγοραπωλησίας. Εκεί οι ιδιοκτήτες του ιταλικού supercar ανακάλυψαν ότι ο αγοραστής ήταν η ίδια αντιπροσωπεία της Ferrari. Ο δικηγόρος του ζευγαριού ισχυρίζεται ότι μέσα στην επόμενη ώρα, η αντιπροσωπεία αποκάλυψε ότι το αυτοκίνητο είχε καταστραφεί τέσσερις ημέρες πριν από την πώληση του. Πιο συγκεκριμένα ένας υπάλληλος της εταιρείας οδήγησε τη Ferrari, αλλά έχασε τον έλεγχο κι έπεσε σε μια μάντρα. Κάτι που παραδέχτηκε ο Γενικός Διευθυντής της αντιπροσωπείας, Grenville Lewis, ο οποίος ανέφερε: «Όντως το αυτοκίνητο καταστράφηκε από υπάλληλο μας, ο οποίος απολύθηκε. Τέσσερις μέρες πριν το ατύχημα βρέθηκε ένας αγοραστής. Αυτός θα πλήρωνε 220.000 δολάρια για το αυτοκίνητο. Λεφτά τα οποία θα δώσουμε εμείς για την υπαιτιότητά μας. Επομένως δεν θεωρώ ότι εξαπατήσαμε τους προηγούμενους ιδιοκτήτες μιας και θα πάρουν τα συμφωνημένα»!

Εσείς τι πιστεύετε;

Get it on Google Play Download on the App Store