«Ελληνικό» Ford Focus RS Mk1 είναι στην πένα

Όσοι αγαπάμε το αυτοκίνητο, πάντα θα θαυμάζουμε μοντέλα τα οποία έχουν κάτι ξεχωριστό πάνω τους και έχουν αφήσει ιστορία, ενώ παραμένουν ποθητά και συγκεντρώνουν πάνω τους τα βλέμματα, παρόλο που είναι κάποιας ηλικίας. Πόσο μάλλον, όταν οι κάτοχοί τους τα περιποιούνται και δεν τα αφήνουν στο έλεος του Θεού, ανεξαρτήτως μάρκας και τύπου του μοντέλου.

Δείτε ακόμη: Βελτιωμένο Ford Focus RS με 450 ή 520 άλογα (+video) 

Πως άλλωστε θα μπορούσε να περάσει απαρατήρητο το εικονιζόμενο Ford Focus RS πρώτης γενιάς, το οποίο είναι καλογυαλισμένο, καθαρό και σε εργοστασιακή κατάσταση. Ίσως, ένα από τα λίγα που κυκλοφορούν χωρίς να έχουν δεχτεί after market επεμβάσεις, εμφανισιακά τουλάχιστον, γιατί κάτω από το καπό του δεν γνωρίζουμε τι συμβαίνει. Πολλά μπράβο θα δώσουμε στον κάτοχό του, ο οποίος το έχει τόσο προσεγμένο και το μόνο σίγουρο είναι το λατρεύει.

Για την ιστορία να αναφέρουμε ότι το Focus RS Mk1 κατασκευάστηκε μεταξύ 2 Οκτωβρίου 2002 έως 11 Νοεμβρίου 2003 και παράχθηκε σε 4.501 αντίτυπα. Την κίνησή του αναλαμβάνει το 2λιτρο turbo μηχανικό σύνολο ισχύος 215 ίππων και 310 Nm ροπής, το οποίο επιταχύνει το αμάξωμα των 1.280 κιλών από 0-100 χλμ./ώρα σε 6,7 δευτερόλεπτα και η τελική του ταχύτητα φτάνει τα 230 χλμ./ώρα.

Δείτε ακόμη: Κτηνώδες Ford Focus RS με 900 ίππους! (+video)

Το πρώτο Ford Focus RS διέφερε σε ποσοστό 80% από τις απλές εκδόσεις του Focus και ξεχώρισε για τα κορυφαία οδηγικά του χαρακτηριστικά. Το απίστευτο τιμόνι του σε συνδυασμό με το σκληρό set-up της ανάρτησης και το εξαιρετικό σε λειτουργία μηχανικό LSD της Quaife εξασφάλιζαν ασύλληπτα επίπεδα πρόσφυσης. Παράλληλα, τα 4πίστονα φρένα της Brembo, η αγωνιστική θέση οδήγησης με τα μπάκετ της Sparco, ο μελωδικός ήχος της βαλβίδας ανακούφισης του turbo, ακόμα και το turbo lag, έδιναν αμέσως την αίσθηση στον οδηγό ότι βρίσκεται σε ένα πολιτικό αυτοκίνητο με αγωνιστική αύρα.

Get it on Google Play Download on the App Store