Ελληνικό Peugeot 106 Rallye «υπερπαραγωγή»

862

Η εν Ελλάδι εικόνα που έχουμε για το Peugeot 106 Rallye -αλλά και το ομογάλακτο Citroen Saxo VTS, αμφότερα γνωστά ως «σαξόραλα»- είναι πάνω κάτω δεδομένη: απειροελάχιστα σε εργοστασιακή μορφή, η συντριπτική πλειοψηφία με «Φ.Π.Ε.» (εκ του «φίλτρο-πρόγραμμα-εξάτμιση») και τελικό

Group N, αρκετά με ανασηκωμένα το πίσω μέρος (προς όφελος της πρόσφυσης των εμπρός τροχών, για dragster καταστάσεις) και πάει λέγοντας. Το συγκεκριμένο, ωστόσο, δεν υπάρχει ούτε στα πιο ψυχεδελικά όνειρα Ελλήνων και Γάλλων.

Από πού να ξεκινήσουμε; Ας κάνουμε μια προσπάθεια από μπροστά. Τα φρυδάκια και οι δυο κυκλικοί προβολείς, είναι τα μόνα νορμάλ στοιχεία. Η φιλτροχοάνη που δεν τροφοδοτεί τίποτα με αέρα και οι υποτιθέμενοι αεραγωγοί στο καπό, που είναι φραγμένοι, «βγάζουν μάτι». Οι ίδιες φευτοεισαγωγές συναντώνται και στην οροφή.

Δείτε ακόμα: Το πιο «φορτωμένο» Toyota C-HR στην Ελλάδα!

Ο συνδυασμός ξεβαμμένου μαύρου με κίτρινες πινελιές χαρακτηρίζει το εξωτερικό, μαζί με την κρίση ταυτότητας που κατακλύζει την ύπαρξη του γαλλικού hot hatch, εκπεφρασμένη στο πίσω μέρος.

Τα κανονικά φανάρια είναι φιμέ -και μάλλον εντελώς καλυμμένα- αφήνοντας την δουλειά του φωτισμού σε τέσσερα κυκλικά, λογικά έμπνευσης Ferrari. Ο προφυλακτήρας απουσιάζει, προκειμένου να εξέχουν απροβλημάτιστα οι τετραπλές απολήξεις της εξάτμισης (ζήτημα να είναι αληθινή η μία) και ο κοτσαδόρος με την αλυσίδα, ενώ το αυτοκόλλητο με την ιαπωνική σημαία στο παρμπρίζ μπερδεύει ακόμα περισσότερο το ποιόν του εν λόγω «Ράλλου». Κάτι που ισχύει και για τα αυτοκόλλητα στα πλαϊνά παράθυρα, που μοιάζουν με το σήμα της Scania. Ξεχωριστό τόνο δίνει το «Cobra» στην κορυφή του εμπρός παρμπρίζ.

Διαβάστε επίσης: Μοναδικό ελληνικό ταξί Toyota Avensis AMG!

Αν η μετάλλαξη έχει περιοριστεί στο αμάξωμα και εσωτερικό, κατά πάσα πιθανότητα κάτω από το καπό συναντάμε τον 8βάλβιδο ατμοσφαιρικό 1.300αρη των 100 ίππων στις 7.200 σ.α.λ. Βέβαια η απόδοση ενδεχομένως να διαφέρει, αλλά αυτό είναι ο κανόνας στα Rallye.