Όλες οι BMW M θα είναι τουλάχιστον υβριδικές μέχρι το 2030

Αν οι φίλοι των μοντέλων Μ δυσαρεστήθηκαν όταν η BMW εισήγαγε την υπερτροφοδότηση στους κινητήρες, πού να ακούσουν τι τους ετοιμάζει η βαυαρική εταιρία μέχρι το τέλος επόμενης δεκαετίας. 

Ο διευθυντής του τμήματος Μ GmbH, Frank van Meel, αποκάλυψε πως κάθε αυτοκίνητο με το σήμα Μ στο πίσω μέρος θα είναι υβριδικό μέχρι το 2030, ενώ δεν αποκλείονται και αμιγώς ηλεκτρικές εκδόσεις. Η τάση περιλαμβάνει τις διαδόχους των Μ2, Μ3, Μ4, Μ5, Χ4 Μ, Χ5 Μ, Χ6 Μ, αλλά και εκδόσεις των επερχόμενων Χ2 Μ, Χ3 Μ και της ναυαρχίδας των Βαυαρών, την Μ8. Ερωτηθείς για τυχόν (σίγουρες, βασικά) αντιδράσεις του κοινού, ο van Meel απάντησε πως: «έχουμε εφοδιάσει την Μ3 με 3 διαφορετικά μοτέρ από την αρχή της καριέρας της. Ξεκινήσαμε με ατμοσφαιρικό 4κύλινδρο, ανεβήκαμε στους 6, περάσαμε στους 8 και κατόπιν επιστρέψαμε στους 6 και εισάγαμε την υπερτροφοδότηση. Ο κόσμος δεν ενδιαφέρεται για τον τρόπο που παίρνει κίνηση μια BMW M, αρκεί να επιταχύνει-στρίβει-φρενάρει σαν τέτοια».

Δείτε ακόμα: Στις Σέρρες με BMW M2, M4 και M5

Ακόμα πιο δεικτικός ήταν όταν ρωτήθηκε για τον σκοπό της ηλεκτρικής βοήθειας σε μια παραδοσιακή και εστιασμένη γκάμα αυτοκινήτων: «όλη η ουσία κρύβεται στο timing. Αν αργήσεις, σε ξεπέρασε ο ανταγωνισμός. Αν βιαστείς, ρισκάρεις να παρουσιάσεις κάτι που δεν θα έχει τα κατάλληλα εξαρτήματα/ρυθμίσεις λόγω έλλειψης της απαραίτητης τεχνολογίας για την δεδομένη στιγμή. Το οργανόγραμμά μας ορίζει το 2030 ως καταληκτική ημερομηνία. Και μέχρι τότε, υβριδικές ή και ηλεκτρικές, όλες οι Μ της νέας εποχής θα είναι κατάλληλα προετοιμασμένες για να φορέσουν το θρυλικό σήμα».

Διαβάστε επίσης: Βελτιωμένη BMW M5 725 ίππων αναστατώνει! (+video)

Η BMW, μάλιστα, παλαιότερα δεν απέκλειε το ενδεχόμενο ενός μοντέλου με 3 ηλεκτροκινητήρες απόδοσης 271 ίππων έκαστος. Με μια συνδυαστική ιπποδύναμη της τάξης των 810 ίππων, θα μπορούσε να αποτελέσει τον ηλεκτρικό αντικαταστάτη της Μ1 ή κάποια καινούργια προσθήκη στην λίστα των Μ. Για τους σκληροπυρηνικούς λάτρεις πάντως, υπάρχουν και καλά νέα, καθότι ο van Meel διαβεβαίωσε πως οι επόμενες Μ3 και Μ4 θα μείνουν πιστές στην πίσω κίνηση, σε αντίθεση με την τετρακίνητη Μ5 πισωκίνητων προσανατολισμών.

Get it on Google Play Download on the App Store