Απεταξάμην την ακρίβεια με το υβριδικό των 13.600€

Τα υβριδικά συστήματα συναντώνται πλέον σε αυτοκίνητα όλων των κατηγοριών, από τα πιο οικονομικά πόλης, έως τα πιο ακριβά πολυτελείας. Βέβαια, δεν είναι όλα ίδια σε τεχνολογία και απόδοση, ωστόσο κοινός τους στόχος είναι η μείωση της κατανάλωσης και των ρύπων, αλλά και η βελτίωση της απόδοσης.

Στο δημοφιλές B-Segment, τα περισσότερα εξηλεκτρισμένα αυτοκίνητα εξοπλίζονται με τα λιγότερο σύνθετα ήπια υβριδικά συστήματα, προκειμένου να κρατηθεί σε λογικά έως χαμηλά επίπεδα η τιμή πώλησής τους. Ποιο είναι όμως το μοντέλο με το πιο προσιτό κόστος απόκτησης; Η απάντηση είναι το «made in Japan» Suzuki Swift 1.2 Hybrid, το οποίο ξεκινάει από μόλις 13.600 ευρώ. Στην πρώτη έκδοση GL εξοπλίζεται με 6 αερόσακους, αυτόνομη πέδηση, προβολείς LED, αυτόματη ρύθμιση προβολέων, adaptive cruise control, air condition, ηλεκτρικά παράθυρα εμπρός, ηλεκτρικά ρυθμιζόμενους και θερμαινόμενους καθρέπτες, δερμάτινο τιμόνι και ηχοσύστημα.

Ωστόσο, λόγω του ότι οι περισσότεροι αγοραστές θέλουν το κάτι παραπάνω, τότε το Swift GL+ στις 15.070 ευρώ θα ικανοποιήσει άπαντες. Επιπλέον διαθέτει σύστημα προειδοποίησης αλλαγής λωρίδας, υποβοήθηση οπίσθιας διασταυρούμενης κυκλοφορίας, αναγνώριση τυφλού σημείου, αναγνώριση πινακίδων κυκλοφορίας, αισθητήρες παρκαρίσματος, οθόνη 7 ιντσών, θερμαινόμενα καθίσματα εμπρός, αυτόματη λειτουργία μεγάλης σκάλας φώτων και ζάντες αλουμινίου.

Ανεξαρτήτως έκδοσης, την κίνηση του Swift Hybrid αναλαμβάνει ο 1.200άρης ατμοσφαιρικός 4κύλινδρος Dualjet, ισχύος 83 ίππων και 107 Nm ροπής από τις 2.700 σ.α.λ. Με τη συνδρομή του ήπιου υβριδικού συστήματος 12V, το μηχανικό αυτό σύνολο εμφανίζει καλή ελαστικότητα και τράβηγμα από τις χαμηλές στροφές, που είναι και το κύριο ζητούμενο στις αστικές μετακινήσεις. Από εκεί και πέρα κινεί σβέλτα το αμάξωμα των 3.845 χλστ. μήκους και 865 κιλών βάρους, επιτυγχάνοντας 0-100 χλμ./ώρα σε 13,1 δλ. και μέγιστη ταχύτητα 180 χλμ./ώρα. Μεγάλο ατού είναι η πολύ χαμηλή πραγματική κατανάλωση των 5,6 λτ./100 χλμ., ενώ με εκπομπές CO2 106 γρ./χλμ. δεν πληρώνει τέλη κυκλοφορίας και μπαίνει ελεύθερα στο δακτύλιο. Παράλληλα, το Swift ξεχωρίζει για τον ευχάριστο οδηγικό του χαρακτήρα και την άριστη ευελιξία στην πόλη.

Η σπορτίφ φιλοσοφία του Swift (χωρίς να λειτουργεί εις βάρος της οικονομίας), είναι έκδηλη εξωτερικά και στο εσωτερικό του. Η καμπίνα του Ιαπωνικού μικρού αυτοκινήτου ικανοποιεί σε ποιότητα και προσφέρει πολύ καλή εργονομία. Αν και έχει μαζεμένες διαστάσεις, είναι σε θέση να μεταφέρει χωρίς παραχωρήσεις τέσσερα ενήλικα άτομα. Τέλος, το πορτ μπαγκάζ των 265 λίτρων επαρκεί για τις καθημερινές ανάγκες των μετακινήσεων ρουτίνας.

Get it on Google Play Download on the App Store