Το πιο ανέξοδο αυτοκίνητο των 12.290 ευρώ

Από τα πιο βασικά κριτήρια αναζήτησης και τελικής επιλογής ενός αυτοκινήτου είναι η τιμή αγοράς, η κατανάλωση καυσίμου και κατά επέκταση το κόστος, καθώς και λοιπά πάγια έξοδα, μεταξύ των οποίων και τα τέλη κυκλοφορίας. Μοντέλα που συνδυάζουν πολύ χαμηλά κόστη και στους τρεις παραπάνω κύριους τομείς (τιμή, κατανάλωση, τέλη) είναι ελάχιστα.

Ένα πολύ ανέξοδο αυτοκίνητο, είναι το Fiat Panda 0.9 TwinAir CNG, το οποίο πωλείται τώρα στην τιμή των 12.290 ευρώ (με την τρέχουσα προσφορά), συν 5ετη εργοστασιακή εγγύηση έως 200.000 χλμ. και αντίστοιχης ισχύος υπηρεσία οδικής βοήθειας. Χάρη στο προηγμένο σύστημα κίνησης με φυσικό αέριο, το μίνι ιταλικό αυτοκίνητο προσφέρει κορυφαία οικονομία καυσίμου, πρακτικότητα και αυτονομία άνω των 1.000 χιλιομέτρων χάρη στα δύο ρεζερβουάρ (12 κιλά CNG & 35 λτ. βενζίνη). Επίσης, χάρη και στις εξαιρετικά χαμηλές εκπομπές CO2 των 110 γρ./χλμ. (WLTP) απαλλάσσεται από την καταβολή τελών κυκλοφορίας.

Χωρίς παραχωρήσεις στην πρακτικότητα ή την ελευθερία κίνησης, ο χρήστης μπορεί να απολαμβάνει σημαντικό όφελος στο κόστος καυσίμου, το οποίο φτάνει το 40% σε σχέση με αυτοκίνητα που χρησιμοποιούν άλλα ορυκτά καύσιμα συμπεριλαμβανομένου του υγραερίου (LPG). Παράλληλα σημαντικό είναι το όφελος και για το περιβάλλον, αφού μηδενικές είναι οι εκπομπές μικροσωματιδίων, ενώ κατά 95% λιγότερες είναι οι εκπομπές υδρογονανθράκων (HC) σε σχέση με τους βενζινοκινητήρες.

Κάτω από το εμπρός καπό του Panda CNG βρίσκεται το 2κύλινδρο turbo TwinAir μηχανικό σύνολο των 875 κ.εκ. Ο εν λόγω κινητήρας αποδίδει 80 ίππους στις 5.500 σ.α.λ. και 145 Nm ροπής στις 1.900 σ.α.λ. με βενζίνη ή τους 70 ίππους στις 5.500 σ.α.λ. και τα 135 Nm ροπής στις 2.500 σ.α.λ. με φυσικό αέριο. Από πλευράς επιδόσεων, με βενζίνη/CNG επιταχύνει από 0-100 χλμ./ώρα σε 12,7/14,1 δλ. και η τελική ταχύτητα φτάνει τα 170/162 χλμ./ώρα. Η μεικτή κατανάλωση με τη βενζίνη είναι 5,5 λτ./100 χλμ. και με το φυσικό αέριο είναι 3,5 κιλά/100 χλμ. Ο οδηγός του Panda CNG μπορεί να επιλέξει το καύσιμο, μέσω του μπουτόν που υπάρχει στην κεντρική κονσόλα.

Όλα τα παραπάνω σε συνδυασμό με τις μειωμένες ανάγκες συντήρησης, λόγω της «καθαρής» καύσης που εξασφαλίζει το φυσικό αέριο, συνθέτουν την πλέον φιλική, αλλά και προσιτή λύση μετακίνησης.

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Το ιαπωνικό «διαμάντι» των 13.450 ευρώ
Το ιαπωνικό «διαμάντι» των 13.450 ευρώ
Ο υβριδικός Καμικάζι των 12.938 ευρώ!
Ο υβριδικός Καμικάζι των 12.938 ευρώ!
Καινούργια αυτοκίνητα για καβούρηδες
Καινούργια αυτοκίνητα για καβούρηδες
Το πιο «τζάμπα» αυτοκίνητο των 11.900 ευρώ
Το πιο «τζάμπα» αυτοκίνητο των 11.900 ευρώ
Το πιο πλούσιο αυτοκίνητο στις 13.990 ευρώ
Το πιο πλούσιο αυτοκίνητο στις 13.990 ευρώ
Το πιο οικονομικό μικρομεσαίο χωρίς turbo
Το πιο οικονομικό μικρομεσαίο χωρίς turbo
Μικρομεσαίο αυτοκίνητο σε τιμή χάρισμα 14.900 ευρώ
Μικρομεσαίο αυτοκίνητο σε τιμή χάρισμα 14.900 ευρώ …
Καινούργιο 5θέσιο αυτοκίνητο με 12.990 ευρώ
Καινούργιο 5θέσιο αυτοκίνητο με 12.990 ευρώ
Μικρά turbo αυτοκίνητα στις χαμηλότερες τιμές
Μικρά turbo αυτοκίνητα στις χαμηλότερες τιμές
Το νέο trendy υβριδικό αυτοκίνητο των 11.990 ευρώ
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Οι τιμές του νέου Honda CR-V e:HEV
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Ήρθε το φθηνότερο μικρομεσαίο crossover
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Νέα ειδική έκδοση για το Citroen C3 Aircross!
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Ήρθε η νέα Mercedes EQA! Πόσο κοστίζει;
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Τιμή σοκ για το νέο υβριδικό Fiat Panda
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Διαθέσιμη η νέα Skoda Octavia Scout
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Νέες εκδόσεις Kia Sportage σε χαμηλότερες τιμές
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Ήρθε το πιο φθηνό οικογενειακό των 14.500 ευρώ
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Ήρθε το 1.500άρι SUV των 0-100 χλμ./ώρα σε 6,7 δλ.
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Φθηνότερη έως 16.500 ευρώ η Alfa Romeo Giulia
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Από 17.950 ευρώ το νέο Citroen C4 C-Cross
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων