Το πιο οικονομικό μικρομεσαίο χωρίς turbo

Τη σημερινή εποχή, οι κινητήρες βενζίνης συνοδεύονται στην πλειοψηφία τους από turbo, το οποίο εκτός από την αύξηση της ιπποδύναμης συμβάλει στην επιπλέον παροχή ροπής από τις χαμηλές στροφές. Κυρίαρχη θέση έχουν τα μηχανικά αυτά σύνολα με χωρητικότητα μεταξύ 1.0 λτ. – 1.5 λτ. που τοποθετούνται σε πάρα πολλά μικρά και μικρομεσαία χάτσμπακ/SUV αυτοκίνητα.

Τα ατμοσφαιρικά μοτέρ βενζίνης είναι πλέον απειροελάχιστα από τη μικρομεσαία κατηγορία και άνω, ωστόσο κάποιοι κατασκευαστές τα προσφέρουν ως λύση για όσους δεν θέλουν turbo. Το πιο προσιτό σε τιμή 5θυρο μικρομεσαίο με ατμοσφαιρικό κινητήρα που πωλείται τώρα, είναι το Hyundai i30. Μετά την ανανέωση ο 1.4 MPi αντικαταστάθηκε από τον πιο σύγχρονο και δυνατό 1.5 DPi (Dual Port Injection) DOHC D-CVVT. Η νέα αυτή μονάδα αποδίδει 110 ίππους στις 6.000 σ.α.λ. και 144 Nm ροπής στις 3.500 σ.α.λ. (έναντι 100 PS και 134 Nm στις 4.000 σ.α.λ. ο 1.4 MPi). Με το μηχανικό κιβώτιο των 6 ταχυτήτων, το i30 1.5 DPi επιταχύνει από 0-100 χλμ./ώρα σε 12,3 δευτερόλεπτα και η μέγιστη ταχύτητα φτάνει τα 187 χλμ./ώρα. Παράλληλα, η μεικτή κατανάλωση είναι 6,0 λτ./100 χλμ. και οι εκπομπές CO2 είναι 137 γρ./χλμ. (WLTP).

Στην αρχική έκδοση Premium, το i30 1.5 DPi πωλείται στην τιμή των 16.590 ευρώ (με την τρέχουσα έκπτωση των 600 ευρώ). Παρά το γεγονός ότι πρόκειται για το πιο οικονομικό σε τιμή i30 στην γκάμα, ο εξοπλισμός του είναι πληρέστατος και περιλαμβάνει τα εξής: 6 αερόσακους, τα συστήματα διατήρησης λωρίδας και αυτόνομης πέδησης, αυτόματη ρύθμιση μεγάλης σκάλας φώτων, οθόνη 8 ιντσών, όλες τις ηλεκτρικές ανέσεις, air condition, cruise control, αυτόματο άναμμα φώτων, προβολείς ομίχλης, φώτα LED, ζάντες αλουμινίου, κάμερα οπισθοπορείας και αισθητήρες παρκαρίσματος πίσω.

Το ανανεωμένο i30 διακρίνεται ακόμα για το πιο εμφαντικό εμπρός τμήμα του αμαξώματός του και το πιο σύγχρονο πίσω. Στο εσωτερικό του η ποιότητα κατασκευής είναι προσεγμένη και οι χώροι αρκετοί για επιβάτες και αποσκευές (395 λίτρα). Στα θετικά του γνωρίσματα είναι και η άνεση που απολαμβάνουν οι επιβάτες στο δρόμο, χάρη και στην κατάλληλα ρυθμισμένη και ανεξάρτητη ανάρτηση σε όλους τους τροχούς.

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Το ιαπωνικό «διαμάντι» των 13.450 ευρώ
Το ιαπωνικό «διαμάντι» των 13.450 ευρώ
Ο υβριδικός Καμικάζι των 12.938 ευρώ!
Ο υβριδικός Καμικάζι των 12.938 ευρώ!
Καινούργια αυτοκίνητα για καβούρηδες
Καινούργια αυτοκίνητα για καβούρηδες
Το πιο «τζάμπα» αυτοκίνητο των 11.900 ευρώ
Το πιο «τζάμπα» αυτοκίνητο των 11.900 ευρώ
Το πιο πλούσιο αυτοκίνητο στις 13.990 ευρώ
Το πιο πλούσιο αυτοκίνητο στις 13.990 ευρώ
Μικρομεσαίο αυτοκίνητο σε τιμή χάρισμα 14.900 ευρώ
Μικρομεσαίο αυτοκίνητο σε τιμή χάρισμα 14.900 ευρώ …
Καινούργιο 5θέσιο αυτοκίνητο με 12.990 ευρώ
Καινούργιο 5θέσιο αυτοκίνητο με 12.990 ευρώ
Το πιο ανέξοδο αυτοκίνητο των 12.290 ευρώ
Το πιο ανέξοδο αυτοκίνητο των 12.290 ευρώ
Μικρά turbo αυτοκίνητα στις χαμηλότερες τιμές
Μικρά turbo αυτοκίνητα στις χαμηλότερες τιμές
Το νέο trendy υβριδικό αυτοκίνητο των 11.990 ευρώ
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Οι τιμές του νέου Honda CR-V e:HEV
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Ήρθε το φθηνότερο μικρομεσαίο crossover
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Νέα ειδική έκδοση για το Citroen C3 Aircross!
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Ήρθε η νέα Mercedes EQA! Πόσο κοστίζει;
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Τιμή σοκ για το νέο υβριδικό Fiat Panda
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Διαθέσιμη η νέα Skoda Octavia Scout
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Νέες εκδόσεις Kia Sportage σε χαμηλότερες τιμές
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Ήρθε το πιο φθηνό οικογενειακό των 14.500 ευρώ
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Ήρθε το 1.500άρι SUV των 0-100 χλμ./ώρα σε 6,7 δλ.
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Φθηνότερη έως 16.500 ευρώ η Alfa Romeo Giulia
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Από 17.950 ευρώ το νέο Citroen C4 C-Cross
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων