Το πιο οικονομικό μικρομεσαίο χωρίς turbo

Τη σημερινή εποχή, οι κινητήρες βενζίνης συνοδεύονται στην πλειοψηφία τους από turbo, το οποίο εκτός από την αύξηση της ιπποδύναμης συμβάλει στην επιπλέον παροχή ροπής από τις χαμηλές στροφές. Κυρίαρχη θέση έχουν τα μηχανικά αυτά σύνολα με χωρητικότητα μεταξύ 1.0 λτ. – 1.5 λτ. που τοποθετούνται σε πάρα πολλά μικρά και μικρομεσαία χάτσμπακ/SUV αυτοκίνητα.

Τα ατμοσφαιρικά μοτέρ βενζίνης είναι πλέον απειροελάχιστα από τη μικρομεσαία κατηγορία και άνω, ωστόσο κάποιοι κατασκευαστές τα προσφέρουν ως λύση για όσους δεν θέλουν turbo. Το πιο προσιτό σε τιμή 5θυρο μικρομεσαίο με ατμοσφαιρικό κινητήρα που πωλείται τώρα, είναι το Hyundai i30. Μετά την ανανέωση ο 1.4 MPi αντικαταστάθηκε από τον πιο σύγχρονο και δυνατό 1.5 DPi (Dual Port Injection) DOHC D-CVVT. Η νέα αυτή μονάδα αποδίδει 110 ίππους στις 6.000 σ.α.λ. και 144 Nm ροπής στις 3.500 σ.α.λ. (έναντι 100 PS και 134 Nm στις 4.000 σ.α.λ. ο 1.4 MPi). Με το μηχανικό κιβώτιο των 6 ταχυτήτων, το i30 1.5 DPi επιταχύνει από 0-100 χλμ./ώρα σε 12,3 δευτερόλεπτα και η μέγιστη ταχύτητα φτάνει τα 187 χλμ./ώρα. Παράλληλα, η μεικτή κατανάλωση είναι 6,0 λτ./100 χλμ. και οι εκπομπές CO2 είναι 137 γρ./χλμ. (WLTP).

Στην αρχική έκδοση Premium, το i30 1.5 DPi πωλείται στην τιμή των 16.590 ευρώ (με την τρέχουσα έκπτωση των 600 ευρώ). Παρά το γεγονός ότι πρόκειται για το πιο οικονομικό σε τιμή i30 στην γκάμα, ο εξοπλισμός του είναι πληρέστατος και περιλαμβάνει τα εξής: 6 αερόσακους, τα συστήματα διατήρησης λωρίδας και αυτόνομης πέδησης, αυτόματη ρύθμιση μεγάλης σκάλας φώτων, οθόνη 8 ιντσών, όλες τις ηλεκτρικές ανέσεις, air condition, cruise control, αυτόματο άναμμα φώτων, προβολείς ομίχλης, φώτα LED, ζάντες αλουμινίου, κάμερα οπισθοπορείας και αισθητήρες παρκαρίσματος πίσω.

Το ανανεωμένο i30 διακρίνεται ακόμα για το πιο εμφαντικό εμπρός τμήμα του αμαξώματός του και το πιο σύγχρονο πίσω. Στο εσωτερικό του η ποιότητα κατασκευής είναι προσεγμένη και οι χώροι αρκετοί για επιβάτες και αποσκευές (395 λίτρα). Στα θετικά του γνωρίσματα είναι και η άνεση που απολαμβάνουν οι επιβάτες στο δρόμο, χάρη και στην κατάλληλα ρυθμισμένη και ανεξάρτητη ανάρτηση σε όλους τους τροχούς.

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Νέα 1.000άρια turbo κάτω από 15.000 ευρώ
Νέα 1.000άρια turbo κάτω από 15.000 ευρώ
Ποια ελληνική πρωτιά έχει το νέο Hyundai i20;
Ποια ελληνική πρωτιά έχει το νέο Hyundai i20;
Φουλ σουίτα ασφαλείας με 11.490 ευρώ
Φουλ σουίτα ασφαλείας με 11.490 ευρώ
Μικρο-μεγάλα 5θέσια αυτοκίνητα με 13 χιλιάρικα
Μικρο-μεγάλα 5θέσια αυτοκίνητα με 13 χιλιάρικα …
Αγχολυτικό υβριδικό αυτοκίνητο με 12.730 ευρώ
Αγχολυτικό υβριδικό αυτοκίνητο με 12.730 ευρώ
To best seller αυτοκίνητο των 11.490 ευρώ
To best seller αυτοκίνητο των 11.490 ευρώ
Πολυεργαλείο πόλης από 11.790 ευρώ!
Πολυεργαλείο πόλης από 11.790 ευρώ!
Το φθηνότερο ιαπωνικό turbo των 14.190 ευρώ
Το φθηνότερο ιαπωνικό turbo των 14.190 ευρώ
Ιδανικό αυτοκίνητο πόλης με μόνο 11.490 ευρώ
Ιδανικό αυτοκίνητο πόλης με μόνο 11.490 ευρώ
Νέες εκδόσεις VW ID.3 και ID.4 σε τιμές ντίζελ!
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Ήρθε το απόλυτο Τζιπ με 3,5 λτ. κατανάλωση
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Ήρθε το νέο υβριδικό Suzuki Swace. Δείτε τις τιμές
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Οι τιμές του νέου Nissan Qashqai!
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Η τιμή του Toyota Yaris Cross στην Ελλάδα
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Οι τιμές του Toyota RAV4 των 306 PS στην Ελλάδα
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Οι τιμές των κορυφαίων 4κίνητων Mercedes EQA
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Ήρθε το νέο Dacia Sandero σε πολύ χαμηλές τιμές
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Οι τιμές του νέου Hyundai Kona Hybrid
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
H εκρηκτική Mustang Mach 1 πάτησε Ελλάδα (+video)
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Οι τιμές του νέου Jeep Compass στην Ελλάδα
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Οι τιμές του Hyundai που καίει 1,38 λτ./100 χλμ.
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Get it on Google Play Download on the App Store