Το Fiat 500e είναι η πριμαντόνα της πόλης

Ελάχιστα αυτοκίνητα είναι τόσο συνυφασμένα με την πόλη όσο το Fiat 500, ενώ ακόμα λιγότερα καταφέρνουν να δώσουν χρώμα στο γκρίζο του αστικού ιστού όπως το ιταλικό μικρό. Για μια παράδοση 65 ετών μιλάμε εξάλλου, η οποία βρίσκεται πλέον στην ηλεκτρική εποχή.

Το Fiat 500e συνδυάζει όλες τις αρετές του αυθεντικού «Cinquecento», διανθισμένες με υπερσύγχρονη τεχνολογία. Το αμιγώς ηλεκτρικό 500 κεντρίζει όλα τα βλέμματα στο πέρασμά του, καθώς το ρετρό σχήμα παντρεύεται με μοντέρνες γραμμές και δημιουργούν ένα αποτέλεσμα που σου φτιάχνει την ψυχολογία. Τα LED φανάρια «Infinity» κάνουν τη μετάβαση από το θερμικό 500, διατηρώντας αναλλοίωτο το εμβληματικό στιλ και τη σχεδιαστική ταυτότητα του μοντέλου. Το ίδιο ισχύει για το γεμάτο καμπύλες μοτίβο στο αμάξωμα, που διακατέχεται από τις πινελιές παράδοσης στα φτερά και τη μάσκα, υπό τη μορφή των χρωμιωμένων επιφανειών που παραπέμπουν στο αρχέγονο 500, του 1957!

Ανοίγοντας την πόρτα μέσω του κρυμμένου κουμπιού, στο εσωτερικό της λαβής, αντικρίζεις ένα μινιμαλιστικό εσωτερικό, που συνδυάζει ιδανικά απλότητα και ψηφιακή τεχνολογία. Ο πίνακας οργάνων αριθμεί 7 ίντσες και η οθόνη αφής για το σύστημα πολυμέσων 10,25, έχοντας από κάτω οριζόντια διαμόρφωση στους αεραγωγούς του κλιματισμού και δίπλα ένα εξίσου ρετρό τιμόνι δυο ακτίνων. Το Fiat 500e μπορεί να φιλοξενήσει έως 4 επιβάτες, οι οποίοι στην περίπτωση της έκδοσης 3+1 έχουν στη διάθεση τους έξτρα ευκολία πρόσβασης, μέσω της αντίθετα ανοιγόμενης πίσω πόρτας στην πλευρά του συνοδηγού.

Η πληρότητα της γκάμας εκφράζεται τόσο από την 3+1 εκδοχή, όσο και την Cabrio, αλλά και την παρουσία εκδόσεων με τα δικά τους, ιδιαίτερα χαρακτηριστικά: το κατακόκκινο RED, το στιλάτο ICON και το μοναδικό La Prima by Bocelli (μόνο οι δυο τελευταίες στο 3+1), που ενσωματώνει κορυφαίο ηχοσύστημα της JBL εξελιγμένο σε συνεργασία με τον διάσημο Ιταλό τενόρο! H Fiat έδωσε μεγάλη σημασία στη μουσική «παιδεία» του 500e, προσέχοντας μέχρι τους ήχους που εκπέμπει όταν κινείται. Σε αντίθεση με τους μονότονους βόμβους των ηλεκτρικών, το 500 στέλνει στα αυτιά του οδηγού μελωδίες από βενζινοκινητήρα και στους περαστικούς τόνους από συνθέσεις του Nino Rota.

Δείτε εδώ περισσότερα για το νέο Fiat 500.

Η κίνηση του ολοκαίνουργιου 500 εναπόκειται πλέον αποκλειστικά στο ηλεκτρικό ρεύμα, μέσω ενός μοτέρ 118 ίππων και 220 Nm ροπής που αντλεί ενέργεια από μια μπαταρία 42,0 kWh. Το μικρό Fiat 500e επιταχύνει ακαριαία στο 0-100 χλμ./ώρα σε 9,0 δλ. και η τελική περιορίζεται στα 150 χλμ./ώρα. Τα «σταμάτα-ξεκίνα» που χαρακτηρίζουν το κλεινόν άστυ μπορούν να φτάσουν την αυτονομία έως τα 460 χλμ., έχοντας την ανάκτηση ενέργειας να επαναφορτίζει διαρκώς το μοτέρ. Μια ανάκτηση που μέσω της λειτουργίας one pedal drive μπορεί και να φρενάρει το αυτοκίνητο, δίχως να χρειάζεται πάτημα το φρένο παρά σε ελάχιστες περιπτώσεις.

Σε μεικτό κύκλο η μέγιστη αυτονομία τοποθετείται στα 320 χλμ. και αποτελεί μια από τις καλύτερες τιμές στην κατηγορία, ενώ με τη χρήση ταχυφορτιστή δεν χρειάζεται καν να ανησυχείς για αυτή. Σε παροχή 85 kW εξασφαλίζεται αυτονομία 50 χλμ. εντός μόλις 5 λεπτών, την ώρα που το 0-80% ολοκληρώνεται σε 35 λεπτά.  Παράλληλα, η προηγμένη αρχιτεκτονική του το έχει καταστήσει την ιδανική πλατφόρμα πάνω στην οποία ο Όμιλος Stellantis εξελίσσει ιδιαίτερα υποσχόμενες τεχνολογίες για το μέλλον της εξηλεκτρισμένης αυτοκίνησης, όπως είναι η επαγωγική φόρτιση και η διασύνδεση με δίκτυα V2G (vehicle-to-grid).

Όλες οι εκδόσεις του ηλεκτρικού 500 αξιοποιούν το μέγιστο όφελος των 8.000 ευρώ που προβλέπει το «Κινούμαι Ηλεκτρικά ΙΙ», καθώς και τις δυνητικές επιπλέον παροχές του προγράμματος, όπως για παράδειγμα επιπλέον 1.000 ευρώ bonus απόσυρσης συμβατικού αυτοκινήτου. Η απόκτηση του νέου Fiat 500e, λοιπόν, καθίσταται ακόμα πιο προσιτή, με την τιμή εκκίνησης κατόπιν επιδότησης να ορίζεται στις 25.550 ευρώ για το 500e RED και να φτάνει έως τις 32.900 ευρώ για το La Prima by Bocelli Cabrio, που είναι και το ακριβότερο της γκάμας. Ως όχημα μηδενικών ρύπων απαλλάσσεται, φυσικά, από την καταβολή τελών κυκλοφορίας και κυκλοφορεί ελεύθερα στο Δακτύλιο.

Δείτε εδώ περισσότερα για το νέο Fiat 500.

Επίσης, όπως όλα τα μοντέλα της Fiat, το ηλεκτρικό 500 καλύπτεται από 5ετή εργοστασιακή εγγύηση με ισχύ έως 200.000 χλμ. και αντίστοιχης διάρκειας υπηρεσία οδικής βοήθειας. Η εγγύηση για την μπαταρία έχει 8ετή ισχύ και έως 160.000 χλμ.

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Ποιο είναι το πιο «εξηλεκτρισμένο» μικρομεσαίο SUV;
Ποιο είναι το πιο «εξηλεκτρισμένο» μικρομεσαίο SUV; …
Το πιο οικονομικό Full Hybrid SUV των 22.020 ευρώ
Το πιο οικονομικό Full Hybrid SUV των 22.020 ευρώ
Très «εκονομίκ» το νέο Renault Clio Hybrid 140 PS
Très «εκονομίκ» το νέο Renault Clio Hybrid 140 PS
Άφταστο σε τιμή το Toyota Corolla Hybrid
Άφταστο σε τιμή το Toyota Corolla Hybrid
Hyundai Kona Hybrid για βενζίνη με το σταγονόμετρο!
Hyundai Kona Hybrid για βενζίνη με το σταγονόμετρο!
Το πιο προσιτό premium EV SUV σε τιμή βενζίνης
Το πιο προσιτό premium EV SUV σε τιμή βενζίνης
Χωρίς αντίπαλο σε κατανάλωση και τιμή το Toyota C-HR
Χωρίς αντίπαλο σε κατανάλωση και τιμή το Toyota C-HR …
«Βενζινοκτόνο» SUV με έως 14.050 λιγότερα ευρώ
«Βενζινοκτόνο» SUV με έως 14.050 λιγότερα ευρώ
Ποιο είναι το δημοφιλέστερο PHEV στην Ελλάδα;
Ποιο είναι το δημοφιλέστερο PHEV στην Ελλάδα;
Νέο Mazda2 Hybrid με τιμή από 18.692 ευρώ
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Πόσο κάνουν τα Tesla των 1.020 ίππων στην Ελλάδα;
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Οι τιμές της αστεράτης νέας Mercedes-Benz GLC
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Νέα έκδοση VW ID.3 Prime Pro S (+τιμή)
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Διαθέσιμη η «χιλιομετροφάγος» Alfa Romeo Tonale
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Οι τιμές του νέου Nissan Qashqai 1.5 e-Power 190 PS
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Τιμές και εξοπλισμοί του νέου Kia XCeed
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Ελληνική πρεμιέρα για την Alfa Romeo Tonale
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Οι τιμές της νέας BMW Σειρά 3 στην Ελλάδα
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Οι τιμές και οι εξοπλισμοί του νέου Kia Niro
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Οι τιμές του νέου Honda Civic στην Ελλάδα
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Get it on Google Play Download on the App Store