Οικογενειακά 1.000άρια turbo σε χαμηλές τιμές

Τα μικρομεσαία χάτσμπακ αυτοκίνητα αποτελούν εδώ και χρόνια την πρώτη επιλογή όσων αναζητούν ένα πρακτικό και προσιτό σε τιμή οικογενειακό αυτοκίνητο, με τα διαθέσιμα μοντέλα να είναι πάρα πολλά. Τα SUV έχουν αναμφισβήτητα κερδίσει μεγάλο μερίδιο της αγοράς, όμως τα «κλασικά» 5θυρα μικρομεσαία προσφέρουν ότι αναζητήσει κανείς από ένα σύγχρονο αυτοκίνητο. Ακόμα και από τις πρώτες εκδόσεις τους δεν παρουσιάζουν ελλείψεις, όπως είναι με τους turbo κινητήρες του 1.0 λτ. Εμείς κάναμε μία έρευνα αγοράς και σας παρουσιάζουμε παρακάτω τέσσερα οικονομικά 1.000άρια μικρομεσαία χάτσμπακ.

Ford Focus 1.0 EcoBoost 125 PS mHEV

Το επί σειρά ετών δημοφιλές μικρομεσαίο μοντέλο της Ford, το Focus, στην τέταρτη γενιά του αποτελεί ένα ολοκληρωμένο αυτοκίνητο, το οποίο όπως πάντα δίνει έμφαση και στα οδηγικά χαρακτηριστικά. Πρόσφατα δέχτηκε μια επιπλέον αναβάθμιση στους κινητήρες με την προσθήκη ήπιου υβριδικού συστήματος, για ακόμα καλύτερη λειτουργεία και μειωμένη κατανάλωση – εκπομπές ρύπων. Τώρα, με τον 1.0 EcoBoost 125 PS mHEV κινητήρα, οι τιμές του ξεκινούν από τις 20.721 ευρώ στην πολύ καλά εξοπλισμένη έκδοση Connect.

Περνώντας στο εσωτερικό του Ford Focus, διακρίνεται για την λιτή και απέριττη αισθητική του, την πολύ καλή εργονομία και την προσεγμένη ποιότητα κατασκευής. Στο ανώτερο σημείο της κεντρικής κονσόλας, ξεχωρίζει η οθόνη αφής των 8 ιντσών και τα λίγα επιμέρους χειριστήρια. Σε επίπεδο χώρων, οι επιβάτες θα βολευτούν με άνεση και στο πίσω κάθισμα με τον αρκετό αέρα για τα πόδια, ενώ για τις αποσκευές υπάρχουν 375 λτ. (με ρεζέρβα ανάγκης).

O 1.000άρης EcoBoost που διαθέτει το Focus αποδίδει 125 ίππους και 170 Nm ροπής (240 Nm με overboost), με το 0-100 χλμ./ώρα να επιτυγχάνεται σε 10 δευτερόλεπτα. Η λειτουργία του κινητήρα είναι γραμμική και ήσυχη, χωρίς να κουράζει τον οδηγό στη καθημερινή χρήση, χάρη και στη ροπή που διαθέτει από τις χαμηλές στροφές. Σημαντικός συνεργάτης του 3κύλινδρου κινητήρα είναι το 6τάχυτο μηχανικό κιβώτιο με τη μακριά τελευταία σχέση (130 χλμ./ώρα με 2.900 σ.α.λ.) που συγκρατεί την κατανάλωση σε πολύ λογικά επίπεδα.

Σημείο αναφοράς είναι ο οδηγοκεντρικός και σπορτίφ χαρακτήρας του. Γεγονός που αντιλαμβάνεται άμεσα ο οδηγός, ο οποίος απολαμβάνει πολύ καλή σταθερότητα, μικρές κλίσεις στις στροφές και ένα πολύ κοφτερό κι άκρως πληροφοριακό τιμόνι.  Το Focus συνδυάζει με τον καλύτερο δυνατό τρόπο τη δυναμική οδική συμπεριφορά με την άνεση, παραμένοντας ξεκούραστο και με χαμηλό θόρυβο, χάρη και στην ηχομόνωση.

Εξοπλισμός: 6 αερόσακοι, συστήματα αυτόνομης πέδησης και διατήρησης λωρίδας, ηλεκτρικά παράθυρα εμπρός – πίσω, ηλεκτρικά ρυθμιζόμενοι και αναδιπλούμενοι καθρέπτες, air condition, σύστημα πολυμέσων με οθόνη αφής 8 ιντσών, κάμερα οπισθοπορείας, αισθητήρες στάθμευσης εμπρός – πίσω και ζάντες αλουμινίου.

Τεχνικά χαρακτηριστικά*: Κυβισμός: 999 κ.εκ., Ισχύς: 125/6.000 PS/σ.α.λ., Ροπή: 170/1.400-4.500 Nm/σ.α.λ., 0-100 χλμ./ώρα: 10,0 δλ., Τελική ταχύτητα: 200 χλμ./ώρα, Μεικτή κατανάλωση: 4,1 λτ./100 χλμ., Εκπομπές CO2: 114 γρ./χλμ. *εργοστασιακές μετρήσεις

Honda Civic 1.0 VTEC Turbo 126 PS

To υπάρχον, 10ης γενιάς Civic λανσαρίστηκε εδώ και λίγο καιρό με κάποιες αναβαθμίσεις, ενώ με τον 1.000άρη VTEC Turbo να παραμένει η πιο προσιτή, αλλά σε καμία περίπτωση συμβιβαστική λύση για όποιον θέλει να αγοράσει το ιαπωνικό μικρομεσαίο. Από την αρχική έκδοση Comfort των 20.650 ευρώ εμφανίζει πληρότητα, ενώ με μήκος 4.518 χλστ. τοποθετείται στο άνω άκρο των μικρομεσαίων χάτσμπακ.

Εξωτερικά, το ανανεωμένο Civic διακρίνεται κυρίως από το νέο σχέδιο στους προφυλακτήρες. Στο εσωτερικό η πιο κύρια αλλαγή εντοπίζεται στο σύστημα πολυμέσων, το οποίο απέκτησε και κουμπιά για καλύτερη εργονομία. Κατά τα άλλα διαθέτει μαλακό πλαστικό στο μεγαλύτερο μέρος του ταμπλό και στο πάνω τμήμα των εμπρός θυρών, βολική θέση οδήγησης, πολύ άνετους χώρους για όλους τους επιβάτες και μεγάλο πορτμπαγκάζ 420 λίτρων.

Ο 1.0 VTEC Turbo με τα 126 άλογα και τα 200 Nm ροπής στις 2.250 σ.α.λ. δίνει την αίσθηση μεγαλύτερου turbo ή ατμοσφαιρικού, ενώ κραδασμοί και παρόμοιοι θόρυβοι λάμπουν δια της απουσίας τους. Το τράβηγμα εντυπωσιάζει, απολαμβάνοντας τη συνδρομή της ιδανικής κλιμάκωσης στο 6άρι κιβώτιο (ενδεικτικά, 130 χλμ./ώρα με λιγότερες από 3.000 σ.α.λ.) και φροντίζοντας για την απρόσκοπτη παροχή ισχύος, μέχρι την κόκκινη περιοχή του στροφόμετρου.

Ο πολύ καλός 1.000άρης turbo κινητήρας συνδυάζεται με ένα πάρα πολύ καλό πλαίσιο και ιδανικά ρυθμισμένες, ανεξάρτητες σε όλους τους τροχούς αναρτήσεις. Οι τελευταίες εξασφαλίζουν πολύ καλή ποιότητα κύλισης, άνεση και υψηλή σταθερότητα ανεξαρτήτως συνθηκών και διαδρομής. Επίσης, το τιμόνι διακρίνεται για την πολύ καλή αίσθηση και το ιδανικό βάρος, ενώ το αυτό ισχύει για τα δυνατά φρένα.

Εξοπλισμός: 6 αερόσακοι, συστήματα αυτόνομης πέδησης, διατήρησης λωρίδας και αναγνώρισης σημάτων οδικής κυκλοφορίας, ηλεκτρικά παράθυρα εμπρός – πίσω, ηλεκτρικοί καθρέπτες, κλιματισμός, θερμαινόμενα καθίσματα μπροστά, οθόνη 5 ιντσών, αυτόματοι προβολείς και ζάντες αλουμινίου.

Τεχνικά χαρακτηριστικά*: Κυβισμός: 998 κ.εκ., Ισχύς: 126/5.500 PS/σ.α.λ., Ροπή: 200/2.250 Nm/σ.α.λ., 0-100 χλμ./ώρα: 10,8 δλ., Τελική ταχύτητα: 207 χλμ./ώρα, Μεικτή κατανάλωση: 5,9 λτ./100 χλμ., Εκπομπές CO2: 134 γρ./χλμ. *εργοστασιακές μετρήσεις

Hyundai i30 1.0 T-GDi 120 PS iMT 48V Hybrid

To Hyundai i30 κυκλοφορεί εδώ και λίγο καιρό με ανανέωση στο σχεδιασμό, νέους κινητήρες και βελτιώσεις στην τεχνολογία και στην ασφάλεια. Παρόλη τη βελτίωση, το i30 διατήρησε τις πολύ συμφέρουσες τιμές του, οι οποίες στην έκδοση 1.0 T-GDi 120 PS iMT 48V Hybrid Premium με φουλ στάνταρ εξοπλισμό ξεκινούν από τις 18.190 ευρώ (με την έκπτωση των 600 ευρώ).

Εξωτερικά, το ανανεωμένο i30 διακρίνεται από το ανασχεδιασμένο εμπρός και πίσω άκρο. Στο εσωτερικό τα καινούργια στοιχεία αφορούν τις νέες επενδύσεις των καθισμάτων, την προσθήκη ψηφιακού πίνακα οργάνων 7 ιντσών (στη δεύτερη έκδοση Distinctive) και την προαιρετική, μεγαλύτερη οθόνη αφής των 10,25 ιντσών στο κέντρο του ταμπλό (στάνταρ 8 ιντσών). Σε επίπεδο κατασκευής, μαλακά υλικά συναντώνται στο πάνω μέρος του ταμπλό και στις επενδύσεις των θυρών, ενώ πολύ προσεγμένη είναι η στιβαρή συναρμογή των διαφόρων επιμέρους τμημάτων. Σε επίπεδο χώρων, το i30 παρέχει ικανοποιητικές ανέσεις σε τέσσερις ενήλικους επιβάτες, με το πορτ μπαγκάζ να έχει χωρητικότητα 395 λίτρων.

Ο 3κύλινδρος κινητήρας  του 1.0 λτ. συνδυάζεται και με ήπιο υβριδικό σύστημα 48V, μαζί με το πρωτοποριακό μηχανικό κιβώτιο 6 ταχυτήτων iMT (Intelligent Manual Transmission). Στην πράξη, ο 1.0 T-GDi των 120 ίππων στις 6.000 σ.α.λ. και των 172 Nm ροπής στις 1.500-4.000 σ.α.λ. διακρίνεται πρωτίστως για την ιδιαίτερα ομαλή του λειτουργία, χάρη στην απουσία κραδασμών, ενοχλητικών θορύβων και δονήσεων, σε όλο το φάσμα των στροφών. Το iMT διαθέτει εύκολο «κούμπωμα» των ταχυτήτων, ενώ μαζί με το ελαφρύ πεντάλ του συμπλέκτη, η οδήγηση γίνεται πιο ξεκούραστη. Στα συν είναι και ο χαμηλός θόρυβος από τον κινητήρα σε ταχύτητες ταξιδιού, όπου με 6η ταχύτητα το στροφόμετρο δείχνει 3.000 σ.α.λ.

Όλα τα παραπάνω προτερήματα συνδυάζονται με την πολύ καλή οδική συμπεριφορά, άνεση, ασφάλεια και ευκολία στην οδήγηση. Η κατάλληλα ρυθμισμένη ανεξάρτητη σε όλους τους τροχούς ανάρτηση (πολλαπλών συνδέσμων πίσω σε όλες τις εκδόσεις), καταφέρνει και φιλτράρει με επιτυχία τις διάφορες ανωμαλίες του οδοστρώματος. Στις ευθείες δεν θα φοβίσει τον οδηγό του ακόμα και σε γρήγορες ταχύτητες, όπως και σε διαδρομές με στροφές, όπου τα όρια πρόσφυσης είναι υψηλά και το πίσω μέρος του αυτοκινήτου δε μετακινείται σε απότομες μεταφορές βάρους. Το τιμόνι από την πλευρά του βαραίνει με τεχνητό και κάποιες φορές μη επιθυμητό τρόπο σε ελιγμούς εντός πόλεως, ενώ τα φρένα με τους δίσκους σε όλους τους τροχούς επιβραδύνουν έγκαιρα και αποτελεσματικά το μικρομεσαίο Hyundai.

Εξοπλισμός: 6 αερόσακοι, συστήματα αυτόνομης πέδησης και διατήρησης λωρίδας, αυτόματη ρύθμιση μεγάλης σκάλας φώτων, οθόνη 8 ιντσών, ηλεκτρικά παράθυρα εμπρός – πίσω, ηλεκτρικοί καθρέπτες, air condition, cruise control, αυτόματο άναμμα φώτων, προβολείς ομίχλης, φώτα LED, ζάντες αλουμινίου και κάμερα οπισθοπορείας.

Τεχνικά χαρακτηριστικά*: Κυβισμός: 998 κ.εκ., Ισχύς: 120/6.000 PS/σ.α.λ., Ροπή: 172/1.500 Nm/σ.α.λ., 0-100 χλμ./ώρα: 11,2 δλ., Τελική ταχύτητα: 196 χλμ./ώρα, Μεικτή κατανάλωση: 5,3 λτ./100 χλμ., Εκπομπές CO2: 120 γρ./χλμ. *εργοστασιακές μετρήσεις

Skoda Scala 1.0 TSI 110 PS

Ιδιαίτερα προσιτή πρόταση μικρομεσαίου χάτσμπακ είναι το Skoda Scala, το οποίο με τον πιο ισχυρό 1.0 TSI των 110 ίππων (υπάρχει και με 95 ίππους) και στην πλούσια εξοπλισμένη έκδοση Ambition πωλείται στην τιμή των 17.600 ευρώ.

Το αμάξωμά του με τον κομψό σχεδιασμό έχει μήκος 4.362 χλστ., ενώ και το εσωτερικό του είναι σύγχρονο, ποιοτικό και πολύ ευρύχωρο. Ολόκληρο το πάνω μέρος του ταμπλό και των εμπρός θυρών είναι κατασκευασμένα από μαλακό υλικό, με προσεγμένο φινίρισμα και στιβαρή συναρμογή. Οι χώροι βρίσκονται σε υψηλό επίπεδο, με 5 επιβάτες να απολαμβάνουν πολύ αέρα για πόδια και κεφάλι. Από τα μεγαλύτερα της κατηγορίας είναι και το πορτ μπαγκάζ των 467 λίτρων.

Το Skoda Scala είναι σε θέση να κινηθεί με ασφάλεια σε κάθε διαδρομή, χάρη στον πολύ καλό συνδυασμό του στιβαρού πλαισίου και των σωστά ρυθμισμένων αναρτήσεων. Αυτές χαρίζουν στο αυτοκίνητο πολύ καλά οδηγικά χαρακτηριστικά και ανάλαφρο πάτημα προς όφελος της ευελιξίας. Τα ταξίδια πραγματοποιούνται χωρίς να «τσαλακωθούν» οδηγός κι επιβάτες, με την ανάρτηση να μην επιτρέπει στο αμάξωμα να πάρει μεγάλες κλίσεις στις καμπές και στροφές. Σε κάθε περίπτωση το αυτοκίνητο αντιδρά ουδέτερα και ελεγχόμενα, προειδοποιώντας τον οδηγό, όταν πιέσει πολύ το αυτοκίνητο.

Εξοπλισμός: 6 αερόσακοι, συστήματα αυτόνομης πέδησης και διατήρησης λωρίδας, ηλεκτρικά παράθυρα εμπρός – πίσω, ηλεκτρικοί καθρέπτες, air condition, οθόνη 8 ιντσών, κάμερα οπισθοπορείας και ζάντες αλουμινίου.

Τεχνικά χαρακτηριστικά*: Κυβισμός: 999 κ.εκ., Ισχύς: 110/5.500 PS/σ.α.λ., Ροπή: 200/2.000 – 3.000 Nm/σ.α.λ., 0-100 χλμ./ώρα: 10,1 δλ., Τελική ταχύτητα: 199 χλμ./ώρα, Μεικτή κατανάλωση: 5,3 λτ./100 χλμ., Εκπομπές CO2: 120 γρ./χλμ. *εργοστασιακές μετρήσεις

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Το πιο πλούσιο αυτοκίνητο με 19.590 ευρώ
Το πιο πλούσιο αυτοκίνητο με 19.590 ευρώ
Ποιο ιαπωνικό turbo είναι κορυφαία επιλογή;
Ποιο ιαπωνικό turbo είναι κορυφαία επιλογή;
Τα πιο οικονομικά πολυτελή sedan της αγοράς
Τα πιο οικονομικά πολυτελή sedan της αγοράς
Το αστέρι της Mercedes με τη χαμηλότερη τιμή
Το αστέρι της Mercedes με τη χαμηλότερη τιμή
Το πιο οικονομικό πολυτελές σεντάν των 23.060 ευρώ
Το πιο οικονομικό πολυτελές σεντάν των 23.060 ευρώ …
Η πλούσια ιαπωνική κούρσα των 19.080 ευρώ
Η πλούσια ιαπωνική κούρσα των 19.080 ευρώ
Τεράστιο πορτ μπαγκάζ στα λιγότερα λεφτά
Τεράστιο πορτ μπαγκάζ στα λιγότερα λεφτά
Πολύ ευρύχωρο αυτοκίνητο με 15.627 ευρώ
Πολύ ευρύχωρο αυτοκίνητο με 15.627 ευρώ
Ποιο είναι το πιο γρήγορο 1.000άρι μικρομεσαίο;
Ποιο είναι το πιο γρήγορο 1.000άρι μικρομεσαίο; …
Το νέο trendy υβριδικό αυτοκίνητο των 11.990 ευρώ
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Οι τιμές του νέου Honda CR-V e:HEV
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Ήρθε το φθηνότερο μικρομεσαίο crossover
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Νέα ειδική έκδοση για το Citroen C3 Aircross!
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Ήρθε η νέα Mercedes EQA! Πόσο κοστίζει;
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Τιμή σοκ για το νέο υβριδικό Fiat Panda
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Διαθέσιμη η νέα Skoda Octavia Scout
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Νέες εκδόσεις Kia Sportage σε χαμηλότερες τιμές
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Ήρθε το πιο φθηνό οικογενειακό των 14.500 ευρώ
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Ήρθε το 1.500άρι SUV των 0-100 χλμ./ώρα σε 6,7 δλ.
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Φθηνότερη έως 16.500 ευρώ η Alfa Romeo Giulia
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Από 17.950 ευρώ το νέο Citroen C4 C-Cross
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων