Ποιο «τσιγκούνικο» αυτοκίνητο δεν έχει αντίπαλο;

Σε όλες τις κατηγορίες των αυτοκινήτων υπάρχουν πάρα πολλές ανταγωνιστικές προτάσεις, για κάθε γούστο και οικονομική δυνατότητα. Πληθώρα κινητήρων, εκδόσεων και επιπέδων εξοπλισμού συνθέτουν μια ευρεία γκάμα για κάθε μοντέλο. Γεγονός που ισχύει και στα δημοφιλή μικρομεσαία, όπου όμως υπάρχει ένα… τσιγκούνικο σε κατανάλωση μοντέλο που δεν έχει αντίπαλο και «παίζει» μόνο του.

Αυτό είναι το Toyota Corolla Sedan Hybrid. Αποτελεί το μοναδικό υβριδικό σεντάν του C-Segment με full hybrid σύστημα κίνησης (όχι mild hybrid ή plug-in hybrid), το οποίο μάλιστα πωλείται και σε πολύ προσιτές τιμές. Αυτές ξεκινούν από τις 22.060 ευρώ στην αρχική έκδοση Feel, με τον εξής εξοπλισμό: 7 αερόσακους, αυτόνομη πέδηση, υποβοήθηση διατήρησης λωρίδας, κάμερα οπισθοπορείας, αναγνώριση σημάτων κυκλοφορίας, αυτόματη λειτουργία προβολέων, adaptive cruise control, σύστημα πολυμέσων με οθόνη 8 ιντσών, διζωνικό κλιματισμό, κάμερα οπισθοπορείας και όλες τις ηλεκτρικές ευκολίες.

Στην οδήγηση το Corolla Sedan Hybrid διακρίνεται αμέσως για τη μεγάλη άνεση και ευκολία στους χειρισμούς. Οι μαλακές σε ρύθμιση αναρτήσεις με τους πολλαπλούς συνδέσμους πίσω φιλτράρουν με επιτυχία τις διάφορες ανωμαλίες των δρόμων και ενισχύουν τον οικογενειακό και συντηρητικό χαρακτήρα του αυτοκινήτου. Γεγονός που ενισχύει με την σειρά του και το υβριδικό σύνολο με τη συνδυαστική ισχύ των 121 ίππων, που στοχεύει κυρίως στη χαμηλή κατανάλωση.

Το μηχανικό αυτό σύνολο αποτελείται από ένα κινητήρα βενζίνης 1.8 λτ. 98 ίππων και 142 Nm ροπής και ένα ηλεκτρικό μοτέρ με απόδοση 72 ίππων και 163 Nm ροπής. Η επιτάχυνση στο 0-100 χλμ./ώρα ολοκληρώνεται σε 11 δλ. και η μέγιστη ταχύτητα φτάνει τα 180 χλμ./ώρα, με μέση πραγματική κατανάλωση δοκιμής στα 5,3 λτ./100 χλμ. Επίσης, με εκπομπές CO2 102 γρ./χλμ. απαλλάσσεται από τα τέλη κυκλοφορίας και κυκλοφορεί ελεύθερα στο δακτύλιο. Σε αστικές συνθήκες και ειδικά σε χαμηλές ταχύτητες, το υβριδικό σύστημα εξασφαλίζει αμιγώς ηλεκτρική κίνηση για κοντινές αποστάσεις, εξοικονομώντας καύσιμο. Όταν πιεστεί για περισσότερη ισχύ σε πλήρη επιτάχυνση, τότε ο βενζινοκινητήρας ανεβάζει πολλές στροφές και ο θόρυβος που παράγει γίνεται έντονος.

Το τριών όγκων αμάξωμα των 4.630 χλστ. μήκους διαθέτει κομψό σχεδιασμό, με αιχμηρό εμπρός άκρο και σφηνοειδές προφίλ. Το εσωτερικό του είναι ίδιο με εκείνο του Corolla Hatchback και εμφανίζει μινιμάλ αισθητική και προσεγμένη ποιότητα, με χρήση μαλακών πλαστικών σε πολλές επιφάνειες. Στο κέντρο του ταμπλό κυριαρχεί η εύχρηστη οθόνη των 8 ιντσών του συστήματος πολυμέσων ToyotaTouch 2 και πιο κάτω είναι τα χειριστήρια του κλιματισμού. Το μακρύ μεταξόνιο των 2.700 χλστ. ευνοεί τους χώρους για τους πίσω επιβάτες, ενώ τα 471 λίτρα του πορτ μπαγκάζ είναι αρκετά για τις ανάγκες μιας τετραμελούς οικογένειας.

Get it on Google Play Download on the App Store