«Εγκεφαλική» τόνωση για το βασικό Hyundai Tucson

Το Hyundai Tucson αποτελεί τον αδιαμφισβήτητο εμπορικό ηγέτη της κατηγορίας επί ευρωπαϊκού εδάφους, αφού αποτελεί το SUV με τις περισσότερες πωλήσεις στη Γηραιά Ήπειρο. Επιτυχία που βασίζεται στο συνδυασμό εμφάνισης, τεχνολογίας, επιδόσεων, ποιότητας και ευρύτητα γκάμας. Η βάση απαρτίζεται από το 1.6 T-GDI των 150 ίππων, που διατηρεί τη μερίδα του λέοντος στα λογιστικά κιτάπια, ωστόσο υπάρχουν λύσεις για όσους θέλουν να ανέβουν «σκαλοπάτι» μετά την αγορά του.

Ο τετρακύλινδρος ήπια υβριδικός (με σύστημα 48 Volt) υπερτροφοδοτούμενος των 1.598 κ.εκ. διατίθεται και σε έκδοση 180 ίππων, όντας πρακτικά ίδιος με τον 150άρη και έχοντας μοναδική αλλαγή τη διαφορετική χαρτογράφηση της ECU. Για όσους έχουν ήδη αποκτήσει το Tucson με τα 150 άλογα, αλλά θέλουν το γκάζι της ανώτερης έκδοσης, υπάρχει η πρόταση της DTE Systems. Η γερμανική φίρμα ειδικεύεται στον επαναπρογραμματισμό εγκεφάλων και την εξέλιξη πακέτων ηλεκτρονικής αναβάθμισης, παρουσιάζοντας πρώτη μια βελτιωμένη οπτική για το κορεατικό SUV.

Η μονάδα PowerControl X τοποθετείται δίχως περιττές ενέργειες και ίχνος μετατροπών σε κινητήρα ή περιφερειακά, ανεβάζοντας άκοπα την ισχύ κατά 37 ίππους και 50 Nm. Η απόδοση του Tucson 1.6 T-GDI 40V Hybrid 150hp ανεβαίνει στους 187 ίππους και τα 300 Nm, ξεπερνώντας το 180άρι κατά 7 άλογα και 35 Nm ροπής. Οι Γερμανοί υπόσχονται σημαντική βελτίωση στις επιδόσεις, ιδίως εν κινήσει, αναφέροντας 0,7 δλ. ταχύτερο χρόνο για τη ρεπρίζ 50-100 χλμ./ώρα με 4η. Παράλληλα, τονίζουν την τόνωση στην ελαστικότητα και την παρουσία δύναμης στις χαμηλές σ.α.λ., που αναβαθμίζουν τα δυναμικά χαρακτηριστικά του αυτοκινήτου εξασφαλίζοντας καλύτερες εξόδους από τις στροφές.

Ο οδηγός, μάλιστα, έχει τη δυνατότητα να απενεργοποιεί το PowerControl X και να επιστρέφει στις εργοστασιακές ρυθμίσεις (για καλύτερη κατανάλωση, ας πούμε) μέσω εφαρμογής smartphone! Από τη στιγμή που ο κινητήρας είναι κοινός με του νέου Sportage, η DTE Systems δηλώνει πως το PowerControl X είναι πλέον διαθέσιμο και για το SUV της Kia, στην έκδοση των 150 ίππων. Σε αμφότερες περιπτώσεις συνοδεύεται από εγγύηση 3 ετών ή 100.000 χλμ.

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Έρεβος η Ferrari 812 Superfast της Novitec (+video)
Έρεβος η Ferrari 812 Superfast της Novitec (+video)
«Αεροπορία» Opel Zafira OPC 400 ίππων
«Αεροπορία» Opel Zafira OPC 400 ίππων
«Νιτραρισμένο» Audi RS 7 1.001HP από την ABT!
«Νιτραρισμένο» Audi RS 7 1.001HP από την ABT!
Καμένο λάστιχο με SUV 2,6+ τόνων (+video)
Καμένο λάστιχο με SUV 2,6+ τόνων (+video)
Πορτορικανή BMW M3 ξεπερνά τα 1.000 άλογα! (+video)
Πορτορικανή BMW M3 ξεπερνά τα 1.000 άλογα! (+video)
Τερατώδες MegaRaptor με V8 ντίζελ 1.424 Nm ροπής!
Τερατώδες MegaRaptor με V8 ντίζελ 1.424 Nm ροπής!
Νέο πολυμορφικό Toyota - κινητό club (+video)
Νέο πολυμορφικό Toyota - κινητό club (+video)
Σηκωμένο Subaru BRZ είναι το καλύτερο crossover (+video)
Σηκωμένο Subaru BRZ είναι το καλύτερο crossover (+video)
Ξέφρενη Ferrari 812 Competizione 866HP από τη Novitec
Ξέφρενη Ferrari 812 Competizione 866HP από τη Novitec
Οι τιμές του πληθωρικού Hyundai Ioniq 6
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Οι τιμές του νέου Renault Megane E-Tech στην Ελλάδα
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Η τιμή του νέου Jeep Avenger 1.2Τ στην Ελλάδα
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Η τιμή του Volkswagen ID.7 στην Ελλάδα
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Οι τιμές όλων των νέων MG στην Ελλάδα
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Τιμές των ανανεωμένων Mercedes-Benz GLE
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Μεγάλη αύξηση τιμών στο Mitsubishi Space Star
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Τιμές των νέων Mercedes-Benz CLA και E-Class
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Οι τιμές του νέου Mazda3 στην Ελλάδα
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Οι τιμές νέου Renault Clio LPG, βενζίνης και diesel
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Οι τιμές του νέου Renault Clio E-Tech στην Ελλάδα
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Οι τιμές του νέου Toyota C-HR στην Ελλάδα
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Get it on Google Play Download on the App Store