«Εγκεφαλική» τόνωση για το βασικό Hyundai Tucson

Το Hyundai Tucson αποτελεί τον αδιαμφισβήτητο εμπορικό ηγέτη της κατηγορίας επί ευρωπαϊκού εδάφους, αφού αποτελεί το SUV με τις περισσότερες πωλήσεις στη Γηραιά Ήπειρο. Επιτυχία που βασίζεται στο συνδυασμό εμφάνισης, τεχνολογίας, επιδόσεων, ποιότητας και ευρύτητα γκάμας. Η βάση απαρτίζεται από το 1.6 T-GDI των 150 ίππων, που διατηρεί τη μερίδα του λέοντος στα λογιστικά κιτάπια, ωστόσο υπάρχουν λύσεις για όσους θέλουν να ανέβουν «σκαλοπάτι» μετά την αγορά του.

Ο τετρακύλινδρος ήπια υβριδικός (με σύστημα 48 Volt) υπερτροφοδοτούμενος των 1.598 κ.εκ. διατίθεται και σε έκδοση 180 ίππων, όντας πρακτικά ίδιος με τον 150άρη και έχοντας μοναδική αλλαγή τη διαφορετική χαρτογράφηση της ECU. Για όσους έχουν ήδη αποκτήσει το Tucson με τα 150 άλογα, αλλά θέλουν το γκάζι της ανώτερης έκδοσης, υπάρχει η πρόταση της DTE Systems. Η γερμανική φίρμα ειδικεύεται στον επαναπρογραμματισμό εγκεφάλων και την εξέλιξη πακέτων ηλεκτρονικής αναβάθμισης, παρουσιάζοντας πρώτη μια βελτιωμένη οπτική για το κορεατικό SUV.

Η μονάδα PowerControl X τοποθετείται δίχως περιττές ενέργειες και ίχνος μετατροπών σε κινητήρα ή περιφερειακά, ανεβάζοντας άκοπα την ισχύ κατά 37 ίππους και 50 Nm. Η απόδοση του Tucson 1.6 T-GDI 40V Hybrid 150hp ανεβαίνει στους 187 ίππους και τα 300 Nm, ξεπερνώντας το 180άρι κατά 7 άλογα και 35 Nm ροπής. Οι Γερμανοί υπόσχονται σημαντική βελτίωση στις επιδόσεις, ιδίως εν κινήσει, αναφέροντας 0,7 δλ. ταχύτερο χρόνο για τη ρεπρίζ 50-100 χλμ./ώρα με 4η. Παράλληλα, τονίζουν την τόνωση στην ελαστικότητα και την παρουσία δύναμης στις χαμηλές σ.α.λ., που αναβαθμίζουν τα δυναμικά χαρακτηριστικά του αυτοκινήτου εξασφαλίζοντας καλύτερες εξόδους από τις στροφές.

Ο οδηγός, μάλιστα, έχει τη δυνατότητα να απενεργοποιεί το PowerControl X και να επιστρέφει στις εργοστασιακές ρυθμίσεις (για καλύτερη κατανάλωση, ας πούμε) μέσω εφαρμογής smartphone! Από τη στιγμή που ο κινητήρας είναι κοινός με του νέου Sportage, η DTE Systems δηλώνει πως το PowerControl X είναι πλέον διαθέσιμο και για το SUV της Kia, στην έκδοση των 150 ίππων. Σε αμφότερες περιπτώσεις συνοδεύεται από εγγύηση 3 ετών ή 100.000 χλμ.

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Η M της Ferrari με τα 710 άλογα (+video)
Η M της Ferrari με τα 710 άλογα (+video)
Τόσο εύκολα φτάνει στα 500 άλογα το GR Yaris (+video)
Τόσο εύκολα φτάνει στα 500 άλογα το GR Yaris (+video)
Mercedes V-Class 585 HP με μοτέρ AMG GT R! (+video)
Mercedes V-Class 585 HP με μοτέρ AMG GT R! (+video)
Βελτιωμένο Land Rover Defender αυτο-ακυρώνεται
Βελτιωμένο Land Rover Defender αυτο-ακυρώνεται
«Όλμος» Audi RS 3-R 500 ίππων από την ABT (+video)
«Όλμος» Audi RS 3-R 500 ίππων από την ABT (+video)
Η BMW M240i της AC Schnitzer πλησιάζει τη M2 (+video)
Η BMW M240i της AC Schnitzer πλησιάζει τη M2 (+video)
Η Novitec στέλνει τη Ferrari SF90 στα 1.110 άλογα
Η Novitec στέλνει τη Ferrari SF90 στα 1.110 άλογα
«Αεροπορική» Ferrari F8 Tributo από την Ταϊβάν
«Αεροπορική» Ferrari F8 Tributo από την Ταϊβάν
Ανεπανάληπτο Ford Escort με μοτέρ RX-8! (+video)
Ανεπανάληπτο Ford Escort με μοτέρ RX-8! (+video)
Νέο Mazda2 Hybrid με τιμή από 18.692 ευρώ
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Πόσο κάνουν τα Tesla των 1.020 ίππων στην Ελλάδα;
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Οι τιμές της αστεράτης νέας Mercedes-Benz GLC
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Νέα έκδοση VW ID.3 Prime Pro S (+τιμή)
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Διαθέσιμη η «χιλιομετροφάγος» Alfa Romeo Tonale
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Οι τιμές του νέου Nissan Qashqai 1.5 e-Power 190 PS
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Τιμές και εξοπλισμοί του νέου Kia XCeed
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Ελληνική πρεμιέρα για την Alfa Romeo Tonale
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Οι τιμές της νέας BMW Σειρά 3 στην Ελλάδα
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Οι τιμές και οι εξοπλισμοί του νέου Kia Niro
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Οι τιμές του νέου Honda Civic στην Ελλάδα
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Get it on Google Play Download on the App Store