Η απόκοσμη Lamborghini Urus των 1.001 ίππων!

Βελτιωμένες Lamborghini Urus υπάρχουν κάμποσες. Ο 4.0λτ. V8 twinturbo και ο προσανατολισμός του μοντέλου αρέσκονται τα μάλα στα «πειράγματα», με αρκετές εφαρμογές να ξεπερνούν τα 800 άλογα. Άνω των 1.000 ίππων, ωστόσο, μέχρι τώρα δεν είχαμε δει.

Η κατάσταση άλλαξε, όταν ένωσαν τις δυνάμεις τους η Mansory και η MTM. Οι δυο Γερμανοί βελτιωτές εργάστηκαν από κοινού στην εξέλιξη μιας τερατώδους Urus, που ισοφαρίζει σε απόδοση την παντοδύναμη Bugatti Veyron! Όπως εύκολα αντιλαμβάνεται κάποιος με την πρώτη κιόλας ματιά, το εξωτερικό είναι προϊόν της Mansory. Φουσκωμένα φτερά, τεράστιες εισαγωγές στον εμπρός προφυλακτήρα, αναλόγων διαστάσεων διαχύτης και τριγωνική εξάτμιση, αεροτομές, 23άρες ζάντες και ό,τι πιο υπερβολικό μπορεί να φανταστεί κανείς, όλα στην ίδια Urus. Εικόνα από το εσωτερικό δεν έχουμε, αλλά από τη Mansory δεν μπορείς να περιμένεις τίποτα λιγότερο από εξτραβαγκάνζα.

 

Ευτυχώς, τα μηχανικά μέρη ενέπεσαν στην αρμοδιότητα της MTM. Οι σπεσιαλίστες από το Βετστέτετ τοποθέτησαν μεγαλύτερα τούρμπο, νέα πολλαπλή εισαγωγής και φίλτρο αέρα, επαναπρογραμμάτισαν τον εγκέφαλο και ενίσχυσαν το 8άρι αυτόματο της ZF, προκειμένου να διαχειρίζεται αξιόπιστα τα κολοσσιαία ποσά ισχύος που παράγει πλέον ο κινητήρας. Η απόδοση ανακοινώνεται στους 1.001 ίππους και τα 1.250 Nm, με τη ροπή να περιορίζεται ηλεκτρονικά σε αυτό το όριο ώστε να μην «κλατάρει» η μετάδοση! Στοιχεία επιδόσεων δεν ανακοινώνονται, όμως δεδομένα θα κάνουν πλάκα σε αυτά της εργοστασιακής Urus. Με κάθε βεβαιότητα, το κτήνος των Mansory και MTM θέλει λιγότερο από 3,6 δλ. για το 0-100 χλμ./ώρα και δεν περιορίζεται στα 305 χλμ./ώρα, όπως τα αυτοκίνητα που εξέρχονται από το εργοστάσιο στη Sant’Agata.

Υπάρχει πολύ σοβαρή πιθανότητα η εν λόγω Urus να χρειάζεται λιγότερo από 3 δλ. για τα 100 χλμ./ώρα από στάση, ενώ δεδομένη θα πρέπει να θεωρούμε την ύπαρξη ηλεκτρονικού περιοριστή (για προστασία των ελαστικών), αλλά αρκετά πιο πάνω από τα προαναφερθέντα 305 χλμ./ώρα (τα 330-340 χλμ./ώρα είναι μια κλασική «ταρίφα» για βελτιωμένα υπερ-SUVs).

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
4τούρμπινη BMW X5 ντίζελ τρολάρει την Ε.Ε.
4τούρμπινη BMW X5 ντίζελ τρολάρει την Ε.Ε.
Αυτή είναι η πιο «κιτς» Aston Martin που κυκλοφορεί
Αυτή είναι η πιο «κιτς» Aston Martin που κυκλοφορεί …
Γερμανικό «χέρι» 810 ίππων στη Bentley Bentayga
Γερμανικό «χέρι» 810 ίππων στη Bentley Bentayga
Κόλαφος BMW M8 Gran Coupe 900 ίππων
Κόλαφος BMW M8 Gran Coupe 900 ίππων
«Σαύρα» VW Arteon είναι η χαρά της λακκούβας
«Σαύρα» VW Arteon είναι η χαρά της λακκούβας
Τετραρότορο RX-7 «πυρπολεί» με 1.145 άλογα (+video)
Τετραρότορο RX-7 «πυρπολεί» με 1.145 άλογα (+video)
Απόλυτα απειλητικό το VW Golf GTE Meteora
Απόλυτα απειλητικό το VW Golf GTE Meteora
Νέα σειρά εξατμίσεων για το Honda Civic Type R
Νέα σειρά εξατμίσεων για το Honda Civic Type R
Σοκαριστική twinturbo Aventador με 1.250 ίππους τροχό!
Σοκαριστική twinturbo Aventador με 1.250 ίππους τροχό!
Εξοπλισμοί, επιδόσεις και τιμές του Renault Austral
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Renault Austral με έκπτωση έως 2.200 ευρώ (+τιμές)
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Τέλος οι φθηνές εκδόσεις στα περισσότερα Dacia
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Τιμές και εξοπλισμοί των νέων Dacia Extreme
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Ακριβό το πρώτο ηλεκτρικό MINI Cooper Cabrio SE
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Οι τιμές των νέων BMW M3 CS, X5 και X6
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Διαθέσιμο το Ford Puma σε πιο χαμηλή τιμή
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Όλες οι τιμές του νέου Toyota Corolla Sedan
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Οι τιμές των νέων Volvo XC40 και C40 Recharge
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Ήρθε το νέο DS 7. Δείτε τις τιμές του
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Oι τιμές του χαμηλής κατανάλωσης Mazda CX-60 Diesel
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Get it on Google Play Download on the App Store