Μοναδικό και ακραίο «Nissan Skyline» SUV 500 ίππων!

Πολλά αυτοκίνητα θα ήθελαν να μοιάσουν στο Nissan Skyline R34, από όλες τις απόψεις. Αρκετά το έχουν καταφέρει, χάρις στις μεταμοσχεύσεις κινητήρων, φιλοξενώντας πλέον στο μηχανοστάσιο τον αξεπέραστο RB26DETT. Άλλα επιχειρούν να το προσεγγίσουν σχεδιαστικά και κάποια πολύ ιδιαίτερα θέλουν να κάνουν και τα δύο. Αυτό που βλέπουμε, σίγουρα ανήκει στην τελευταία κατηγορία.

Η προσπάθεια μίμησης του R34 είναι πέρα για πέρα αξιοσημείωτη, καθώς από μπροστά είναι «φτυστό». Προφυλακτήρας, μάσκα, φωτιστικά σώματα και καπό έχουν μεταφερθεί αυτούσια από τον «Godzilla», μέσω κιτ της Top Secret, αφήνοντας υποσχέσεις για παρουσία του εξακύλινδρου twinturbo των 2.6 λίτρων κάτω από καπό. Αμ δε. Συνεχίζοντας τις ματιές προς τα πίσω διαπιστώνουμε πως όχι μόνο δεν πρόκειται για σπορ ή κουπέ μοντέλο, αλλά για SUV! Συγκεκριμένα, ένα Honda CR-V 1ης γενιάς!

Το απίστευτο κράμα Honda-Nissan έχει προκύψει από τα μυστήρια γούστα ενός Ιάπωνα, ο οποίος ήθελε να μετατρέψει ένα από τα πρώτα SUVs σε Skyline. Όχι μόνο εμφανισιακά, αλλά και από πλευράς δυναμικής. Ο RB26DETT απλούστατα δεν χώραγε στο μηχανοστάσιο, ενώ και να χώραγε θα έπρεπε να γυρίσει κατά το διαμήκη άξονα. Πολύπλοκες και εξόχως δαπανηρές μετατροπές, με άλλα λόγια. Ο B18C του Integra Type R DC2 είναι σαφώς καλύτερη λύση, προσφέροντας 190 άλογα σε εργοστασιακή μορφή. Υπό κανονικές συνθήκες μια χαρά θα ήταν για CR-V. Εδώ, όμως, μιλάμε για κάτι που μοιάζει με Skyline. Οτιδήποτε κάτω από 280 ίπποι θεωρείται «άκυρο». Συνεπώς, αναλαμβάνει η βελτίωση.

Ο 1.800άρης κινητήρας είναι πλέον υπερτροφοδοτούμενος και με αναβαθμίσεις παντού, φτάνοντας στα 500 άλογα! Το 5άρι χειροκίνητο κιβώτιο παραμένει σε εργοστασιακή κατάσταση, όπως και το σύστημα τετρακίνησης. Ευτυχώς, σε θέμα στησίματος και φρένων ο ιδιοκτήτης του CR-V έχει κάνει αλλαγές, τοποθετώντας ρυθμιζόμενη ανάρτηση και φρένα της Endless με 6πίστονες σε όλους τους τροχούς.

Get it on Google Play Download on the App Store