Ντίζελ Honda Accord είναι το απόλυτο όπλο πίστας

Τα ντίζελ αυτοκίνητα και, δη, τα station wagon δεν είναι τα πρώτα που σκέφτεσαι για χρήση πίστας. Αυτό το Honda Accord Tourer ωστόσο, το πήρε απόφαση να καταρρίψει όλα τα στερεότυπα.

Ο Richard Poole είναι ο ευτυχής κάτοχος του οικογενειακού «όπλου» και αρχικά, είχε την πρόθεση να μην ακουμπήσει καν το αυτοκίνητο. Η αντίσταση στον πειρασμό της βελτίωσης άντεξε έναν χρόνο. Μετά, του έδωσε να καταλάβει. Όπως δηλώνει ο ίδιος, ήθελε να δημιουργήσει κάτι διαφορετικό: «Μεταξύ μας, τώρα. Ποιος νορμάλ άνθρωπος βελτιώνει ντίζελ Accord; Ήθελα, όμως, κάτι που να ξεχωρίζει». Εξ ου και η συγκεκριμένη «μετάλλαξη».

Το ιαπωνικό estate πέρασε τις πύλες της RPM England, που ειδικεύεται στην προετοιμασία αυτοκινήτων για χρήση πίστας. Οι Άγγλοι ιντριγκαρίστηκαν στην ιδέα της δημιουργίας ενός track car με βάση οικογενειακό μοντέλο, κι άρχισαν να δίνουν τα ρέστα τους. Εμφανισιακά έχουμε αγωνιστικά χρώματα, νέο καπό με αεραγωγούς, πλήρες αεροδυναμικό πακέτο με ρυθμιζόμενο splitter εμπρός και επίσης ρυθμιζόμενη αεροτομή, διαχύτη και ποδιές, διπλή απόληξη της εξάτμισης στο κέντρο του διαχύτη, προσθήκες στα φτερά, αεραγωγό στην οροφή και ένα σετ 18άρες JR5 της JR Wheels.

Πίσω από αυτές αναλαμβάνουν την επιβράδυνση δισκόπλακες 365 χλστ., ενώ μια τετράδα ημισλίκ Nankang AR-1 φροντίζουν για την παροχή πρόσφυσης. Στο ίδιο μήκος κύματος η ρυθμιζόμενη ανάρτηση, που μεταβάλλεται σε ύψος και απόσβεση. Το εσωτερικό ακολουθεί τους αγωνιστικούς προσανατολισμούς, φιλοξενώντας πλέον μόνο δυο μπάκετ καθίσματα. Η υπόλοιπη καμπίνα είναι «γυμνή» και χαρακτηρίζεται από το roll cage προδιαγραφών FIA, το τριάκτινο τιμόνι και τον νέο λεβιέ για το 6άρι χειροκίνητο κιβώτιο.

Η κίνηση του «πολεμικού» Accord εναπόκειται στον 2.2 i-CDTi, εννοείται όχι σε εργοστασιακή μορφή. Τα 140 άλογα και 340 Nm, μέσω συνδυασμού μεγαλύτερων τούρμπο-intercooler, νέων πολλαπλών εισαγωγής-εξαγωγής και εγκεφάλου, έχουν γίνει 225 ίπποι και 502 Nm ροπής! Το βάρος αναμφίβολα είναι χαμηλότερο των 1.470 κιλών του «μαμά» Tourer, με τις εκτιμήσεις να κάνουν λόγο για τουλάχιστον 150 κιλά λιγότερα. Κάτι που -κατά προσέγγιση- δίνει μια αναλογία κιλών ανά ίππο στο 5,86 και είναι ένας από τους κύριους παράγοντες, που το εν λόγω Accord έχει γυρίσει το Nurburgring σε 8 λεπτά και 21 δευτερόλεπτα!

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
«Βέλος» η Mercedes EQS της Brabus
«Βέλος» η Mercedes EQS της Brabus
Η BMW M3 γίνεται MH3 GTR με 650 άλογα
Η BMW M3 γίνεται MH3 GTR με 650 άλογα
Η M της Ferrari με τα 710 άλογα (+video)
Η M της Ferrari με τα 710 άλογα (+video)
Τόσο εύκολα φτάνει στα 500 άλογα το GR Yaris (+video)
Τόσο εύκολα φτάνει στα 500 άλογα το GR Yaris (+video)
Mercedes V-Class 585 HP με μοτέρ AMG GT R! (+video)
Mercedes V-Class 585 HP με μοτέρ AMG GT R! (+video)
«Εγκεφαλική» τόνωση για το βασικό Hyundai Tucson
«Εγκεφαλική» τόνωση για το βασικό Hyundai Tucson
Βελτιωμένο Land Rover Defender αυτο-ακυρώνεται
Βελτιωμένο Land Rover Defender αυτο-ακυρώνεται
«Όλμος» Audi RS 3-R 500 ίππων από την ABT (+video)
«Όλμος» Audi RS 3-R 500 ίππων από την ABT (+video)
Η BMW M240i της AC Schnitzer πλησιάζει τη M2 (+video)
Η BMW M240i της AC Schnitzer πλησιάζει τη M2 (+video)
Νέο Mazda2 Hybrid με τιμή από 18.692 ευρώ
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Πόσο κάνουν τα Tesla των 1.020 ίππων στην Ελλάδα;
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Οι τιμές της αστεράτης νέας Mercedes-Benz GLC
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Νέα έκδοση VW ID.3 Prime Pro S (+τιμή)
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Διαθέσιμη η «χιλιομετροφάγος» Alfa Romeo Tonale
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Οι τιμές του νέου Nissan Qashqai 1.5 e-Power 190 PS
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Τιμές και εξοπλισμοί του νέου Kia XCeed
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Ελληνική πρεμιέρα για την Alfa Romeo Tonale
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Οι τιμές της νέας BMW Σειρά 3 στην Ελλάδα
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Οι τιμές και οι εξοπλισμοί του νέου Kia Niro
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Οι τιμές του νέου Honda Civic στην Ελλάδα
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Get it on Google Play Download on the App Store