Όταν το Audi RS 4 συνάντησε το RS 2

Λένε πως αν ξεχάσεις την καταγωγή σου, είσαι καταδικασμένος στην αχαριστία. Για παράδειγμα, αν είσαι ένα τετρακίνητο super estate 450 ίππων οφείλεις να καταθέσεις τα σέβη σου στον «παππού» σου, που ξεκίνησε με 315 ίππους και 700 κυβικά λιγότερα. Βέβαια, στην προκειμένη μιλάμε για αυτοκίνητα της ABT, οπότε τα νούμερα είναι ελαφρώς μεγαλύτερα.

Το RS 2, λοιπόν, ήταν ο φόβος και ο τρόμος των Ferrari και Porsche στα 90’s, καθώς οι επιδόσεις του περισσότερο σε supercar παρέπεμπαν παρά σε οικογενειακό αυτοκίνητο. Απολύτως αναμενόμενο, καθώς την εξέλιξη του είχε αναλάβει η φίρμα από την Στουτγκάρδη, με τα φρένα να προέρχονται από την 911 Turbo και την ανάρτηση με τον κινητήρα να απολαμβάνουν τις περιποιήσεις των τεχνικών της Porsche. Δεν είναι τυχαίο το παρατσούκλι «911 Turbo station wagon» που το συνόδευε. Ακόμα και σήμερα τα 5,4 δλ. για το 0-100 χλμ./ώρα και η τελική των 265 χλμ./ώρα, αποτελούν σεβαστούς αριθμούς επιδόσεων. Το συγκεκριμένο μάλιστα, με την εξάτμιση και τον εγκέφαλο της ABT στέλνει 360 ίππους στο σύστημα τετρακίνησης quattro, οπότε είναι και σημαντικά ταχύτερο.

Δείτε ακόμα: Κόντρα θρύλων: Audi RS4 VS BMW M3 CSL (+video)

Το κατά 26 χρόνια νεότερο RS 4, δεν αντιμετωπίζει πρόβλημα ούτε στην εργοστασιακή μορφή του. Οι 450 ίπποι του twinturbo V6 TFSI των 2.9 λίτρων και το 8τάχυτο αυτόματο κιβώτιο, σε συνδυασμό με την ηλεκτρονικά ελεγχόμενη τετρακίνηση, εκτοξεύουν το γερμανικό estate στα 100 χλμ./ώρα από στάση σε 4,1 δλ. και φτάνουν εν ριπή οφθαλμού στα ηλεκτρονικά περιοριζόμενα 250 χλμ./ώρα της τελικής (που μπορούν να γίνουν 280, με το Performance Pack). Η πρόταση της ABT είναι παρόμοιας φιλοσοφίας με το RS 2 (νέα εξάτμιση και εγκέφαλος), με την απόδοση να φτάνει τα 530 άλογα και τα 690 Nm ροπής.

Διαβάστε επίσης: Η ABT κάνει τούμπανο το Audi RS5 Sportback

Σε αντίθεση με τον πρόγονο, που εμφανισιακά έμεινε απαράλλαχτος, το RS 4 διαθέτει αεροδυναμικές προσθήκες στους προφυλακτήρες και τα μαρσπιέ, μαζί με νέους τροχούς 20 ιντσών και χαμηλότερη ανάρτηση. Άξιος συνεχιστής μιας παράδοσης, που ξεκίνησε πριν σχεδόν 3 δεκαετίες.


ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Η Roma φτάνει τα 710 άλογα «στο νερό» (+video)
Η Roma φτάνει τα 710 άλογα «στο νερό» (+video)
Μοναδικό και ακραίο «Nissan Skyline» SUV 500 ίππων!
Μοναδικό και ακραίο «Nissan Skyline» SUV 500 ίππων!
Η Brabus «κτηνεύει» την Porsche 911 Turbo S!
Η Brabus «κτηνεύει» την Porsche 911 Turbo S!
Κτηνώδης αγροτική G-Class 900 ίππων από τη Brabus!
Κτηνώδης αγροτική G-Class 900 ίππων από τη Brabus!
Στα τελειώματα το Nissan Navara GT-R 1.000HP (+video)
Στα τελειώματα το Nissan Navara GT-R 1.000HP (+video)
Το πιο «πολεμικό» Toyota Land Cruiser ever
Το πιο «πολεμικό» Toyota Land Cruiser ever
Κτήνος άλλου επιπέδου η Brabus GLS των 900 ίππων
Κτήνος άλλου επιπέδου η Brabus GLS των 900 ίππων
Audi RS Q8 by ABT βουτηγμένο στο ανθρακόνημα
Audi RS Q8 by ABT βουτηγμένο στο ανθρακόνημα
«Άρρωστο» Nissan GT-R με 1.587 ίππους τροχό! (+video)
«Άρρωστο» Nissan GT-R με 1.587 ίππους τροχό! (+video)
Ήρθε στην Ελλάδα το φθηνότερο 7θέσιο Crossover
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Το Toyota Aygo X ήρθε στην Ελλάδα (+τιμές)
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Νέα σειρά Fiat Panda Hybrid σε χαμηλές τιμές
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Οι τιμές του νέου VW Multivan στην Ελλάδα
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Οι τιμές της Alfa Romeo Tonale στην Ελλάδα
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Οι τιμές του νέου Skoda Karoq στην Ελλάδα
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Η τιμή του νέου Ford Ranger Raptor στην Ελλάδα
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Οι τιμές του νέου Opel Astra στην Ελλάδα
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
«Πάτησε» Ελλάδα το νέο Mazda CX-60 PHEV (+τιμές)
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Η τιμή του νέου και πιο ακριβού Toyota Hilux GR Sport
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Οι τιμές των νέων Abarth 595/695 στην Ελλάδα
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Ήρθε το πιο σπορ και ακριβό Toyota Yaris GR Sport
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Get it on Google Play Download on the App Store