Το πιο ακραίο VW Golf GTI MK2 που έχει υπάρξει!

239

Βλέποντας τη φωτογραφία με τα δυσθεώρητα φαρδιά ελαστικά και το απίστευτα φαρδύ αμάξωμα, θα νομίζετε πως το εν λόγω VW Golf GTI MK2 αποτελεί κάποιο είδος ψηφιακής απεικόνισης. Και έχετε δίκιο, αλλά η ιστορία έχει πέρα για πέρα πραγματική συνέχεια.

Ο ανεξάρτητος σχεδιαστής Khyzyl Saleem είναι γνωστός για τα renderings του, με ειδίκευση στα vintage μοντέλα και τα ακραία body kits. Υπό κανονικές συνθήκες, το Golf θα ήταν άλλη μία προσθήκη στη συλλογή του, όμως ο Saleem ανακοίνωσε πως το αυτοκίνητο θα κατασκευαστεί κανονικά! Η πραγματική μετενσάρκωση της ακρότητας για Golf GTI MK2 θα γίνει πράξη, σε συνεργασία με τις JP Performance (μηχανικά μέρη) και Prior Design (εμφάνιση).

Δείτε ακόμα: VW Golf R 450 ίππων στο κυνήγι του Audi RS 3 (+video)

Όπως βλέπουμε από τις φωτογραφίες, το γερμανικό χάτσμπακ θυμίζει Golf μόνο στα φανάρια και τη μάσκα. Το αμάξωμα έχει γίνει σχεδόν διπλάσιο σε πλάτος, χάρις στο απίστευτο body kit, όπου ξεχωρίζει η διαμόρφωση του πίσω μέρους. Εκεί παρατηρούμε τα πελώρια ελαστικά και τους αεραγωγούς, που υποδηλώνουν την ύπαρξη κινητήρα πίσω από οδηγό-συνοδηγό. Στο εμπρός μέρος ο προφυλακτήρας έχει αποκτήσει αναλόγων διαστάσεων splitter, τα φωτιστικά σώματα έχουν αντικατασταθεί από LED και η γρίλια περιβάλλεται από την χαρακτηριστική κόκκινη λωρίδα.

Στο πίσω μέρος βρίσκουμε μια τεράστια αεροτομή, τα εξίσου χαρακτηριστικά «στόρια» στο πίσω παρμπρίζ, κομμένο προφυλακτήρα που αφήνει ακάλυπτα τα θηριώδη ελαστικά και διπλές απολήξεις της εξάτμισης τοποθετημένες στο κέντρο. Για το εσωτερικό δεν υπάρχει πλήρης εικόνα, αλλά από τις εξωτερικές φωτογραφίες διακρίνονται οι καρό επενδύσεις-σήμα κατατεθέν.

Διαβάστε επίσης: 0-300 με VW Golf MK3 VR6 800 hp (+video)

Για το τι συμβαίνει κάτω από το καπό δεν υπάρχει πληροφόρηση, ωστόσο δύσκολα το τελικό αποτέλεσμα θα ανταποκριθεί στις προσδοκίες που αφήνει το αμάξωμα για τοποθέτηση του κινητήρα στο κέντρο. Πάντως, θεωρείται δεδομένο πως κάτω από το καπό δεν θα υπάρχει ο εργοστασιακός 1.800άρης 16βάλβιδος των 130 ίππων.