Νέα BMW X5 xDrive40e 2.0T 313 PS με 3,3 λτ. κατανάλωση!

Το πρώτο plug-in hybrid αυτοκίνητο παραγωγής της BMW είναι ένα Sports Activity Vehicle και πρόκειται για τη νέα BMW X5 xDrive40e, με μόνιμη τετρακίνηση, υψηλή πολυτέλεια και επιδόσεις και πολύ χαμηλή κατανάλωση και εκπομπές CO2. To υβριδικό plug-in σύστημα σύστημα αποτελείται από ένα 4κύλινδρο 2.0 λτ. TwinPower Turbo κινητήρα βενζίνης, από ένα ηλεκτρικό μοτέρ και μια μπαταρία. Το θερμικό μηχανικό σύνολο αποδίδει 245 ίππους και 350 Nm ροπής στις 1.250 σ.α.λ., ο ηλεκτροκινητήρας έχει ισχύ 113 ίππων και 250 Nm ροπής, ενώ η συνδυαστική απόδοση φτάνει τους 313 ίππους. Η μπαταρία ιόντων – λιθίου βρίσκεται κάτω από το δάπεδο του πορτ μπαγκάζ, το οποίο διαθέτει μεγάλη χωρητικότητα της τάξεως των 500 λίτρων.


Το υβριδικό σύνολο συνδυάζεται με το αυτόματο 8 ταχυτήτων Steptronic κιβώτιο, επιταχύνοντας το μεγάλο και βαρύ αμάξωμα των 2.230 κιλών στα 0-100 χλμ./ώρα σε 6,8 δευτερόλεπτα και με την τελική ταχύτητα να αγγίζει τα 210 χλμ./ώρα. Η μεικτή κατανάλωση περιορίζεται στα μόλις 3,3 λτ./100 χλμ. και οι εκπομπές CO2 είναι 77 γρ./χλμ. Επιπλέον, η BMW X5 xDrive40e μπορεί να κινηθεί και με την χρήση αποκλειστικά της ηλεκτρικής ενέργειας για αποστάσεις έως 31 χιλιομέτρων και με την τελική ταχύτητα να περιορίζεται στα 120 χλμ./ώρα. Η φόρτιση της μπαταρίας μπορεί να γίνει από οικιακή πρίζα σε χρόνο 3 ωρών και 50 λεπτών ή μέσω του ταχυφορτιστή BMW i Wallbox σε 2 ώρες και 45 λεπτά.

Ο οδηγός μέσω του μπουτόν eDrive που βρίσκεται στην κονσόλα, μπορεί να επιλέξει το πρόγραμμα κίνησης που επιθυμεί. Όταν εκκινεί το αυτοκίνητο, ενεργοποιείται το AUTO eDrive, συνδυάζοντας το βενζινοκινητήρα και το ηλεκτρικό μοτέρ με στόχο την χαμηλότερη δυνατή κατανάλωση. Μετά τα 70 χλμ./ώρα τίθεται αυτόματα σε λειτουργία ο κινητήρας ή όταν ο οδηγός πατάει απότομα το πεντάλ του γκαζιού. Στο MAX eDrive η X5 κινείται αποκλειστικά με τον ηλεκτροκινητήρα και στο SAVE Battery δουλεύει μόνο το θερμικό μοτέρ για να μην καταναλώνεται η ενέργεια από τη μπαταρία.

Get it on Google Play Download on the App Store